Blijkbaar niemand hier die Quad kent... LOL
Daar doen we hiet niet aan

Wel goeie ampjes bytheway...
Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.





We stonden nogal ver weg geparkeerd en hadden weinig zin om dat hele grievesend naar de bus te lopen over een aflopend klinkerstoepje...

Comment