Wat doen jullie in de vrije momenten op locatie..

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stage-Q
    • Sep 2007
    • 389

Wat doen jullie in de vrije momenten op locatie..

Altijd leuk om te weten wat een technici uitspookt op locatie als ie niks te doen heeft.

bij mij is dat:

1. slapen als het mogelijk is
    2. rondkijken op het festival
    3. bij een binnenlocatie (theater) met m'n vliegtuig spelen, erg verslavend moet ik zeggen. De X-Twin... kost je 30 euro en t vliegt ook nog eens.
    Mag ik wat meer laag in 't hoog?
  • jadjong
    • Oct 2003
    • 654

Dit forum bekijken

Comment

• Stage-Q
      • Sep 2007
      • 389

dus jij zit nooit op klus :P

Comment

• MC Party
        • Sep 2003
        • 481

Niets te doen op klus?

Dat moet je toch eens uitleggen Sven :-)
        Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• sis
          • Jul 2003
          • 3305

Ik spreek nu als muzikant, maar goed wij komen dat ook tegen op locatie .[LIST=1][*]Gewoon tussen de mensen lopen op de receptie[*]champagne drinken[*]hapjes eten[*]visitekaartjes uitdelen[*]babbeltje slaan met de organisator of manager[*]kijken wat er op die avond op de menukaart staat ( kan ik er ook aan deelnemen )enz...[/LIST]Maar vooral borsten en billen keuren
          sis
          Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• showband
            • May 2001
            • 4524

Bij bruiloften is het "spot the lolbroek".

Er is altijd wel iemand die eerder dronken is dan de rest en/of zich genant gaat gedragen. De gangmaker uithangen, foute speeches geven enz enz. De rest van de gasten ziet dat dan en houd zich gelijk een beetje in.

Wie het eerste doorheeft welke persoon dat die avond wordt die heeft gewonnen.
            lekker belangrijk!

Comment

• Stage-Q
              • Sep 2007
              • 389

Originally posted by MC Party
              Niets te doen op klus?

Dat moet je toch eens uitleggen Sven :-)

standy uren op festivals kunnen heeeeel lang duren, vooral als er niks aan de hand is...

dus tja...dan moet je jezelf maar vermaken he.

hangmatje onder 't podium naast versterker city....prima

Comment

• flash-a-new-generation
                • Nov 2006
                • 228

wat te doen met al die vrije tijd?

meestal idd een drankje nuttigen met de crew en band backstage.. alleen laatst met soundworks werd een klus die wij eigenlijk tussendoor zouden doen "gecanceled".. we stonden in een discotheek en toen hadden we een wachttijd of stand-by tijd van 3 tot 4 uur!! ik heb nog nooit zo veel koffie gedronken op een klus haha en aan de "backstage ruimte" zat een feestkroeg gekoppeld.. dus ook nog mee kunnen zingen met de gouwe ouwe!!

maar normaal is het gewoon lekker aan de bar hangen en onzin verkopen!! dat toch mooi.. ma moet nie te lang duren!!
                EAW SB850 en DVA T-4 array:D

Comment

• gertgeluid
                  • Dec 2006
                  • 520

Heel belangrijk is het hebben van wireless internet en dan lekker hyven/mailen/msnen. Meestal worden we bloedlink op de tourmanager als er weer geen wireless internet op lokatie is geregeld.

Punt twee is een goed boek (en oordoppen). Zeker als je in je eentje op klus bent, of je collega's wel iets moeten doen. Ik lees me suf op tourtjes.

Punt drie, vooral 's zomers of in grote hallen: frisbee! Ook ideaal om de teamspirit tussen lichtmensen en geluidsmensen aan te sterken. Of te verpesten

De hangmat is wel een must voor lange dagen.

Comment

• flash-a-new-generation
                    • Nov 2006
                    • 228

Bij Guus Meeuwis zag ik laatst een gast eerst even zn Playstation Opbouwen.. is ook wel gaaf ideaale tijdvullig en mogelijk ook goed voor de teamspirit.. een beetje competitie
                    EAW SB850 en DVA T-4 array:D

Comment

• Olaf Duffhuës
                      • Oct 2000
                      • 2477

Ik neem altijd mijn laptop mee, met het Monopoly schijfje... en uiteraard bij geen aanwezige vrije W-LAN Nokia kabeltje eraan...en Internetten...Maar meestal heb daar geen tijd voor...Wij gebruiken vooral overgebleven tijd voor afwerking...Ander voor eten....;-)
                      Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• ralph
                        Banned
                        • Aug 2000
                        • 2649

Het hangt veel af van de hoeveelheid wachttijd, het soort klus.

met stip op 1: Digitenne op een usbprikker, ideaal!

verder; boek, dvd, andere lichtplannen afmaken, interpret ( oa msn), maar ook: kabeltjes poetsen, kabeltjes maken ( voor de technische mensen dan, dus zeker niet voor mij)
                        Wii, omgeving verkennen, op zoek naar de meest maffe festivalbezoeker, zoek de rentalsmoking ( meestal teveel om op te noemen), plastic or fantastic game...

Bruiloften: voorspel de playlist van de band/dj

Ik ken een klus waarbij een collega uit voorzorg z'n zwembroek meeneemt!

Comment

• R. den Ridder
                          • Sep 2000
                          • 1500

Bij de efteling sprookjeshow draaide de show op tijdcode vanaf de GMA. naast veel prutsen en servicen van spotjes stond er in de hoek ook een HOG500 waar ik wat op heb leren werken..verder was het in de weekenden een sport om de meest intressante bezoekster aan te wijzen, en als de crew ze dan echt niet zag dan kon ik ze nog wel aanwijzen met de Cybers in de eerste brug..

Tegenwoordig ben ik vooral bezig me af te vragen waarom we altijd tijd tekort komen om te proggen bij klussen..en waar die vrije tijd nu blijft! gelukkig zit er op de frog Frogger voor de ehct rustige momenten.
                          Verder is het altijd slim wat leesvoer mee te nemen..de avonturen van toneelknecht kees zijn een aanrader..
                          Last edited by R. den Ridder; 16-10-07, 21:27.

Comment

• FiëstaLj
                            • Oct 2000
                            • 2068

Afwerken, slapen in de backdrop kist, macjes fixen, naar de mc donalds rijden, lokale snackbar overvallen, kippen gek maken, iko pesten, slapen, drank nuttigen, en natuurlijk zoveel mogelijk eten.
                            Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• AJB
                              • Jul 2003
                              • 2289

Nintendo DS Lite
                              Internet
                              Muziek luisteren
                              Flirten met danseresjes
                              Filmpje kijken
                              Space-Invaders spelen
                              Koffie
                              Koffie
                              Koffie
                              Koffie... zucht...
                              Roken...
                              Koffie...
                              Koffie
                              Koffie..
                              Afsluiten
                              Kroeg in...
                              If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                              ------------------------------------------------
                              Arvid Buit
                              Creative-Director / Artist-Manager

Comment

Working...