Spelletjes op Consoles

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nielsken
    • Oct 2005
    • 76

Originally posted by LJ Bert
    bij de event 416 zit hij als je op je display kijkt zie je bij een van de laatste items unused staan daar om gaan staan en dan + duwen en je hebt tetris.

waar zit hij bij de grandMA ook al weer hebt het geweten maar ben het kwijt.van vista heb ik nog niks vernomen....
    Thx heb hem gevonden.

Comment

• cobi
      • Aug 2002
      • 1083

Moet die HOG/GMA niet mee op klus?!
      Neej, ik neem wel een krant mee....

By the way: Hoe lang zal het nog duren dat je DMX uit je PSP of Gameboy kan halen?
      Last edited by cobi; 28-01-06, 18:58.
      Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

• jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3148

Ik zag een aantal CompuLites op de beurs staan die op WinXP draaien.

Gewoon voorraadje cd-roms en dvd-roms meenemen en je kan ieder spel spelen dat je maar wilt.

Comment

• Nielsken
          • Oct 2005
          • 76

Originally posted by cobi
          Moet die HOG/GMA niet mee op klus?!
          Neej, ik neem wel een krant mee....

By the way: Hoe lang zal het nog duren dat je DMX uit je PSP of Gameboy kan halen?
          Uit je PDA of PocketPC kan je al DMX sturen

Comment

• masterblaster

uit je gameboy advance ook al heb ik gehoord alleen nog geen levend bewijs van gezien

Comment

• GoTMoRe
              • Aug 2005
              • 350

Originally posted by masterblaster
              uit je gameboy advance ook al heb ik gehoord alleen nog geen levend bewijs van gezien
              Via de datalink naar een converter. Aangezien de datalink bijna gelijk is aan usb was het een kleine moeite. Alleen om de software ervoor te schrijven en erop te zetten..

( zelfde idee als die usb doosjes voor op de pc )
              lala..

Comment

• cobi
                • Aug 2002
                • 1083

Hmmm, dus dat bestaat ook al.

Zijn er ook al Hogs en GMA's waar tomtom op draait of is dat nog niet uitgevonden?

Comment

• masterblaster

Andersom lijkt me leuker tomtom als zijnde lichtcomputer.
                  "bij de volgende stand alle parren aan"

Comment

• AJB
                    • Jul 2003
                    • 2289

GMA heeft idd space-invaders, en er wordt wel degelijk een highscore onthouden... Mijn top is inmiddels 34000... (yep dat duurt idd even)

Even op toms stelling inhaken; de GMA vertraagt absoluut niet bij grote hoeveelheden parameters... Je komt toch binnenkort langs in Time-Out ? Dan zal ik het je laten zien, en kun je naar hartelust testen... Hog3 is idd een feit; maar da's ook nog geen echte lichttafel... Vista zegt me nog niets helaas..

Voor de boyz die het dolgraag willen weten; TOOLS/SETUP/BACKUP gelijktijdig...
                    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                    ------------------------------------------------
                    Arvid Buit
                    Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• axs
                      Moderator
                      • Jun 2002
                      • 2687

Originally posted by AJB
                      Even op toms stelling inhaken; de GMA vertraagt absoluut niet bij grote hoeveelheden parameters... Je komt toch binnenkort langs in Time-Out ? Dan zal ik het je laten zien, en kun je naar hartelust testen... Hog3 is idd een feit; maar da's ook nog geen echte lichttafel... Vista zegt me nog niets helaas..
                      Daar ben ik niet zo zeker van Arvid... heb hele andere verhalen mogen vernemen. Grote tour, waar ze eerst dachten aan probs met de desk zelf, desk tot 2x toe vervangen en uiteindelijk bleek de desk de show niet echt aan te kunnen wegens teveel parameters die regelmatig werden geupdated (spreek dan over >300tal parameters in elk frame per universe, verspreid over 11 universes...)
                      Ben er nogal zeker van dat jij in de Time-out niet die hoeveelheden parameters aanpast

Maar is niet alleen probleem voor de GMA, maar eveneens voor bv de HOG3.
                      Heb afgelopen maand ook nog tegen hetzelfde probleem gestoten.
                      80tal washes, 40tal spots en bergje conventioneel.
                      Uitgebreide colorchase over de washen, 5 parameters (CMY, tilt en focus) die CONSTANT voor elke spot apart geupdated werden.
                      En ben er zeker van dat ook de GMA op dat moment ook zijn rekenkracht meer dan nodig heeft! Geen tijd voor spelletjes dus.
                      Last edited by axs; 31-01-06, 12:49.
                      If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• AJB
                        • Jul 2003
                        • 2289

11 universes Dmx draai je niet op 1 GrandMA; deze breid je dan uit met NSP's... Het idee daarachter is gelijk aan het DP2000 verhaal van de Hog, met het kleine verschil dat MA het wel stabiel en werkend heeft gekregen... Tot 2 NSP's worden je universes niet uitgebreid, maar nemen de NSP's gewoon rekenkracht over van de tafel. Vanaf 3 NSP's heb je 12 universes, en is je GrandMA tafel enkel nog een matrixbord t.b.v. aansturing. Geloof me; al heb je 30 universes, het MA-systeem geeft geen kick ! Time-Out draait met 2 NSP's (Alhoewel een Derde in de toekomst zeker geen overbodige luxe is). We draaien het systeem op zijn maximale top, incl. de GrandMA visualiser (freeware). Geen krimp kan ik je verzekeren...

Waar je zeker gelijk in hebt is dat Space-Invaderen op cruciale momenten niet handig is...
                        If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                        ------------------------------------------------
                        Arvid Buit
                        Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• axs
                          Moderator
                          • Jun 2002
                          • 2687

Originally posted by AJB
                          11 universes Dmx draai je niet op 1 GrandMA; deze breid je dan uit met NSP's... Het idee daarachter is gelijk aan het DP2000 verhaal van de Hog, met het kleine verschil dat MA het wel stabiel en werkend heeft gekregen... Tot 2 NSP's worden je universes niet uitgebreid, maar nemen de NSP's gewoon rekenkracht over van de tafel. Vanaf 3 NSP's heb je 12 universes, en is je GrandMA tafel enkel nog een matrixbord t.b.v. aansturing. Geloof me; al heb je 30 universes, het MA-systeem geeft geen kick ! Time-Out draait met 2 NSP's (Alhoewel een Derde in de toekomst zeker geen overbodige luxe is). We draaien het systeem op zijn maximale top, incl. de GrandMA visualiser (freeware). Geen krimp kan ik je verzekeren...

Waar je zeker gelijk in hebt is dat Space-Invaderen op cruciale momenten niet handig is...
                          Het gaat niet over het aantal universes... maar het aantal parameters dat binnen dat universe gelijktijdig worden geupdated.

Maar we zien wel
                          Punt is en blijft dat je console zijn rekenkracht meer dan kan gebruiken en dus best geen CPU-resources aan games toewijst
                          Last edited by axs; 31-01-06, 13:54.
                          If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• cobi
                            • Aug 2002
                            • 1083

Ik denk trouwens wel dat ik de volgende keer iets langer wacht met licht operators stroom geven. Eerst bouwen, dan mogen jullie daarna gaan 'programmeren'....

Comment

• ralph
                              Banned
                              • Aug 2000
                              • 2649

Ik speel/msn/chat liever niet op mn console, daarvoor gaat de laptop mee
                              Dat werkt lekker ontspannen, frustreert de console niet, en je spreekt nog eens mensen ...op lokatie met laptop en wireless acces, blijft lekker klussen.

Comment

• Outline
                                • Feb 2006
                                • 1434

Nog even en je kan met je mobiel via Bleutooth je showtje draaien... En denk dat als er echt vraag naar is, dit binnen heel korte tijd toch echt mogelijk zou moeten zijn! Wel met een Smartphone natuurlijk...

Comment

Working...