Zwarte cross 2007

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MC Party
    • Sep 2003
    • 481

Zwarte cross 2007

Zow.. we hebben het weer overleefd, de zwarte cross 2007

Ben er zelf als bezoeker geweest en heb me ondanks de dikke drek(=modder) enorm vermaakt. Leuke bands, goed geluid, veel bekenden en veel bier

Dit jaar dus Purple die verantwoordelijk was voor de techniek. Veel synco hout horen spelen en dat gaat gewoon lekker. Stonden leuke stapeltjes hout naast het podium maar dat beukte ook flink zeg.
    De line array bij het open podium helaas niet goed kunnen beluisteren ivm waaiende geluid door de wind achter op het veld.

Wel opmerkelijk was dat tijdens het optreden van Normaal het geluid even weg was waarbij na het optreden de midas werd afgekoppelt. Overleden of was deze puur en alleen voor Normaal...?

Licht was ook zeker oke en natuurlijk aangestuurd met de vertrouwde (rock&roll) pearl

Voor foto's: Zwarte Cross Festival 2007 - 27-28-29 Juli - De Schans - Lichtenvoorde
    Filmpjes: SKOEPS.nl/evenementen :: Status Quo op zwarte cross
    Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)
  • DJBartt
    • Sep 2006
    • 26

Haha, daar is het gezellig geweest zo te zien aan de foto's Weet je toevallig hoeveel personen er geweest zijn? Ziet er erg druk uit daar
    Wie niet zuipt, moet niet zeiken

Comment

• Husss
      • Jul 2003
      • 220

Originally posted by DJBartt
      Haha, daar is het gezellig geweest zo te zien aan de foto's Weet je toevallig hoeveel personen er geweest zijn? Ziet er erg druk uit daar
      Aan het einde van het optreden van de jovinx wisten ze te vertellen dat er een goede 93000 man (en vrouwen) zijn geweest. Het was idd een giga baggerbende, maar wel weer bere gezellig! Volgend jaar weer.
      Geluid in de Loco Loco stuntarena was alleen niet je van het, STS combi met sub stonden er . Toppen stonden op 1,5 meter van het publiek met de bovenkant kast op hoogte van bovenlichaam.

Met vr gr,

Husss

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

volgend jaar weer is nog maar afwachten... Jovink stopt ermee,. schijnt het

Comment

• MC Party
          • Sep 2003
          • 481

Volgend jaar gaat gewoon door, datum is al bekend.
          Jovinx stopt met spelen en gaan zich volgens mij juist meer richten op organiseren/ondersteunen van evenementen.

Comment

• LJ Gerrit
            • Apr 2002
            • 479

Originally posted by MC Party
            Volgend jaar gaat gewoon door, datum is al bekend.
            Jovinx stopt met spelen en gaan zich volgens mij juist meer richten op organiseren/ondersteunen van evenementen.
            Klopt volgens mij.
            Onder de BV "FEEST FABRIEK alles komt goed" blijven ze evenementen organiseren, maar vooral de Zwarte Cross.
            Verder zullen enkele leden van Jovink iets in de horeca gaan doen.
            ------------------------------------------------
            Without colour, there is no perception
            ------------------------------------------------
            MvG

Gerrit Schottert
            Controllux

Comment

• Watt Xtra
              • Oct 2004
              • 1119

Stonden leuke stapeltjes hout naast het podium maar dat beukte ook flink zeg.
              De line array bij het open podium helaas niet goed kunnen beluisteren ivm waaiende geluid door de wind achter op het veld.

Wel opmerkelijk was dat tijdens het optreden van Normaal het geluid even weg was waarbij na het optreden de midas werd afgekoppelt. Overleden of was deze puur en alleen voor Normaal...?

Knip knip
              geluid ging inderdaad met een luide knal uit!! en toen was er even paniek onder de crew, oa te zien aan het steeds herhaalde "looplichtje"

heeft even geduurd voordat ze het weer in orde hadden, wel laag, geen laag, geen hoog geen hoog, alleen maar mid. maar alles kwam goed.

buitenpodia was erg oke geluid.
              Heb er met BEEF gestaan en was echt vol en warm. Laag klapte zeer netjes. naast het line array en de dubbel 18" laagkasten stonden aan de buitenkanten nog een stack EAW hoornbassen.

zeer prettige sfeer, ondanks de bagger..
              scheelt dat ik maar 15min moest fietsen en onder de douche kon!
              JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• Freek Fokker
                • Aug 2003
                • 495

Geluid was wat ik begreep:

28x KF760
                16x BH760
                12x LA400
                22x SB1000

Alles op labracken, en aangestuurd met Lake Contour.

Toch wel een berg sub eigenlijk...
                SR20DET

Comment

• MC Party
                  • Sep 2003
                  • 481

Je praat over het buitenpodium of binnen in de grote tent ?

Vond wel grappig dat er bij de tent achterin nog een line array hing aan beide kanten..
                  Last edited by MC Party; 30-07-07, 22:12.

Comment

• Husss
                    • Jul 2003
                    • 220

Originally posted by Freek Fokker
                    Geluid was wat ik begreep:

28x KF760
                    16x BH760
                    12x LA400
                    22x SB1000

Alles op labracken, en aangestuurd met Lake Contour.

Toch wel een berg sub eigenlijk...
                    Dit was bij het (3FM) buitenpodium. Het laag was inderdaad luid, duidelijk en indrukwekkend. Ik dacht ook nog wat synco sts te zien als outfill.

Verder een hoop synco gezien en een verdwaald axys setje in de disco loods op de camping
                    Was erg blij met mijn otoplastieken dit weekend

Comment

• renevanh
                      • Oct 2004
                      • 2371

Dit jaar dus Purple die verantwoordelijk was voor de techniek. Veel synco hout horen spelen en dat gaat gewoon lekker. Stonden leuke stapeltjes hout naast het podium maar dat beukte ook flink zeg.
                      Ik zie Ampco logo's op die floortjes... zal wel weer de Ampco - Purple - klant constructie geweest zijn :P

Normaal heeft een soort van eigen Midas. De tafel is van Ampco, maar wordt apart gehouden bij Ampco en is de enige met een bierkap.
                      Onderhoud e.d. wordt dus ook door Ampco gedaan.

René
                      Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• peterkuli
                        • Nov 2002
                        • 113

Als je heeeel goed kijkt, is het echt een Purple-logo hoor.

Comment

• kokkie
                          • Nov 2003
                          • 1166

Verschillende opties ...

Het is allebei synco groep, misschien dat je op een groot festival weleens wat bij een collega moet inhuren????

Bandjes die toch met eigen materiaal komen, waar dan dus Ampco logo's op kunnen staan.

Andere optie, maar volgens mij niet één die hier het geval kan zijn:
                          Groot festival, meerdere podia, enkele podia uitbesteed aan collega's.

Maar uiteindelijk, lekker belangrijk!!!
                          Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• renevanh
                            • Oct 2004
                            • 2371

Originally posted by peterkuli
                            Als je heeeel goed kijkt, is het echt een Purple-logo hoor.
                            Yup, ik zie hem, je hebt gelijk... te snel gekeken

Ze lijken ook erg veel op elkaar... alleen de positie van die lijntjes is anders
                            Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• arie
                              • Feb 2003
                              • 550

is inderdaad wel exstreem veel sub.Was de combinatie tussen de verschillende subs wel goed te noemen?Ik heb zelf slechte ervaringen met frontgeladen kasten combineren met hoornkasten.Ben zelf ook bezig om eaw aan te schaffen en ben benieuwd wat de beste subs hier voor zijn(set zal een kf 750 set worden met kf 750 bassen)maar graag zou ik er in de toekomst anderre bassen voor in het midden onder hebben om wat meer draagkracht in het sub gebied te krijgen, aangezien ik hier van vind dat de draagkracht te weinig heeft, met welke subs zou ik dit dan moeten combineren?En wat zouden jullie aan versterker vermogen op de kf 750 bassen leggen?Ik heb nu fp6400 aan 4 ohm per kast beschikbaar(in de toekomst zou ik dit graag willen vervangen door 10000q of door 13000 op het laag, maar wat is hierin verstandig?een 13000 lijkt mij vrij fors, maargoed veel headroom is natuurlijk ook niet verkeerd.Eingelijk zit ik dus te twijfelen tussen per kant een rack met 1x 10000q voor laag/mid mid hoog en dan 2 13000q per kant voor het laag of 3 10000q in 1 rack.groeten arjan

Comment

Working...