Daft Punk HMH

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lennartsound
    • Dec 2006
    • 269

Daft Punk HMH

Iemand nog naar Daft Punk geweest gisteren? Heb me ernstig vermaakt daar. Vroeg me af of iemand nog had gezien welk systeem er hing. Stond zelf op het balkon dus kon het niet zien. Zal wel Martin zijn geweest aangezien dat ook in de hal stond voor de afterparty.
    nu.nl/muziek | Daft Punk gaat geniaal over de top
  • axs
    Moderator
    • Jun 2002
    • 2687

Als ik dit zo lees, is het identiek dezelfde (volledige timecode) show als afgelopen jaar op Pukkelpop.
    Stak bij momenten idd wel leuk in elkaar.
    If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Lennartsound
      • Dec 2006
      • 269

Voor het grootste deel idd hetzelfde. Ik had het nog niet live gezien (en gehoord!) afgezien van de roddels die er rondgaan of ze daar nou wel of niet zelf zouden hebben gestaan vond ik het een enorm dikke show.

Comment

• Sikkie
        • Sep 2004
        • 126

Apr leverde het systeem. En dan zullen het ongeveer 10 W8l kasten zijn geweest van Martin, met de daarbij horende RR-subs.

Was het goed?

Comment

• Lennartsound
          • Dec 2006
          • 269

bijzonder goed. Zelfs onder het balkon. Hoog was mooi schoon en niet overdreven. Laag soms wat bonkerig. HMH is zowieso wel mooie zaal altijd.

Comment

• pimpert
            • Mar 2007
            • 9

Jaja, ook ik was hier aanwezig. Klein inschattings foutje, waardoor we slechts 3 kwartier van de show gezien hebben. Licht was ronduit prachtig, geluid was ook absoluut prima, mooi volume en niks overdreven. Volle HMH geeft een mooie sfeer. Daarna A'dam nog een beetje ingeweest voor het 5 day's off spektakel. Melkweg was het geluid lomp hard, en paradiso was het lekker op mooi volume en klonk het prima!

Comment

Working...