Genesis

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • prutser
    • Sep 2003
    • 15

Genesis

Zijn er nog mensen naar genesis geweest in de Arena? Ik ben geweest en was onder de indruk van deze productie. Geluid was voor arena begrippen goed te noemen. In het begin was het wat zoeken maar na een aantal nummers vond ik het goed onder controle. Ik moet wel zeggen dat ik een bijzonder goede plaats had, ik stond namelijk net voor de mengtafel dus beter kon eigenlijk niet. Qua show was er niets nieuw, genesis deed wat er van ze verwacht werd en zoals ze het altijd gedaan hebben. Alleen de techniek van nu is hiervoor gebruikt wat het geheel erg imposant maakte

Ko
  • axs
    Moderator
    • Jun 2002
    • 2687

Ik heb helaas het concert in het Boudewijnstadion moeten missen
    Had nochtans pasjes, JAMMER JAMMER EN NOG EENS JAMMER, maar het werk, weet je wel... .grrrr
    If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Olaf Duffhuës
      • Oct 2000
      • 2477

De laatste tijd gaat het nogal over optreden van die en die hier..optreden van die en die daar...kunnen we daar niet een apart topic over aanmaken?

By the way, heb Genesis niet gezien in de ArenA, maar ik geloof we dat het goed was...Vaak (goed lezen, VAAK) hebben dat soort band een goede kwaliteit op de p.a. en goed licht...Het schijnt dat het leuke inkomsten zijn voor dat soort artiesten/bands, dus dan is de totale show erg belangrijk...Slechte recenties gaan vaak sneller rond dan goede..
      Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• DeMennooos
        • Aug 2000
        • 1416

En XL video heeft er een mooi record bij met de 9 miljoen LED pixels:

[FONT=Arial]XL Video UK – via Blink TV - is supplying 15,089 Barco 510 O-Lite panels with 270 control boxes, plus 102 panels of Mitsubishi 16:8 high resolution screen in a record breaking 9 million pixel LED surface for the acclaimed Genesis “Turn It On Again” world tour. [/FONT]
        Greetz,

DeMennooos

Stagehands are the infantry of show business

Comment

Working...