Pff, de korsakoff. Excuses.
opdracht school
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
wat ik van jaspertje weet is dat hij op de opleiding beeld en geuid zit geloof ik in utrecht.
Verder ben ik het eens met de opmerking dat school niet eens meer weet hoe de leerlingen iets zinnigs bij te leren!
Ik zou lekker een discussie houden als groep zijnde wat de zin is van het bespreekbaar maken van geluid... ben je a bezig met het produceren van geluid, B je maakt het bespreekbaar C de leraar zal het waarschijnlijk snel afkappen en zich achter de oren krabben.
oeff, dit is aan de andere kant misschien ook wel rebels... en dat in je eerste of tweede week van school?JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :DComment
-
als je in de opleiding voor beeld en geluid zit en je krijgt de opdracht geluid bespreekbaar te maken, dan raad ik eerst aan bij de docent te informeren wat hij van plan is te doen met zijn wetenschap dat geluid kennelijk niet zomaar bespreekbaar is en hij wel les geeft in dat metier.
Als zijn syllabus start vanuit de optiek dat geluid niet bespreekbaar is dan zit hij namelijk in het verkeerde vak.
noteer even : jouw docent = flapdrol
lekker belangrijk!Comment
-
....of de docent heeft een heldere opdracht verstrekt en de boodschap is bij de student niet duidelij overgekomen, zou ook zomaar kunnen!
Na een dag van compleet geen reactie, gecombineerd met een in de jaren gevuld live forum ( dank voor de suggestie mac!)
Conclusie: geen support van de onderwerpstarter, geluid is bespreekbaar, graag in de lopende onderwerpen!
wijmakengeenhuiswerkopdrachten.nu maar eens registreren.Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment

... 
Comment