Dit is wat je noemt een 'echte discobar'!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • marcel
    • Aug 2000
    • 163

Dit is wat je noemt een 'echte discobar'!

Ik weet niet of deze bar als eens voorbij gekomen is op dit forum, maar ik vind het wel even de moeite waard om hier te plaatsen:

Ik vraag me alleen af:

A: Wat mag zoiets kosten ..
    B: Hoe sterk/duurzaam is zo'n bar in bijvoorbeeld een discotheek (er op gaan dansen lijkt me geen goed idee...).

Dat het wel een absolute eye catcher van je zaak is, lijkt me duidelijk!

Marcel
    You don't need eyes to see, you need vision.
  • Lighting
    • Sep 2004
    • 209

Ik heb op de vorige Frankfort een soort gelijk systeem gezien dit was een systeem wat op de grond projecteerde waar je door op het vlak te lopen vissen kon laten wegzwemmen en je voetbeweging in het water zag.(dit werkte door een camera boven het vlak te hangen en die weer aan een PC te koppelen die de beweging dedecteert,infrarood) Denk dat dit op de zelfde manier werkt (omdat het systeem ook reargeert als de plaat niet geraakt word en er enkel boven de plaat bewogen word) Inderdaad een eye catcher,het enigste nadeel was dat het zorda het systeem(het projectievlak)in aanraking komt met een projectie van een gasontladingslamp,compleet over de zeik gaat (met een halo is dit een stuk minder) en dus voor een discotheek geen goed systeem is ,hopelijk is dit de opvolger en heeft die er geen last van,

P.s. dit systeem was ERG duur.........

Lighting
    LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

Comment

Working...