Ik ben zelf altijd wel een beetje benieuwt wat mensen hebben gekocht en waarom, Ik lees hier altijd ontzettend veel topic's over wat mensen willen gaan kopen en wat een goede keus is maar er zijn maar een paar die een uiteindelijke reactie, wat ze nou gekocht hebben...
Mischien leuk om eens hier in de lounge een topic te starten met wat je bijvoorbeeld zelf heb aangeschaft en waarvan je denkt "dat is een verhaaltje waard", bijvoorbeeld leuke koopjes, ouwe troep, leuke 2e hands aankopen,of weet ik veel.
zo heb ik van de week een zo goed als nieuwe beta 52 op de kop getikt voor bijna de helf van de nieuwprijs, ik heb voorheen aleen maar met een 602 en een d112 gewerkt dus ben zeer benieuwt hoe deze standaart in bassdrumland me gaat bevallen.
wie zet het voort en wil zijn nieuwe speelgoed meedelen aan de rest?!!
Ik zie wel wat er van terecht komt.
Mischien leuk om eens hier in de lounge een topic te starten met wat je bijvoorbeeld zelf heb aangeschaft en waarvan je denkt "dat is een verhaaltje waard", bijvoorbeeld leuke koopjes, ouwe troep, leuke 2e hands aankopen,of weet ik veel.
zo heb ik van de week een zo goed als nieuwe beta 52 op de kop getikt voor bijna de helf van de nieuwprijs, ik heb voorheen aleen maar met een 602 en een d112 gewerkt dus ben zeer benieuwt hoe deze standaart in bassdrumland me gaat bevallen.
wie zet het voort en wil zijn nieuwe speelgoed meedelen aan de rest?!!

Ik zie wel wat er van terecht komt.

. Maargoed, ik ben nu aan het sparen voor Gerber of Leatherman multi tool, Maglite, en optoplastieken (what in name). Dat moet wel lukken in de grote vakantie
Comment