Forummeeting Limburg (B) - 1e week april

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • axs
    Moderator
    • Jun 2002
    • 2687

Topic even naar boven halen, ff druk gehad.

Wanneer past het voor jullie het beste?
    Een vrijdag of zaterdag in maart?

Roep even wat datums wanneer jullie vrij zijn en dan zoeken we wel wat
    If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• jerre
      • Jun 2003
      • 286

Oei, dan ben ik rap uitgeteld: alleen 23 en 24 maart staan (voorlopig) nog vrij. Een doordeweekske gaat makkelijker voor mij denk 'k (moest je btw zin hebben, donderdag zit ik in diepenbeek voor een low budget klusje, maar kan nog leuk worden)
      nu gij en dan ikke weer

Comment

• axs
        Moderator
        • Jun 2002
        • 2687

Aangezien ik doordeweeks in Frankrijk woon, leef en werk past dat voor mij ietsje minder. Wil het eventueel wel ergens op een donderdagavond organiseren, maar ga dan even moeten zien hoe ik met verlof zit.

Andere optie is de eerste week van april, aangezien ik dan in Belgie ben.
        Kan dan gewoon de ganse week. Misschien maakt dat meer kans!

Grtz
        If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5946

Ja dat maakt bijzonder veel kans.... Titel van het onderwerp daarom even geactualiseerd
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Rookie
            • Nov 2004
            • 104

hmm dan heb ik het weer even druk. Maar doe maar want maart is nie minder druk heb ik de indruk.
            Er is altijd iets wat je kan bij leren

Comment

• Funmaker
              • Jun 2006
              • 922

valt dit onder de schoolvakantie?
              zoja count me in aangezien ik als hogeschool ganger toch nog alle vakanties heb
              Hold on a second, relax and listen...

Comment

• kokkie
                • Nov 2003
                • 1166

En is er al wat meer nieuws over een eventuele datum???
                Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• axs
                  Moderator
                  • Jun 2002
                  • 2687

Zow...

Even zitten brainstormen over een eventuele datum.

Aangezien voor de meesten het weekend een probleem is, stel ik een maandag of vrijdag voor.

Zou eventueel de forummeeting willen koppelen aan een basiscursusje hog in voor de geĆÆnteresseerden. aangezien al verschillende mensen mij hierom gevraagd hebben, lijkt het mij interessant om beiden te 'koppelen.
                  Namiddag de basis over het varken, 's avonds verder het varken uithangen.
                  Cursus-inhoud moet ik nog even in detail bekijken, maar zou dus om de basics gaan:
                  [LIST][*]tafelindeling[*]patchen[*]cuelisten aanmaken / updaten[*]FX engine[*]playback[*]tips en tricks[/LIST]Eventueel later gekoppeld aan een 'advanced'.

Roep eventueel wat datums van een maandag of een vrijdag en dan regel ik hier verder wel het nodige.

Grtz!

Comment

• FiĆ«staLj
                    • Oct 2000
                    • 2068

Misschien leuk om dan wat meer consoles te bekijken ? wat overeenkomsten en verschillen te zoeken.

Heb eventueel een grandma Ultralight en een chamsys magicq pc maxi wing systeem ter beschikking..
                    Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• moderator
                      Moderator
                      • Apr 2001
                      • 5946

Dat soort demo's zijn natuurlijk top! nuttige met het aangename combineren is altijd een juiste keuze!

Uitwerken die handel axs, ik lees in de mail of msn wel weer hoe en wat, doen we weer de ouderwetse uitwerking, weet je ook wie je kunt verwachten
                      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Rookie
                        • Nov 2004
                        • 104

tja is zeer intressant ma deze zal het wss moeten missen tenzij het op maandag zou zijn.
                        Grtzz
                        Er is altijd iets wat je kan bij leren

Comment

• Funmaker
                          • Jun 2006
                          • 922

als het in de vakantie is dan liefst de maandag of vrijdag van de eerste week of de maandag van de tweede week!!!
                          Ik ben zeker van de partij!

Comment

• axs
                            Moderator
                            • Jun 2002
                            • 2687

Eerste week van het 'paasverlof' sta ik hopelijk op de latten en lig ik er niet naast...

Daarna zijn we paasmaandag. Is eventueel een optie, moet alleen zien wat verlof te regelen op dinsdag dan

Comment

• Funmaker
                              • Jun 2006
                              • 922

damn, voor mij zal het dan enkel de avond zijn dat ik mee kan doen
                              Mijn ma en pa vertrekken die dag voor een week op vakantie en zoonlief moet die weg doen de vlieger vertrekt om half drie
                              ik zal nog wel ergens een kans krijgen om die cursus te doen samen met enkele bissers die niet geslaagd waren ofzo

enige voordeel is dat we een ganse week het kot alleen hebben

Comment

• axs
                                Moderator
                                • Jun 2002
                                • 2687

Heren en dames (die laatste zijn natuurlijk ook van harte welkom)

Forummeeting zou ik willen laten doorgaan op dinsdag 10 april vanaf 17u (eventueel maandag indien er dan meer interesse is?).

In de namiddag wil ik voor de geinteresseerden een basis cursus hog geven.

Gelieve de volgende link te volgen om in te schrijven:

Place 2 be:

CC Mozaiƫk
                                Kerkplein 12
                                KORTESSEM
                                Limburg
                                Belgiƫ

Deze locatie is erg makkelijk te bereiken via de autosnelweg en ligt op 10km van Hasselt en Tongeren, 20km van Maastricht.
                                Ook het openbaar vervoer is een optie.
                                Een routebeschrijving volgt later deze week.
                                Last edited by axs; 27-03-07, 09:46.

Comment

Working...