Nieuwe Aanwinsten

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jens
    • Aug 2004
    • 1066

Nieuwe Aanwinsten

Ik ben zelf altijd wel een beetje benieuwt wat mensen hebben gekocht en waarom, Ik lees hier altijd ontzettend veel topic's over wat mensen willen gaan kopen en wat een goede keus is maar er zijn maar een paar die een uiteindelijke reactie, wat ze nou gekocht hebben...

Mischien leuk om eens hier in de lounge een topic te starten met wat je bijvoorbeeld zelf heb aangeschaft en waarvan je denkt "dat is een verhaaltje waard", bijvoorbeeld leuke koopjes, ouwe troep, leuke 2e hands aankopen,of weet ik veel.

zo heb ik van de week een zo goed als nieuwe beta 52 op de kop getikt voor bijna de helf van de nieuwprijs, ik heb voorheen aleen maar met een 602 en een d112 gewerkt dus ben zeer benieuwt hoe deze standaart in bassdrumland me gaat bevallen.

wie zet het voort en wil zijn nieuwe speelgoed meedelen aan de rest?!!

Ik zie wel wat er van terecht komt.
  • Olaf Duffhuës
    • Oct 2000
    • 2477

De laaste 2 maanden :

Lexicon PCM80, erg leuke deal...
    Apex GX230 eq, heb nu mijn eq rack compleet, voor mijn klussen(3 X GX230)
    TC M2000, ter vervanging van mijn M-One
    Lexicon LXP15/2, ook een leuke deal...en blijft een fijne alround galm...

Onderweg :

Een nieuwe case voor mijn outboard en fx rack...
    Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• 4uss
      • Aug 2005
      • 578

Afgelopen week een Sennheiser e606 gekocht om voor gitaarversterkers te planten (of onder een snare), een 22'' Remo Front-Kickvel met een gat, voor als er weer eens een drummer is zonder gat in het frontvel, en een K&M Microfoonstatiefje voor de kick.
      En een hele zwik PAR64 1kW NSP lampen van GE, om de Omnilux en Showtec 500Watt MFL zooi te vervangen door wat echter spul.

Comment

• jakkes72
        • Dec 2003
        • 1015

In februari een LS9/32 gekocht.
        Omdat ik de delay niet zo fijn vond daar van, twee weken geleden weer TC-D-Two.
        Vorige week 4 EAW JF260e's tweede hands gekocht.

Comment

• DJBartt
          • Sep 2006
          • 26

Skytec Lichtbrugje van 3m (Deco), Wel mooie aankoop!
          Wie niet zuipt, moet niet zeiken

Comment

• Turboke
            • Oct 2006
            • 463

We zijn momenteel bezig met aankoop van enkele floodlight stacks, 4 stacks bij onze 4 die we momenteel al hebben.

Comment

• FiëstaLj
              • Oct 2000
              • 2068

4x shure ULX receiver en 4x shure ULX handzender met beta 87 kop.

Kan weer als blij man het weekend in !
              Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• keenoncoolstuff
                • May 2003
                • 695

Originally posted by 4uss
                een 22'' Remo Front-Kickvel met een gat, voor als er weer eens een drummer is zonder gat in het frontvel
                Sorry voor deze offtopic-vraag:
                Ga je dus serieus de drummer vragen zijn kit om te schroeven zodat je de kick-mic kwijt kan?

Groet, Rob.
                All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
                If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• FiëstaLj
                  • Oct 2000
                  • 2068

Originally posted by keenoncoolstuff
                  Sorry voor deze offtopic-vraag:
                  Ga je dus serieus de drummer vragen zijn kit om te schroeven zodat je de kick-mic kwijt kan?

Groet, Rob.
                  Ik snij gewoon een gat in zijn kit.. net zo handig..
                  Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• showband
                    • May 2001
                    • 4516

Ik heb ook altijd een case vol bassdrumgaten bij me. Maar nooit eentje hoeven gebruiken.

had al vermeld een in-ear rek aangeschaft te hebben. Met de nieuwe allen and heath mixwizzard 19inch monitormixer. Een berg kabels. en vijf tweedehands EW300 wireless in-ear setjes. Ben ik intens gelukkig mee. Investeringsbutget voor dit jaar is daarmee wel op.
                    lekker belangrijk!

Comment

• Baszza91
                      • Oct 2005
                      • 476

Originally posted by showband
                      Investeringsbutget voor dit jaar is daarmee wel op.
                      En je moet nog 6 maanden

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik nieuws had gekocht. Geloof dat dat mijn Antari Z 1200 MKII in December het laatste was. Maargoed, ik ben nu aan het sparen voor Gerber of Leatherman multi tool, Maglite, en optoplastieken (what in name). Dat moet wel lukken in de grote vakantie.

Greetzzz
                      I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• JVS
                        • Mar 2004
                        • 317

Gisteren een bus vol JBL HLA naar limburg toe gehaald, wat klinkt dat lekker en gaat dat kneiterhard !

Nu eerst eens een andere set de deur uit, gaat anders echt té vol worden

Comment

• hugovanmeijeren
                          • Oct 2004
                          • 1436

Ik koop voornamelijk veel materiaal tweedehands, en daardoor dus ook al een aantal erg leuke dingen meegemaakt, immers je weet nooit wat je te wachten staat...

Eén van de leukste dingen was toch wel toen ik een mengtafel kwam halen in de buurt van Rotterdam... Hadden geen idee bij wat voor mensen we kwamen, dus maar op afgestapt en aangebeld en gevraagt of we bij het juiste adres waren... Bleek een surinaamse familie te zijn, en de man die de deur open deed zij dat hij niets van een mengtafel wist...

Paar seconden later kwam zijn vrouw naar de deur vliegen en die zei van já dat klopt wel, maar die was van een broer... We mochten binnenkomen en midden in de woonkamer stond gewoon een enorme flightcase met mengtafel.

Die man had er dus totaal geen verstand van...

En even later zaten wij al uitgebreid aan de maaltijd bij die mensen. Die broer kwam later ook binnen en uiteindelijk alles nog goedgekomen...

Erg leuke ervaring in ieder geval.

Recente aankopen: TC M-One XL en 100 meter Tasker C128 kabel.

Groeten Hugo
                          Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• hermes
                            • Oct 2006
                            • 7

mooi speelgoed

ik heb net een heel mooi setje jaren 70/80 licht gekocht en opgeknapt twee lampen allebij met originele 19" controller
                            een zogenaamde minimoon van Studio due
                            en ja t is een minimoon van 40 bij 40 bij 50 cm.......mini.....
                            hier kun je zowel de kleur als de speigelrotatie als een "viterbo" effect vanaf de controller bedienen viterbo effect had ik nog nooit gezien maar t houdt in dat de spiegel van de moon een soort vibrator achterop heeft en ophangt aan veren... moeilijk uit te leggen maar wel heel gaaf.
                            buiten dat komt er ook nog een bak licht uit het kreng

en een ding dat ik maar even subtiel de "wapper" heb genoemd het is van Kreluz en bestaat uit een driehoek met op elk vlak 3 par 36 pin spots
                            dit hele ding hangt in een soor movingheadconstructie zodat je een waanzinnig effect krijgt als je de motoren gaat combineren en vertragen enzovoort voral door het aircraft effect van de pinspots en hij gaat snèèèl

ik heb beide lampen opnieuw gespoten, bekabeld, lampen vervangen en omgebouwd op harting (oude stekkers had ik geen kabels meer voor en stekkers waren wat moeilijk te vinden) en natuurlijk de controllers netjes samen in een kistje geduwd al met al een heel leuk setje voor de soul/disco parties of als aandachttrekker op een dj avond
                            Hermes

er bestaat geen iritanter geluid dan dat van een hamer op truss

Comment

Working...