Beurs

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Fons
    • Sep 2003
    • 67

Ik ga overigens eerst nog even naar de beurs in Moskou.
    Zullen ze wel geen bier hebben maar vodka..

Comment

• renebiemans
      • May 2006
      • 156

Originally posted by hugovanmeijeren
      Ik hoorde dat er op 3 oktober iets van een PA markt achtig iets in Duitsland zou zijn? Over de grens ter hoogte van Arnhem...

Iemand die weet wat dit precies is?

Groeten Hugo
      Klopt alleen dat is 7 oktober bij musik produktiv in Duitsland. Oftewel aanstaande zaterdag ga ik ook heen. En de disco beurs 22 oktober.

Comment

• hugovanmeijeren
        • Oct 2004
        • 1436

Even deze weer omhoog schoppen.

Aanstaande zaterdag 6 oktober, flohmarkt bij Musik-Produktiv...

Heb geen idee of het wat is, schijnen ook veel muziekinstrumenten te staan, maar toch maar eens gaan kijken of het de moeite waard is...
        Uitstapje met bratwurst is altijd leuk.

Nog meer mensen die die kant op gaan?

Groeten Hugo
        Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• axs
          Moderator
          • Jun 2002
          • 2687

Niemand op plasa geweest dit jaar?
          Ben er zelf (weeral) niet geraakt, dus waarschijnlijk nog wel mensen in hetzelfde schuitje?
          If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• hugovanmeijeren
            • Oct 2004
            • 1436

Ben gisteren even naar de Flohmarkt van Musik-Produktiv geweest, maar even een recensie van deze markt zodat anderen een beetje weten wat je kan verwachten:

Véél muziekinstrumenten, heb ik als technicus omheen gekeken, maar voor elke muzikant absoluut interessant.

Geluidsapparatuur was er redelijk, zaten interessante dingen tussen maar ook veel oude rommel.

Licht kennen ze daar eigenlijk niet op een enkel oud en verroest par balkje na dan... Stond één stand die een aantal (vrijwel nieuwe) Fresnel spotjes te koop had, heb die meteen maar allemaal meegenomen.

Leuke markt, erg druk bezocht en een goede organisatie. Zijn leuke koopjes te halen, maar voor ons vakgebied is de PA-markt uitgebreider (wel kleiner aantal stands).

Zelf teruggekomen met 2 stuks (vrijwel nieuwe) DBX 266XL compressors, 8 stuks 650W Fresnel spotjes, 3HE racklade voor in FX rack, K&M mic statiefje en een aantal Neutrik verloopjes.

Groeten Hugo
            Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• e-sonic
              • Aug 2004
              • 329

voor geluid is er in 2008 de AES conventie in A'dam

Deze vindt plaats van 17 tot 20 mei in Amsterdam. Naast veel lezingen, is er een uitgebreide beurs. Naast veel meters mengtafel zijn er ook vaak stands met zeer specifieke audio dingen, zoals bijvoorbeeld meettechniek.

Voor mij altijd een reden om even te gaan kijken, ik denk dat voor de conventie en de lezingen wel een AES lidmaatschap nodig kan zijn....
              Trainingen, STIPA/SPL meetsystemen, verhuur evenement log systemen en meetmicrofoons in type 1 en 2

Comment

Working...