PA markt 2007

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3150

    #31
    Ze hebben me toch overgehaald, dus ik ben er ook.
    Tot morgen allemaal!

    Comment

    • beyma
      • Oct 2002
      • 1614

      #32
      Misschien nog een tip,

      Uit ervaring met voorgaande PA markten weet ik dat je toch altijd meer koopt dan je van plan was, dus wat ik de laatste paar keer altijd doe is een rugzak mee, met extra daarin twee Ikea "Bigshopper" tassen!
      Daar past bij elkaar echt behoorlijk wat "geinig voor weinig" spul in hoor hahahaha


      Veel plezier morgen
      Last edited by beyma; 16-03-07, 22:48.
      Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

      Comment

      • jens
        • Aug 2004
        • 1067

        #33
        nou ik ben terug en geslaagt voor m'n eq (dbx 1231 voor op wat monitors)

        verder vond ik er voor mij weinig bruikbaars tussen staan

        maar wel weer effe leuk om wat rond te neuzelen overal

        Comment

        • Carl
          • Nov 2000
          • 907

          #34
          Ik ben ook weer thuis, en ben best aardig geslaagd.
          Totaal 5 microfoons gekocht, waarvan één e845 nieuw, een paar Clearcom beltpackjes en nog wat losse rommeltjes.
          Ik heb nog even lopen twijfelen (nog eigenlijk) over een setje Robocolor-3's, maar het uiteindelijk niet gedaan.
          Het was imo wel veel drukker dan vorig jaar, of lijkt dat nu maar zo?

          Comment

          • Mark-LED
            • May 2004
            • 822

            #35
            Inmiddels na de nodige files en problemen op de weg weer thuis, met 4 nieuwe fresnell's. Lampje erin en schucko eraan, en gebruiken maar.

            Comment

            • R. den Ridder
              • Sep 2000
              • 1500

              #36
              Was weer een superbeurs, 2 thomas eightlite blinders (leeg) voor 75, wat filtervellen voor geen geld, een cafe voorzien van een mooie qsc en dateq crew voor 550, wat 32a verdelers, een dmx/0-10 volt controller voor 15 euro en het mooiste.......3 kasten met EV pro12B coaxials in nieuwstaat voor 5 euro per kast..Flashlight was weer goed bezig, AED had ook genoeg speelgoed staan, maar wat ene hoop stands die denken dat ze op de beurs gewoon de catalogusprijs kunnen vragen zeg, opvallend dat die ook goed gevuld bleven...

              iemand bij TMR de SGM strobes nog meegekregen voor minder dan 60 euro :-)

              Comment

              • rene.derksen
                • Feb 2004
                • 649

                #37
                Ik was er ook. Ongetwijfeld niet on opgemerkt voorbijgegaan, de statiefjes die onder andere voor 7,86 of 5,93 weggingen (gepast!!!) Wel een lol gehad. Er is ook bij ons veel voor weinig weggegaan en met een paar 19inch rekjes en wat inlays voor koppen gingen we terug (niet verkocht)
                Verder heb ik alleen beyma herkenbaar gezien, die bij onze stand inderdaad zijn "Big shopper" voor de dag haalde
                Licht is altijd zwaar.

                Comment

                • beyma
                  • Oct 2002
                  • 1614

                  #38
                  heb een TOP dag gehad!

                  Uiteraard meer uitgegeven dan gepland, maar een Denon DN-2500F cd speler (bij Rene Derksen!) voor 165 euro kon ik niet laten staan

                  Verder nog teveel om op te noemen "geinig voor weinig" spul gekocht, dus de big shopper kwam goed van pas
                  Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

                  Comment

                  • lightzone
                    • Oct 2006
                    • 261

                    #39
                    ik zie uit jullie reacties dat die pa markt wel een erg leuke beurs is
                    ik zal eens vragen of ik komende jaren ook mag komen.

                    maar krijg je daar ook nog een beetje uitleg of is het een grote stormloop?
                    lijkt me wel handig om te weten


                    groetjes lightzone
                    jumping is not a crime

                    Comment

                    • rene.derksen
                      • Feb 2004
                      • 649

                      #40
                      Mijn ervaring dit eerste jaar is dat het vooral tot een uur of twaalf stormloop is, toen waren we al ruim een kwart/helft van de stand kwijt meestal voor de prijzen die er voor stonden. In de loop van de middag is het relatief rustig en rond een uur of vier komen er nog mensen of komen de mensen die al de hele dag een oogje hebben op iets waarvan ze weten dat men het niet kwijt kan.

                      Verder kun je uitleg natuurlijk altijd krijgen, maar het is natuurlijk geen presentatiebeurs Je vind er de grootste meuk en de leukste dingen voor noppes. Zoals de naam al zegt een echte markt!
                      Licht is altijd zwaar.

                      Comment

                      • Radar
                        Moderator
                        • Jul 2002
                        • 890

                        #41
                        Zaterdag ook even wezen kijken, 't blijft een must.
                        Ik ben van mening dat J.P. kan terug kijken op een geslaagde dag.
                        Companion, laat even weten waneer de foto's online staan en hoeveel bezoekers er zijn geweest.

                        P.S.

                        Wie had er z'n moeder meegenomen? ( Laarsjes aan en een hondje aan de lijn)
                        Ik doe niet aan bijgeloof.
                        Dat brengt ongeluk.

                        Comment

                        • All-round Sound
                          • Feb 2006
                          • 289

                          #42
                          ben er ook even wezen kijken

                          ik heb er nette en heel mooie spullen gezien
                          MAAR
                          wat een berg puin lag er ook tussen
                          lijkt we of er ieder jaar meer rommel bij komt
                          zou er voor dat spul geen DUMP - markt kunnen worden georganiseerd

                          wel heb ik er een paar lichtbakjes gekocht om de lichtmuur te vergroten/ verlengen

                          Comment

                          • dome
                            • Mar 2002
                            • 159

                            #43
                            Ben ook geweest, veel spul wat thuis hoort in een museum/schroothoop.
                            Maar goed dat is ook een beetje de opzet van de beurs. Wat ik er totaal niet vind thuis horen is nieuw spul.
                            Ondanks dat was ik van plan dit keer niets aan te schaffen, maar kon het toch niet laten .

                            1 x backdrop
                            3 x truss x30v 1 meter
                            set robocolor 3

                            Het was druk genoeg toen ik er was (ochtend)
                            1 stand gezien die losse wit uitgeslagen msr lampen op tafe had liggen mag hopen dat niemand ze gekocht heeft.

                            Comment

                            • Baszza91
                              • Oct 2005
                              • 476

                              #44
                              Zaterdag ook even wezen kijken, 't blijft een must.
                              Ik ben van mening dat J.P. kan terug kijken op een geslaagde dag.
                              Companion, laat even weten waneer de foto's online staan en hoeveel bezoekers er zijn geweest.
                              Er zijn 1060 mensen geweest. En de foto's staan al online. Op de foto's veel spullen gezien die ik gister op de beur niet had gezien. Denk dat dat al heel snel weg was.

                              Greetzz
                              I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

                              Comment

                              • gorgarke
                                • May 2006
                                • 31

                                #45
                                PA markt 2007

                                Ben gisteren voor de eerste keer geweest.
                                Heb een defecte antieke peavey CS400 kunnen vinden voor minder dan de oud ijzer prijs.
                                Na de eindtransistoren te hebben vervangen van één kanaal blaast het ding weer als vanouds.
                                Tevens een dubbele CD speler gekocht die ook nog eens prima blijkt te werken, en nog wat klein spul.
                                Was zeker de rit vanuit zuid limburg waard.
                                Beurs was klein, maar prima georganiseerd !!!
                                Volgend jaar ben ik er zeker weer !!!!

                                Comment

                                Working...