Originally posted by AJB
Huissysteem inprikken
Collapse
X
-
Ik heb al ongeveer zo'n dingen mee gemaakt. Meer door een discoshowtje dat ergens in de hoek staat. Dan vraag ik om het uit te doen tijdens de optredens. Lukt het niet dan sta ik direct op mijn strepen. Met huistechs heb ik nog nooit iets voorgehad. Wel voor zorgen dat je een goede eerste indruk maakt. (hou je rustig en zorg dat je rustig overkomt, stres-rock'n rollers zijn er genoeg) -
Dan had ik zeker een type Arvid afgelopen weekend.
Het leek mij ook altijd heel normaal dat je als bezoekende technicus contact zocht als je het huissysteem wilt gebruiken. Afgelopen weekend had ik echter een sfeerlicht setje ingehangen en had het bandje dat had opgebouwd tijdens mijn afwezigheid de DMX uit mijn tafel getrokken en doorgeprikt op hun eigen systeem. Toen ik de technicus daar op aansprak vond hij het de normaalste zaak van de wereld, maar mocht ik het wel weer terugprikken als ik wilde. Leek mij een beetje de omgekeerde wereld.
De arrogantie van dat ventje was niet normaal en ik hoop voor hem dat ie nooit meer met mij hoeft te werken ...
@Arvid, je verhalen zijn wel sterk. Iemand stoppen uit de kast laten halen gaat behoorlijk ver en geeft toch een gebrek aan communicatie aan. Zelfs een internationale act zou dat niet zomaar doen en aangezien we in een klein wereldje zitten zou het al tegenwerking op kunnen leveren voor je op je volgende klusje bent.Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).Comment
-
Allereerst zal ik het niet gebruiken zonder netjes te vragen; ik wil nogmaals geen mensen dwars zitten. Maar het is geen discussie of ik uiteindelijk het licht van de zaal op mijn tafel krijg; dat is namelijk zeker weten het geval !Originally posted by kokkie@Arvid, je verhalen zijn wel sterk. Iemand stoppen uit de kast laten halen gaat behoorlijk ver en geeft toch een gebrek aan communicatie aan. Zelfs een internationale act zou dat niet zomaar doen en aangezien we in een klein wereldje zitten zou het al tegenwerking op kunnen leveren voor je op je volgende klusje bent.
Ik heb het niet over showtjes in een kroeg; die doe ik namelijk niet ! Maar op een groot festival waar ik de naam niet van zal noemen heeft mijn tech letterlijk de gehele drive-in met 20 maccen van het agregaat geflikkerd. Om de simpele reden dat ik in een black out ineens allemaal knipperend licht in mijn gezicht had. Dan ben ik serieus PISLINK en gaat diegene netjes van de spanning af.
Communicatie zit bij mij prima mensen, maak je geen zorgen. Verhaal is echter wel dat ik het onzin vind om te gaan slijmen etc. Drinken regelen door bij de organisator in zijn hol te kruipen... Ik weet niet hoe dat bij jullie zit; maar bij shows waar ik werk is gewoon een rider, en als er geen drinken is ben ik lekker naar huis....
Wat een poeha om niks; de act bepaald, en niet de organisator. Die betaald namelijk voor professionals op entertainment gebied, of dit nu muzikanten zijn of technici. Als hij het beter weet moet ie het lekker allemaal zelf doen !If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
------------------------------------------------
Arvid Buit
Creative-Director / Artist-ManagerComment

Comment