Hoogwerker als heftruck
Collapse
X
-
-
Daar hebben ze bij Rentall een dock voor, zodat ze met de heftruck de oplegger in kunnen rijden...
Zal de directie blij mee zijn met dit soor acties..;-)Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
-
Bovendien, waarom staat er niet gewoon een simpel pompwagentje in die trailer?"Speakons in je oren..."Comment
-
Toen ik moest werken bij decibel outdoor toen zag ik de mannen van Rentall ook iets doen..
een truss cirkel van 15 meter doorsnede aan de hoogwerker bengelen..Uiteindelijk komt alles goed! Vraag niet hoe, maar dat is de uitdaging ;-) En blijf lachen!Comment
-
Kan zijn, maar als ome Peter dit filmpje ziet...
Aan de andere kant had hij natuurlijk ook gewoon een laadklep onder de trailer kunnen laten hangen...
Over verhuur-spullen: de gemiddelde gedachte is (helaas): het is niet van mij en schade hoef ik niet te betalen! (omdat het spul toch al zo verrot is en ze het niet controleren of kunnen traceren)
Was gister bij mijn Mercedes-dealer (rij een nieuwe Sprinter, VAST!) en heb daar weer een paar mooie schade-gevalletjes gezien van/aan huur/licht-geluid/catering-wagens. Ook een mooie van Beter Bed gezien. Bak was verbouwd naar cabrio...Comment
-
Comment
-

Comment