Ex-moderator **************

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

Ex-moderator **************

Heren, maar ook toch vooral dames<

wegens diverse omstandigheden is ondergetekende weer gewoon lid, en geen moderator meer.

voordeel : ik kan weer lekker van me af zanikken, zeuren, tieren, tergen, en drammen.
    Nadeel: dit gaat niet meer zo vaak als vroeger, wegens overstelpende drukte en bezigheden elders.

Blijft de vraag natuurlijk of we allemaal wel regelmatig eerst ff willen nadenken voordat we iets posten, je hoeft immers niet te antwoorden, staat in geen enkele wet. Als ik iets lees wil ik wel graag iets zinnigs lezen, met een duidelijke vraag, die niet bij google op hit.no. 3 staat. En een zinnig antwoord, althans een poging daartoe.

Want onzin kan ik zelf genoeg bedenken, daar heb ik niemand bij nodig, sterker nog, daar ben ik errug goed in.

Bedankt voor de steun die ik vaak kreeg, en voor de kritiek, waar ik van leerde.

groet
    Gerard
  • Koen van der K
    • Aug 2005
    • 1146

Ha Mac, da's jammer maar begrijpelijk ... hopelijk zien we je nog wel regelmatig terug om wat van je kennis te delen en voor het verschaffen van nuttige info en inzichten ?!?

Groeten en succes !
    Meer is minder, minder is meer

Comment

• Drive inn tnt
      • Sep 2003
      • 1082

Oke mac, hoop nog een hoop interessante reacties van je te lezen.
      Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Mark-LED
        • May 2004
        • 822

Hmmz ok, mût dan moar weer..

Wel krom, in de tijd dat ik nu weet dat je uit dezelfde stad komt, heb ik je nog nooit IRL gesproken, wordt tijd!

Comment

• Olaf Duffhuës
          • Oct 2000
          • 2477

Wordt in ieder geval de jaarlijkste moderator bbq goedkoper/er blijft meer over ....Jammer Mac....
          Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• axs
            Moderator
            • Jun 2002
            • 2687

Originally posted by Olaf Duffhuës
            Wordt in ieder geval de jaarlijkste moderator bbq goedkoper/er blijft meer over ....Jammer Mac....
            Eej Gerard,

verder lullen doen we wel verder op andere manieren
            Thanks voor de medewerking!

Verder...
            Scheelt idd wat vlees op de bbq, halve bak bier etc...
            Nu ja, doen we wel weer ander keertje hier in de franse wijnstreek!
            If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

Ik ben ontroerd ....... *traantje*

Comment

• moderator
                Moderator
                • Apr 2001
                • 5946

Gerard,

Het moderaten heb je in de periode die je als modje actief bent geweest met volle overgave gedaan.
                Dit heeft een zeer grote bijdrage geleverd aan het niveau van, met name, het live forum.

Namens de einbeheerders en collega modjes heel veel dank voor je inzet.
                Je kennis op geluids- maar zeker ook spanningsgebied is een uiterst waardevolle toevoeging voor de forums gebleken.
                Langs deze weg spreek ik dan ook de hoop uit dat je nog lang als deelnemer het forum wil volgen.

Mensen zien het vaak niet, maar de moderators zijn vaak meerdere keren per dag ( en op de gekste tijden) actief en doen een heleboel werk waardoor het forum leesbaar en beheersbaar blijft.

Nogmaals: ontzettend bedankt voor je inzet!
                Last edited by moderator; 30-05-06, 13:10.
                Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• kokkie
                  • Nov 2003
                  • 1166

Hey Gerard,

Goed teken dat je erg druk hebt, maar ga je de tijd die je over houd door minder op het forum te komen gebruiken om te werken of om te ontspannen?
                  En bij wie moet ik nou lobbieën om onderwerpen open te houden of juist te sluiten?

Nou ja, kom af en toe eens langs met nuttige info en we zullen het je niet kwalijk nemen

Pascal.
                  Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• admin
                    Administrator
                    • Aug 2000
                    • 1009

Beste Gerard,

Uiteraard ook namens J&H Licht en Geluid heel veel dank voor de inspanningen die je de afgelopen jaren voor het forum hebt gedaan.

Je hebt constructief bijgedragen aan vele topics, je hebt je nek uitgestoken, soms onderuit gemaaid, maar er telkens weer bovenop gekropen.

Dat hoort bij het moderatorschap :-)

J&H Licht en Geluid
                    Directie en Medewerkers.
                    Al Bundy : If you want something fixed right, get an ugly guy to do it.

Comment

• vasco
                      • Oct 2003
                      • 2567

Beste Gerard,

Bedankt voor jou inzet op dit forum en we zien vast nog wel eens een goede reactie van jou als een gewoon lid van dit forum mag ik hopen.

Succes met de drukte wat ik mag aannemen positief zal zijn.

Vasco

Comment

• LJ Gerrit
                        • Apr 2002
                        • 479

Beste Gerard,

We blijven bellen of, af en toe een biertje drinken bij Dieka van de Kruusweg op zaterdagavond.

Tot later.

Gerrit
                        ------------------------------------------------
                        Without colour, there is no perception
                        ------------------------------------------------
                        MvG

Gerrit Schottert
                        Controllux

Comment

• Upgrading your system
                          • May 2003
                          • 1684

Gelukkig, we kunnen weer onzin posten zonder dat Gerard het er gelijk af kickt.

Neejj, zonder gekkigheid, Helemaal top. het zijn toch de mod's die het geheel draaiend houden en hoewel je er als lid weinig van merkt en wanneer je het merkt de meeste mensen onder ons het eigelijk als irritant beschouwen dat hun reactie is gewist, aangepast of is verplaatst moeten jullie niet vergeten dat er ook mensen zijn die die inspanningen wel zien!

Bedankt voor je bijdrage als mod en welkom terug als lid

GRZ Ron
                          Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• rinus bakker
                            • Mar 2002
                            • 5429

Hé Mac,
                            dat is natuurlijk wel jammer.
                            Eeen paar van die doorgewinterde oude rotten kan een forum als dit goed gebruiken.
                            Maar het zou te ver voeren om te zeggen dat ik dan maar moet hopen dat het heel snel niet meer zo druk voor je zal zijn.
                            Ook de kassa voelen tegen de buik is voor ons profi's heel belangrijk.
                            (Weet ik op dit moment ook alles van = drukte en kassa!)
                            Maar we houden je eraan dat de motivatie tot moderaten niet zal verslappen,
                            en dat je ook uit de forummers hoek af en toe jouw ziel en zaligheid zal blijven luchten!

Rinus
                            (en dat met dat bier lijkt telkens maar niet te lukken!)
                            een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

Working...