Land van nietmeer veiling

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Elmo
    • Jun 2006
    • 208

Land van nietmeer veiling

HET LAND VAN OOIT [Nederland] | Online veiling | Audio / Professionele verlichting

misschien zit er iets voor iemand bij.....
  • R. den Ridder
    • Sep 2000
    • 1500

Erg slim! laten we lekker iedereen zeggen dat er van alles te koop staat zoals Qmaxz moving heads, Apogee PA's, en allemaal voor lage startprijzen.....

Nee, da's een grapje he..gewoon doorlopen, niks te zien, je hoeft echt niet te klikken, staat niks leuks te koop, ga zeker niet bieden hoor, wat een rommel allemaal..poepoe..

Comment

• berolios
      • Sep 2005
      • 1538

Ha ha ha... effe de 'marktwerking' een handje helpen ;-)...
      Ik heb ook nog wat spullen te koop... kick die ook effe ;-) !!!
      Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• JeroenVDV
        • Mar 2004
        • 963

Uiteraard erg sociaal om te delen met de mede-forummers, al had ik zoiets zelf ook stilgehouden

Prijzen zullen nog wel fix omhoog gaan (zeker omdat deze link op diverse fora al verspreid is).
        Creating shows beyond Imagination

Comment

• Elmo
          • Jun 2006
          • 208

hahaha,

er zit niks bij wat ik interessant vind dus tsja dan deel ik het ff :P anders had ik het wel stil gehouden hoor

Comment

• jaksev
            • Jul 2007
            • 365

staan leuk dinge bij. Ik denk wel dat sommige dingen helemaal af geracht zijn. Zo`n flightcase is wel leuk, of een dateq limiter, een cd speler voor de beginnende dj

Comment

• hugovanmeijeren
              • Oct 2004
              • 1436

Zitten absoluut interessante dingen bij, maar voordat je bied let even op: er gaat nog 19% BTW overheen, dan vervolgens nog 25% veilingkosten, en daar bovenop nogmaals 19% BTW...

FF wat duurder dan je op het eerste gezicht zou denken.

Ook wel grappig om de prijzen te zien, vaak zijn de merken die bekend staan in de HI-FI wereld (Bose bijvoorbeeld) duurder dan de échte pro-merken in de audiowereld (die nieuw vele malen meer kosten)...
              Typisch weer zo'n veilingbureau die hier weer iets te weinig kaas van gegeten heeft.

Maar goed, de prijzen gaan vanzelf omhoog... Ik verwacht niet dat die Frog tafel voor 200 euro het pand mag verlaten.

Groeten Hugo
              Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• beyma
                • Oct 2002
                • 1614

Hoezo zou je dit stil houden, zijn jullie dan van plan om álles te kopen ??

[edit]

Ook al had je het stil gehouden, het was net op RTL4 'Editie NL' , compleet met webadres en diverse kavels hahahha
                Last edited by beyma; 03-03-08, 18:59.
                Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• Olaf Duffhuës
                  • Oct 2000
                  • 2477

Ook wel grappig om de prijzen te zien, vaak zijn de merken die bekend staan in de HI-FI wereld (Bose bijvoorbeeld) duurder dan de échte pro-merken in de audiowereld (die nieuw vele malen meer kosten)...
                  Enig idee wat een 802 kastje kost?
                  Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• Dave
                    • Jan 2001
                    • 757

Waarschijnlijk veel te veel, dan heb ik liever een AE5 topje.
                    Ook wel hoge veilingkosten, let daar ook zeker op als je evt wilt gaan bieden.
                    U x I = Boem.

Comment

• jens
                      • Aug 2004
                      • 1066

ik ben nog op zoek naar een paar reuzen om me spullen te sjouwen

Comment

• kokkie
                        • Nov 2003
                        • 1166

Je moet er ook niet kijken om wat te kopen, maar om dingen te vinden voor het 'Zeer domme advertentie topic'

Stagelight afstandsbediening

Merk: Stagelight
                        Type: ELX+C

Wist niet dat Stagelight ook al OEM producent was geworden
                        Last edited by kokkie; 03-03-08, 22:06.
                        Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• berolios
                          • Sep 2005
                          • 1538

Originally posted by jens
                          ik ben nog op zoek naar een paar reuzen om me spullen te sjouwen
                          Ha ha ha... die ga ik onthouden !!
                          Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• vaud
                            • Dec 2002
                            • 24

Heeft iemand hier ervaring mee?

(Bose acoustic wave cannons system)

HET LAND VAN OOIT Deel 1 [Nederland] | Online veiling | 395. Bose acoustic wave cannons system
                            Last edited by vaud; 04-03-08, 21:34.
                            vaudje!

Comment

• Mathijs
                              Moderator
                              • Aug 2002
                              • 1353

Een aantal dingen zijn zeer interessant. D&B setje. Die Axys toppen zijn erg leuk.
                              En als je slim bent, die Nexo set is zeer interessant.

Al zijn er wel wel een paar puntjes:
                              - van de Nexo set zijn zijn alle mid/hoog drivers overleden.
                              - Een van de Axys toppen is defect.
                              Zo zijn er nog een aantal dingen die niet helemaal lekker zijn.

Moet er wel bij zeggen dat dit een aantal jaar geleden is.
                              Maar kan zo zien dat het nog steeds het zelfde geval is.

Comment

Working...