Ultieme vervoermiddel voor je licht & geluid ( ook foto's)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jakkes72
    • Dec 2003
    • 1015

maar eens wat foto's plaatsen van mijn nieuwe aanwinst: een gesloten aanhanger met binnenmaten 3.10 x 1.50 x 1.60:

Achterkant:

Binnenzijde:

Laadplank:

Detail opleglip:

Laadplank in opberg slede:

Slede gesloten:

Achteruitrijlamp:

Comment

• ronny
      • Dec 2002
      • 2138

Zo, het eerste echte vervoer van dit topic

Ik vind het altijd leuk om te zien hoe sommige mensen investeren in handigheid. Ziet er een super handige ramp uit en het opbergsysteem mag er ook zijn. Buiten dat het een mooie aanhanger is, lijkt me dit allemaal super praktisch om te gebruiken.

En ja hoor, ook nog een achteruit rij lamp. Geen last meer van donkere wegen en steegjes

Ik spreek een beetje uit ervaring, vandaar mijn reacties

Met wat wordt deze aanhanger vooruit getrokken? Zal best wel wat wegen als je hier wat EAW in begint te duwen
      niet zagen, gewoon doen!

Comment

• J.S. Coolen
        • May 2008
        • 254

Mooi ding, nieuw laten maken?

Is het custom of komen ze zo uit de fabriek?

En tot slot wat kost zo'n grapje nu?

En dan nu mooie reclame erop.
        Account niet meer actief.

Comment

• berolios
          • Sep 2005
          • 1538

Originally posted by J.S. Coolen
          ...En dan nu mooie reclame erop.
          MMM.... dan weten die oost-blokkers tenminste welke aanhanger ze moeten jatten bedoel je?

Mooi ding hoor... maar er zal toch een behoorlijke wagen voor moeten hangen inderdaad... SUV-tje? Busje?
          Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• Elmo
            • Jun 2006
            • 208

super strakke bak! die wil ik wel achter mijn auto gooien (heb geen trekhaak trouwens). ff vraagje he, hoe zit de ramp bevestigd? ligt deze los of "klikt" deze nog ergens in?
            binnenmaat 3.10 is wel ideaal, kan precies een stukkie trus in dan met de eitjes er nog in.
            Alleen vrees ik dat dat binnenlampje het niet gaat overleven.
            Last edited by moderator; 08-07-08, 11:23.

Comment

• jakkes72
              • Dec 2003
              • 1015

De aanhanger is gekeurd voor 2000kg.
              Mijn auto (Opel Zafira 2.2 dti) mag 1500 kg trekken. Aangezien ik BE heb mag ik dus tot de 1500 kg gaan.

Reclame: komt er niet op, ik vind dit strakker.

prijs: reken maar rond de € 6000,00..... (deed pijn)

Binnenkort wil ik alle kisten gaan wegen, zodat ik weet hoe zwaar het geheel is, en dat als ik op een weegbrug gezet word, weet welke kist(en) ik in de auto moet zien te krijgen......

De binnenmaat van 3.10 meter heb ik ook gedaan met het ook op 3 mtr truss, niet dat ik die nu heb maargoed.

De ramp licht los in de slede, ik wil er nog wat voor verzinnen dat die niet gaat klapperen.

Comment

• sparky
                • Apr 2002
                • 2104

Geweldige plek om je ramp op te bergen, goed nagedacht over de ergonomie, dit is bijna even makkelijk als zo'n ingebouwde vouwramp, alleen dan zonder het ruimteverlies! Strips voor loadbars en spanbandjes an de binnenkant, ik zeg goed bezig!

@Berolios: Humor en politieke correctheid gaan dan ook zelden samen.
                Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• Mattheusvz
                  • Jun 2007
                  • 107

Ziet er erg mooi en strak uit! Maar even een kleine vraag over de ramp; wordt deze niet spekglad als het nat is??

Comment

• jakkes72
                    • Dec 2003
                    • 1015

Gladheid valt mee.
                    Er zitten 4-kante gaten in gestanst.
                    Is wellicht niet helemaal goed zichtbaar.
                    Water kan er door weglopen, en er is een opstaand randje van +- 2 mm.
                    Gisteravond gelost met regen, geen slipgevaar oid gehad.

In het verleden wel op rampen gestaan die dwarsgroeven had. Daar ging vuil in zitten, en dat in combinatie met water is wel ZEER glad.

Comment

• Mattheusvz
                      • Jun 2007
                      • 107

Originally posted by jakkes72
                      Gladheid valt mee.
                      Er zitten 4-kante gaten in gestanst.
                      Is wellicht niet helemaal goed zichtbaar.
                      Water kan er door weglopen, en er is een opstaand randje van +- 2 mm.
                      Gisteravond gelost met regen, geen slipgevaar oid gehad.

In het verleden wel op rampen gestaan die dwarsgroeven had. Daar ging vuil in zitten, en dat in combinatie met water is wel ZEER glad.
                      Dan mag je nu raden wat mijn volgende vraag is....
                      Last edited by moderator; 08-07-08, 11:20.

Comment

• Davy Gabriels
                        • Aug 2002
                        • 819

Waarom eigenlijk niet 1m80 hoog gemaakt ipv 1m60? Niets zo vervelend om iets zwaars te tillen als je niet kan rechtstaan.

Comment

• moderator
                          Moderator
                          • Apr 2001
                          • 5946

Ja, ben ook wel benieuwd waar ding zn herkomst heeft

Nette aanhanger.

Discussie over wie er het meest waarschijnlijk als potentiele dief van een aanhanger wordt beschouwd even verwijderd, Op het forum gaan we geen politieke discussies aan.
                          Mocht je daarover willen corresponderen: forum-moderator@licht-geluid.nl
                          Ben je van mening dat het toch in dit onderwerp moet, dan ga ik je teleurstellen
                          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• jakkes72
                            • Dec 2003
                            • 1015

Tijdelijk heb ik een aanhanger gebruikt van de bouwer die 1.80mtr hoog was. Ik had hier te veel windvang bij. Wellicht dat er zelfs nog een windvanger voorop komt (eerst weer even wat geld verdienen)
                            Aangezien ik de hoogte totaal niet gebruik, heb ik gekozen voor 1.60mtr hoogte, ook omdat ik zelf bijna 2.00 mtr ben.....
                            Het hoogste wat er in staat is momenteel een statieven kist, die rechtop staat, kisten tillen doe ik niet: alles staat op wielen en kan er in gereden worden.

Ik neem aan dat de Moderator refereerd naar de ramp?
                            Ik weet niet of ik links naar externe bedrijven mag plaatsen??
                            Als het mag, hoor ik dat graag.

Wel moet ik zeggen dat ik de opstaande randen er zelf op heb laten lassen, standaard zitten die er niet op.
                            Last edited by jakkes72; 08-07-08, 13:01.

Comment

• moderator
                              Moderator
                              • Apr 2001
                              • 5946

Volgens mij zitten er een heleboel mensen te springen om een leverancier van zo'n ramp :-)

Site of een contactpersoon zou handig zijn. mailadressen liever niet ivm spambotjes, is niet iedereen op voorbereid
                              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• J.S. Coolen
                                • May 2008
                                • 254

Originally posted by moderator
                                Volgens mij zitten er een heleboel mensen te springen om een leverancier van zo'n ramp :-)

Site of een contactpersoon zou handig zijn. mailadressen liever niet ivm spambotjes, is niet iedereen op voorbereid

Niet alleen de ramp, ik ben ook wel benieuwd naar de bouwer van de aanhanger. Hij ziet er erg mooi en netjes afgewerkt uit.
                                Account niet meer actief.

Comment

Working...