Led Zeppelin
Collapse
X
-
Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!
"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro -
ik heb m ook besteld!
ben benieuwd wanneer ie binnenkomt!
vast niet voor m'n verjaardag :PGroeten fan 'n gek ut FryslanComment
-
de mijne is ook net aangekomen!
yesyes
EDIT: in duitsland zijn de maten blijkbaar groot... had een XL besteld omdat ik dacht dat hij vrij klein zou uitslaan... maar hij is echt gigantisch groot... had beter een L genomen dan
Last edited by DJ_matthias; 05-02-08, 11:48.we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!Comment
-
Ze komen ook niet uit Duitsland, maar uit de VS. Ik had er al rekening mee gehouden, hopen dat die van mij niet te groot is.Comment
-
zo die mij mij is ook aangekomen.. de gls had moeite om met een 3 assige trailer mijn straat binnen te komen..de groeten SCF
Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''Comment
-
lol.. dat word dan nog lachen want bij mij ist al helemaal een ramp..
met een grote bestelbus kom je hier amper weg
auto+trailer is nog net te doen.. maar vrachtwagens lopen hier altijd gigantisch te kloten om weg te komen haha
hoe lang duurt t ongeveer voordat ie binnen komt?Groeten fan 'n gek ut FryslanComment
-
-
-
Heb hem vanochtend binnen gekregen. Toch netjes, binnen 4 weken voor een gratis iets!
Mjaaaa....Comment
-
Mijne is ook binnen nu
.. Iemand ervering met het bestellen van meerdere? voor colega's bijvoorbeeld?
Zonde van de Zendtijd.Comment
-
Toch ook maar besteld.
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, dus zal er vast wel overheen hebben gekeken ofzo.
Maar weet iemand wanneer ik hem binnen kan verwachten? Ik heb hem zojuist 10 minuten geleden besteld.Comment

Comment