Wij dan maar de SGP verbieden?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3150

Wij dan maar de SGP verbieden?

nu.nl/algemeen | SGP wil popmuziek verbieden

Stelletje zeikers...
  • shure-fan
    • Sep 2003
    • 1046

snoeiharde metal opzetten kijken wat ze daarvan zeggen
    Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

Comment

• Funmaker
      • Jun 2006
      • 922

heerlijk toch die politiek
      daarom hou ik zo van politiek het maakt je altijd aan het lachen
      Hold on a second, relax and listen...

Comment

• Ahmed Al Dayri
        • Oct 2005
        • 354

gelukkig zijn ze wel zelf zo sportief om toe te geven dat een verbod simpelweg onmogelijk zal zijn

Comment

• rinus bakker
          • Mar 2002
          • 5430

En die "reli-rock" dan? Ook popmuziek.

Dat is natuurlijk de muziek van de CU-jongeren.
          En het liefst zou de SGP gewoon alles verbieden wat niet in hun straatje te pas komt, dus ook de CU, zeker nu die "afvallige christenhonden" heulen met die '***deloze Rooie Rakker' van een W. Bos.

Ze hebben daar ooit gewoon iets zwarts om de voeten heilig verklaard in plaats van iets zwarts over het hoofd!

Een speciaal stukje Nederland reserveren voor dit soort fana-types:
          De Noorderhaaks! (en dan maar hopen op een forse NW storm!)
          een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• showband
            • May 2001
            • 4524

wat het leukste is....

Ik denk dat wilders liever onschuldige derde generatie turken aan blijft pakken. Dan beedigde ambtenaren die religieus fanaticus zijn. Een locale imam uit gelderland had hij hier niet weg mee laten komen. Dit zijn wel door jou en mij betaalde beroepsen. Bedenkt dat maar eens
            lekker belangrijk!

Comment

• ralph
              Banned
              • Aug 2000
              • 2649

nee...door jou en mij gekozen volksvertegenwoordigers.
              Iedere democratie krijgt de volksvertegenwoordiging die ze gekozen heeft...

Was een fractievoorzitter/woordvoerder van de SGP uit Goes die met het nieuws dat hij alle popmuziek wil verbieden om verdere segregatie te voorkomen op de proppen kwam.

ja euhm...Vogelaar je de maar weer eens uit SGPertje...

Comment

• sparky
                • Apr 2002
                • 2104

Ach ja, ik weet niet of ik nou boos op dit soort gekken moet zijn of er medelijden mee moet hebben; ik geloof nooit dat zij echt gelukkig kunnen zijn met zo'n levensovertuiging. Gelukkig zijn het er te weinig om echt problemen te veroorzaken. En het is een uitstervend volkje, ik denk dat dit probleem zichzelf wel oplost.
                Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• gertgeluid
                  • Dec 2006
                  • 520

Originally posted by sparky
                  Ach ja, ik weet niet of ik nou boos op dit soort gekken moet zijn of er medelijden mee moet hebben; ik geloof nooit dat zij echt gelukkig kunnen zijn met zo'n levensovertuiging. Gelukkig zijn het er te weinig om echt problemen te veroorzaken. En het is een uitstervend volkje, ik denk dat dit probleem zichzelf wel oplost.
                  Mooi gesproken.

Comment

• Leks
                    • Oct 2007
                    • 330

Ach....

Je hebt politici die iets zeggen omdat ze het daadwerkelijk als doordacht plan willen invoeren en er over nagedacht is.

En je hebt politici die iets denken, hier niet over nadenken en het dan maar zo hard mogelijk roepen. "KuchWildersKuch"

Het is alleen zo jammer dat de ongenuanceerder plannen van de "hardschreeuwers" ( want als het echt invoerbaar moet zijn komt er nuance in) iedereen + media op de kast jagen, zodat ze toch weer in de attentie komen, en de onverdiende aandacht krijgen.

Tuurlijk kunnen ze niet de popmuziek verbieden net zo als de koran verbieden, NL immigrant vrij maken, alle kosten verlagen maar nergens geld vandaan halen etc. Dit is gewoon practisch en logisch denkend onmogelijk!

Leks

( zo kan ik het ook....ik ga op de grote mark staan en schreeuw heel hard " WE MOETEN BIER VERBIEDEN! " doe dit 3 dagen dan krijg je vast hier en daar wel wat aanhang ( ouders->slecht voor de jeugd etc) je haalt zelf wel het nieuws als je het lang genoeg of hard genoeg roept. Maar... het heeft niets... maar dan ook niets met politiek te maken.)
                    Nerd is geen belediging, het is een compliment.

Comment

• AJB
                      • Jul 2003
                      • 2289

Ach commercie is geld, en geld is fijn nie'waar? Mediageniek is Wilders niet terwijl de beste man meer zendtijd krijgt toebedeeld dan Carlo Boszhard....

Geld is de motor die de politiek drijft, omdat persoonlijke belangen meegenomen worden in het bestaan van een partij.

Zoals de wijze Cree-Indianen al omschreven:

Pas nadat de laatste boom is omgehakt.
                      Pas nadat de laatste rivier is vergiftigd.
                      Pas nadat de laatste vis is gevangen.
                      Pas dan zul je erachter komen dat je geld niet kunt eten
                      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                      ------------------------------------------------
                      Arvid Buit
                      Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• showband
                        • May 2001
                        • 4524

...salaris...
                        Originally posted by ralph
                        nee...door jou en mij gekozen volksvertegenwoordigers.
                        Voor zover als ik weet is de term "salaris" bij zo een man misschien niet juist maar in 2001 was de max "onkostenvergoeding" rond de 10.000Euro per jaar. Buiten de te ontvangen doucheurtjes in de vorm van commissariaten e.d.

voorbeeld bijbanen van dit soort onbezoldigde statenleden:
                        Kunst en Politiek

Een lid van Provinciale Staten ontvangt op dit moment een vergoeding van ongeveer 1000 euro per maand. Met deze vergoeding kan een Statenlid bijvoorbeeld de uren compenseren die hij door zijn functie niet voor zijn werkgever kan werken. Naast deze vergoeding ontvangen Statenleden ook nog onkostenvergoedingen voor bijvoorbeeld de auto, voor buitenlandse reizen, Internetaansluitingen en verblijfskosten.
                        Statenleden zeggen gemiddeld 21 uur per week kwijt te zijn aan het Statenwerk.

Uit een interview met gedeputeerde Heijmans (erg links dat wel):
                        “Vergis je niet: gedeputeerde-zijn is een fantastisch baantje. Je hebt status, een auto met chauffeur, en je verdient zelfs méér dan een Kamerlid.” Toen de gedeputeerden van Brabant, Jan Boelhouwer (PvdA) en Willibrord van Beek (VVD), overstapten naar de Tweede Kamer, kregen ze naast hun salaris als Kamerlid zelfs 500 euro per maand ‘wachtgeld’! Ook menig burgemeester die stopt als Statenlid, ontvangt – naast het burgemeestersalaris – nog altijd ‘wachtgeld’. De wachtgeldregeling is met ingang van 1 januari 2007 afgeschaft. Maar het zal nog wél gelden voor de Statenleden die op 7 maart vertrekken – en dat zijn er nogal wat, ook omdat het aantal zetels fiks vermindert. “Dat bedoel ik dus als ik zeg dat de Staten verdomd goed voor zichzelf zorgen!”

er is een oproep van directeur Beukema van het Inter Provinciaal Overleg (IPO) om de vergoedingen voor Statenleden met 30% te verhogen... dat wel

Voor dat geld hoef je toch niet per se de term salaris te noemen... Maar ze conformeren op een andere manier dan die ***marrokaantjes die zo slecht liggen in de politiek.
                        lekker belangrijk!

Comment

• renevanh
                          • Oct 2004
                          • 2371

Kerkliedjes kun je veel beter verbieden, die zetten aan tot christenextremisme...
                          Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• AJB
                            • Jul 2003
                            • 2289

Misschien een verbod op verbieden, dat kan bijdragen aan een minder sterkte haatcultuur.

Live and let live, zelfs de SGP...
                            If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                            ------------------------------------------------
                            Arvid Buit
                            Creative-Director / Artist-Manager

Comment

Working...