Veroorzaakte schade

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ nn
    • Jun 2006
    • 489

Hij was blij dat het gebeurde tijdens het opbouwen en niet tijdens de show met al die kinderen...
    Gebreuren zou het toch gedaan hebben!
    Dus al bij al ws hij blij dat hij (toen) gevallen was.
    En daarbij kwam dat hij die TV mocht gaan halen, dus niet DE reden dat hij "blij" was.

grtzz DJ nn
    ... the sound of silence...

Comment

• R. den Ridder
      • Sep 2000
      • 1500

Ik heb maandag mijn gerber gemold! Wilde een bout van een tijdelijke deur in de sponning van een roldeur losdraaien, zet aan, en TAK! had mijn gerber nog maar een bek van de tang...5 jaar misbruik eiste ineens zijn tol.

Verder ooit het voor elkaar gekregen de cylinder van een laadklep om te laten vouwen, vraag me nog steeds af hoe ik dat voor elkaar heb gekregen.

Comment

• LJ_jacob
        • Aug 2003
        • 293

Summerdanceparty 2007

-Met een mercedes 814 in een spaans itoresk dorpje. Bochtlinksaf, erg steil omhoog SCGHHHHHHGGGGG achterkant van de bus over het asfalt.
        Geen echt erge schade.

-Met dezelfde mercedes 814 tegen een hellinkje aan inladen en dan vergeten dat de bak nogal zakt als er veel spul in gaat; bij het wegrijden SCGHHHHGGGGGG zelfde geluid, zelfde achterkantje, dit keer over een schuin terras van een camping. Weer geen schade op was streepjes na.

-Transit onder een boom parkeren, uitladen, en dan er achter komen dat de deur zich in een tak van de boom heeft gesneden doordat de bus toch wel een stuk lichter is geworden.

-VMB TE-06(ja die k*tdingen zonder wielen) op een tegeltrapje laten stuiteren(afgebroken tegeltje)

-Regenschade telt dat ook? iig, buitenfeestje in lloret de mar(spanje) als het binnen 10 seconde begint te stortregenen..
        Alles is gered/afgedekt behalve een zero88 XL die verzopen is...

-spaanse k*tkinderen die een achterdoek als dweil voor hun camping gebruiken (van die stenen/zand paadjes.) doek was nog heel, wel erg vies.
        Dezelfde k*tmannetjes hebben overigens de caravan gesloopt(lampjes er af, ruiten dichtduwen, dakraam er af trekken).

-stroomkast van een camping die volledig uitfikt rookt knettert en weetikveel allemaal. Niet door ons, al claimden ze van wel...

In nl:
        schoolfeest: Spiegelbol op laten hangen door de plaatselijke Technische Comissie van de school die hun takel niet zo goed hadden gezekerd. Gevolg: takel+60cm bol naar beneden.

Van gehoord:
        Carre op ground support, fronttrussje was al op de grond en klaar om uit elkaar getikt te worden. Meisje van de leerlingenbond moest even de pinnen er uit tikken, tikt ze gelijk de scharnierpinnen(of hoe heten die dingen) van de groundsupport er uit. Hele zaakje kwam enigszins schuin te staan, toch even schrikken.

Ook in NL:
        5 podiumdelen op podiumwagen de truck in rijden over een ramp, ramp breekt. Gelukkig geen gewonden, alleen een kapotte ramp en deukjes in de podiumdelen.
        mijn auto rijdt 1 op stoplicht

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5946

Kade in Hasselt ( bij Zwolle)
          lossen via de achterkant, inladen via de andere kant van de tent, omdat er aan de achterkant alvast een kerkdienst werd opgebouwd.
          Bakbussie vol...maar hangt zo laag dat hij nooit meer de knik kan maken om op de weg te komen.
          Resultaat: bussie weer leegtrekken, bussie op de weg, alles bussie weer in en karren maar.
          Al met al een vertraging van klein uurtje, werd pas vervelend toen de schaapdealer al op zn nest bleek te liggen...
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Upgrading your system
            • May 2003
            • 1684

Hahaha, tsjah, Hier rondom Den haag hebben we de Vrijheid in ieder geval nog, is dan wel geen schaap, maar wel wat te nassen en 27/7..

humeur was bij mij allang verdwenen bij het constateren van het probleem als het ding de weg niet op zou komen.. maar is alleen geen schade
            Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Mattheusvz
              • Jun 2007
              • 107

Ik herinner mij nog een situatie waarbij de vrachtwagen bij een groot voetbalstadion onder een enorme afdak moest lossen. Alles ging voorspoedig totdat de grote vrachtwagen leeg was en men de vrachtwagen weg wilde zetten...... Doordat de bak nu leeg was, was de vrachtwagen een eind omhoog gekomen en zat klemvast onder de overspanning... oeps.... Al snel trok dit een hoop bekijks en werden er diverse tips aangedragen om de vrachtwagen eronder vandaan te krijgen; de banden leeg laat lopen en dan wegrijden, alles opnieuw inladen... etc.
              Uiteindelijk werd een beroep gedaan op de toegestroomde voetbalsupporters om massaal achter in de bak te gaan staan, de vrachtwagen zakte precies genoeg door de veren om redelijk schadevrij onder de overspanning vandaan te rijden...

Comment

• ronny
                • Dec 2002
                • 2138

Geen vrachtwagen met luchtvering dus
                niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Mattheusvz
                  • Jun 2007
                  • 107

Originally posted by ronny
                  Geen vrachtwagen met luchtvering dus
                  En nu wel dus.... hahahaha

Comment

• Lj_Mouzer
                    • Jan 2005
                    • 125

Met een bakwagen voor een politie bureau, een spiegel van een geparkeerd politie busje eraf gereden
                    Kreeg wel een applaus van de menigte die in de straat aanwezig was.
                    Hopelijk geen agenten op dit forum
                    Wie is toch die Pieter Smit ? "die treed ook overal op"

Comment

• jens
                      • Aug 2004
                      • 1066

niet mijn schade's maar toen dr tijd als bijrijder...

- een bakwagen vol met 10 cm sneeuw op het dak snachts de loods binnerijden en de volgende morgen worden opgeschrikt door een loods vol met water

- op een klusje willen lossen met een volle bak maar geen sleutel bij je hebben voor het rood witte paaltje, omrijden en achterlangs over het grasveld.....ging best de 1e 10 meter maar toen hield het op. bakwagen lossen in het gras....

- bijna een slagboom, denken dat je met een d508 + een personene auto gelijk onder een slagboom door kan die maar 1 auto per keer doorlaat

Comment

• Upgrading your system
                        • May 2003
                        • 1684

Originally posted by jens
                        - op een klusje willen lossen met een volle bak maar geen sleutel bij je hebben voor het rood witte paaltje, omrijden en achterlangs over het grasveld.....ging best de 1e 10 meter maar toen hield het op. bakwagen lossen in het gras....
                        Hahah, dit herken ik, heb het ook eens gehad... heb toen met de luchtvering van de vrachtwagen en een ketting het paaltje er maar uitgetild.. je staat er versteld van hoe makkelijk dat gaat.. en hoe pissig mensen zijn als ze het zien
                        Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Snuffel
                          • Sep 2007
                          • 22

Hele domme fout. Krachtstroom verlenger gemaakt. Zware en drukke nacht gehad er voor en snel ff een verloopje maken voor die middag. Draadjes in spiegelbeeld gemonteerd. Oeps. Veel rook. En de Furman... Daar waren de juiste kabels nog niet voor binnen. Op wat opgerookte voedingen na niets stuk.

Net een een nieuwe M one er in zitten.....

Comment

• Stage-Q
                            • Sep 2007
                            • 389

1.

effectenrack met een waarde van ong. 25.000 euro rolt van de laadklep af...
                            AUW,
                            gelukkig alleen wat verbogen beugeltjes e.d., verder geen internet schade...wonder boven wonder.

2.

met een manitou bijna een 250 kva aggegraat het water inrijden...
                            met dank aan de 4-wheel drive van de manitou's is dat gelukkig net niet gebeurt

3.

je bakwagen midden in de nacht op de snelweg leegpakken omdat je een klapband hebt gehad en de krik het gewicht niet aankan...
                            ook niet zo gek, met ong. 3x het toegestane gewicht te hebben geladen. (gelukkig hebben we daar nu een vrachtwagen voor )
                            Mag ik wat meer laag in 't hoog?

Comment

• vasco
                              • Oct 2003
                              • 2567

Originally posted by Stage-Q
                              - licht heeft nou eenmaal stoom nodig... (uit een ander topic maar zelfde dag)
                              - verder geen internet schade...
                              Jij had je dag niet in de Nederlandse taal geloof ik

Comment

• Stage-Q
                                • Sep 2007
                                • 389

Originally posted by vasco
                                Jij had je dag niet in de Nederlandse taal geloof ik

volgens mij was dit een "bij-kom-dag" idd.

nu ik het teruglees, poe..ik heb wel eens betere zinnen gemaakt

gelukkig hoeven we onder aan de faders geen lange zinnen op het tape te schrijven
                                Mag ik wat meer laag in 't hoog?

Comment

Working...