Proeflas truss

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Funmaker
    • Jun 2006
    • 922

Proeflas truss

yups,
    Aangezien ik niet wist of dit onder rigging mocht heb ik het veiligheidshalve maar hier gezet...
    Het laatst las ik ergens iets over proeflas trussen dat ze die ook verkopen maar tegen lagere prijzen...
    Nu was ik aan het denken om die als decoratief element hier bij mij thuis ergens te gebruiken! Nu mijn vraag:
    Zijn deze effectief te koop? Zoja waar en wat kosten die dan ongeveer nog? En welke formaten zijn dit dan? (3 punts/ 4 punts, 1/2/ meter...)
    Alvast bedankt
    Hold on a second, relax and listen...
  • driesmees
    • Apr 2003
    • 1076

Over proeflas trussen weet ik niks, maar is het geen beter idee om voor een prikje wat tweedehands truss te kopen van een of ander bedrijf, en dit mooi op te poetsen (zandstralen, het is toch niet om te belasten blijkbaar)
    [CENTER] [/CENTER]

Comment

• Funmaker
      • Jun 2006
      • 922

het is dan natuurlijk maar de vraag wat het prijsverschil is en als het kwa prijs evenredig is ga ik toch voor die proeflas want daar zitte dan wss nog geen blutse en krasse in en die zijn nog mooi "nieuw"...

Comment

• kokkie
        • Nov 2003
        • 1166

Dat was een topic dat ging over een truss zonder koppelingen en als ik het heel goed herinner waren er op de bijbehorende foto één of meerdere deeltjes op het dak van een auto gestrapt.

Het ging om een Prolyte oefen stukje, dus daar eens kontakt mee opnemen en anders zit Interal ook in Nederland, misschien hebben die wel wat.
        Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• Funmaker
          • Jun 2006
          • 922

okido zal eens horen bij die mensen
          waar is prolyte gevestigd?

Comment

• luc2366
            • Jul 2002
            • 1161

Originally posted by Funmaker
            waar is prolyte gevestigd?
            grapjas

zoekfunctie
            google
            ...

Comment

• rinus bakker
              • Mar 2002
              • 5429

proeflas trussen worden bij mijn weten zeker niet verkocht.
              althans niet door Prolyte, en volgens mij ook niet door Eurotruss.
              En miscchien glimmen de buizen nog wel als nieuw,
              je zit niet te wachten op dikke dotten en ongelijkmatig verdeeld toevoegmateriaal
              of juist doorgebrande gaten waar een las had moeten zitten.....
              Wat de policy op dit gebied van andere fabrikanten is weet ik niet maar ik denk zo maar dat Harasco/Global dit soort truss ook niet in de verkoop zal doen doen.... want dan moet ze ze eerst de halve wereld over laten transporteren om ze hier dan voor een schijtprijs te dumpen.
              Ik weet het niet zeker, maar vermoed dat ze bij Interal ook echt niet zitten te wachten om zichzelf te etaleren met afgekeurde truss.
              Dus effectief ergens proeftruss kunnen kopen?
              vergeet het maar vermoed ik zo.

En als het al ergens zou gebeuren (maffiosi heb je overal) vermoed ik dat de overige truss die bij zo'n leverancier 'gebakken' wordt, niet veel beter is dan de proefstukken.
              een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• moderator
                Moderator
                • Apr 2001
                • 5946

gepruts: slotje
                Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...