verruwing van de licht en geluid wereld

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • @lex
    • Jul 2006
    • 1087

Bijna een heel Topic off-topic...

Beste dames, heren,

Beseft een ieder zich hier dat er nog niet inhoudelijk gereageerd is op wat de TS heeft geschreven? Iedereen lult nu over connectoren, de kwaliteit van de spullen etc. Kees22 had het oorspronkelijk over de verruwing van de taal... En dus niet over bovengenoemde zaken. Dan had hij het namelijk in 'Techniek' geplaatst. Poging om het weer on-topic te krijgen?

Gr @lex
    Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• vasco
      • Oct 2003
      • 2567

Originally posted by @lex
      Beste dames, heren,

Beseft een ieder zich hier dat er nog niet inhoudelijk gereageerd is op wat de TS heeft geschreven? Iedereen lult nu over connectoren, de kwaliteit van de spullen etc. Kees22 had het oorspronkelijk over de verruwing van de taal... En dus niet over bovengenoemde zaken. Dan had hij het namelijk in 'Techniek' geplaatst. Poging om het weer on-topic te krijgen?

Gr @lex
      Ik denk omdat waarschijnlijk iedereen over de link (RAMTECH - Bill Scobee Special Fucking Switcher Box) heen leest wat ook de enige plaats is waar een afwijkend woord staat. Op de pagina waar de link heen wijst zie je hier niets meer van terug.

Comment

• kees22
        • Feb 2007
        • 110

de hele bedoeling was een beetje om een topic te beginnen met nog meer van deze opmerkelijke product namen. maar de naam van deze stagebox is op de site inmiddels ook aangepast dus de grap is er inmiddels ook af.

maar als er mensen zijn die meer van dit soort dingen tegen komen. moeten ze dat hier dan maar posten.
        Ik kan niet zingen, maar mijn installatie helaas wel.

Comment

Working...