Koninginnedag 2006

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • martijns
    • Feb 2005
    • 120

Originally posted by Harmen
    42 x VL5
    18 x VL3000
    26 x VL6

en naar ik meen was licht van flash en kwamen de vl's van eml..

geluid was inderdaad ampco, martin audio line array, de vraag was alleen wat lag er onder het einde van de catwalk (meende dat er wat onder lag) wsx'en?
    ik denk dat de VL6'en die jij bedoeld vl 2416's waren wat ik kon zien omdat er namelijk op de achterwant en in het carre bovenin ook nog washen hingen/stonden en dit waren geen VL5's.

kan dit kloppen?

Comment

• kokkie
      • Nov 2003
      • 1166

Zoals ik al zei, Metam deed het licht.

EML heeft helemaal niets geleverd. En idd stonden er 2416's. Verder heb ik het setje niet gezien, maar VL6 en VL5 zat er niet in. Wel VL500D en waarschijnlijk dan VL2000 spot.

Over geluid: Het terrein stopt normaal gesproken bij de FOH toren. Achter die lijn zal het niet meer fantastisch zijn geweest, heeft met vergunningen te maken.
      Last edited by kokkie; 30-04-06, 20:43.
      Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• Harmen
        • Sep 2003
        • 379

ok, dan zal die info verkeerd zijn geweest heb ik ook maar door gekregen.

vl3k's hingen er zowiezo, vl500(d's?) boven podium, maar rond de catwalk waren zonder enige vorm van twijfel vl5jes, en ook die rond de zijstukken waren voor zover ik kon zien vl5jes..
        verder nog een stuk of 25 atomics, wat 8 lights (on stage en in torens)

Comment

• William
          • Oct 2002
          • 233

EML heeft wel degelijk spots geleverd.
          Last edited by William; 28-07-06, 22:13.
          V*L...........punt

Comment

• martijns
            • Feb 2005
            • 120

Originally posted by William
            EML heeft wel degelijk spots geleverd. zei het dry rentall aan metam

42 VL5en
            18 VL3000's

metam/flashlight heeft namelijk geen VL5en
            dit laatste lijkt mij het meest lochies. Flash (metam) heeft bijna alleen maar de wat nieuwere VL lijn zoals 1000, 2000, 3000 e.d. naar mijn weten. rondom de catwalk waren idd VL 5 was aan de onderkant van het kopje te zien dus lijkt me lochies dat de rest dat dan ook was. alleen vroeg ik me nu af hoeveel atomics en 3000's er in hingen.

Trouwens ik vond de filtering van de parren erg mooi wel "koude" kleuren.
            zou iemand mij kunnen vertellen welke filters erin zaten? ik kon een 201 onderscheiden maar meer kwam ik niet uit.
            Last edited by martijns; 30-04-06, 19:45.

Comment

• kokkie
              • Nov 2003
              • 1166

Er zaten idd VL5en in het setje.
              Ik was er niet vanuit gegaan aangezien er tegenwoordig ook een flinke partij VL500D's in de schuur staan, maar het was dus toch zo.
              Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• Iko
                • Feb 2002
                • 766

Zal wel erg veel met de wind te maken hebben dat het geluid snel minder werd. Wij moesten recht over de amstel heen spelen, maar de wind stond zeg maar pal over de amstel heen.. Dus halverwege de brug begon het hoog toch wel wat weg te waaien

Toch blij dat ik Flashlights mee heb geplakt in plaats van Floodlight

Comment

• FiëstaLj
                  • Oct 2000
                  • 2068

Originally posted by Iko

Toch blij dat ik Flashlights mee heb geplakt in plaats van Floodlight
                  Nu nog leren tillen he iko
                  Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• Iko
                    • Feb 2002
                    • 766

Ga jij nou maar wat te tazen zoeken!

Comment

Working...