Vuurwerk

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mark-LED
    • May 2004
    • 822

    #16
    Letterlijk vertaald, hier hetzelfde. Compact moet dan dus ook werken.

    Comment

    • soundcheckfrits
      • Jan 2005
      • 455

      #17
      ah oke, zover kreeg ik het ooknogwel vertaald, aleen was het beetje rare nederlands spelling '' hier hetzelfde''
      de groeten SCF

      Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

      Comment

      • speakerfreak
        • May 2002
        • 1446

        #18
        hmmz intreseert me weinig meer, heb wat lawine pijpen, nitraten en vlinders hier liggen en thats it, alleen overmorgen nog maar ff naar de winkel wat spul hier halen
        Derbi Gpr Project aan de gang

        Comment

        • sparky
          • Apr 2002
          • 2104

          #19
          Uiteraard, de perfecte gelegenheid om dat kleine jongetje in mezelf weereens goed zn gang te laten gaan. weet nog niet precies wat allemaal,maar t zal vast in de catagorie GROOT gaan vallen haha.
          Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

          Comment

          • oversound
            • Dec 2003
            • 218

            #20
            Voor 600 euro aan vuurwerk voor me baas gehaald. En ik moet het ook nog eens afsteken ook voor hem
            Ach ja is leuk voor een kwartier en dan weer de hele nacht doorwerken.
            Turbosound met QSC PL versterking en XTA processing. Ach doet het best goed!

            Comment

            • Ahmed Al Dayri
              • Oct 2005
              • 354

              #21
              citaat:Geplaatst door oversound

              Voor 600 euro aan vuurwerk voor me baas gehaald. En ik moet het ook nog eens afsteken ook voor hem
              Ach ja is leuk voor een kwartier en dan weer de hele nacht doorwerken.
              600 euro aan vuurwerk in 1 kwartier afsteken?

              Comment

              • jaspertje
                • Dec 2005
                • 229

                #22
                citaat:Geplaatst door Ahmed Al Dayri

                citaat:Geplaatst door oversound

                Voor 600 euro aan vuurwerk voor me baas gehaald. En ik moet het ook nog eens afsteken ook voor hem
                Ach ja is leuk voor een kwartier en dan weer de hele nacht doorwerken.
                600 euro aan vuurwerk in 1 kwartier afsteken?
                maak ff filmpje van
                dat wil ik ook wel is sien 600 euri vuurwerk in een kwartier
                sorry van de typfouten ben dyslecties

                Comment

                • oversound
                  • Dec 2003
                  • 218

                  #23
                  Op straat 1 grote rij potten zetten dan met twee man vanaf het midden beginnen af te steken naar buiten toe en een derde die schiet even alle pijlen de lucht in
                  kwartiertje geef ik het[8D] Als iemand het filmt post ik het filmpje wel even hoor
                  Turbosound met QSC PL versterking en XTA processing. Ach doet het best goed!

                  Comment

                  • mennobroere
                    • Apr 2003
                    • 89

                    #24
                    Wat ik me nu afvraag!

                    Ik als nederlander moet steeds dat gezeik op het nieuws aanhoren hoeveel Illegaal vuurwerk er nu weer is onderschept uit Belgie!

                    Aangezien er hier nog al wat belgen op dit forum zitten, zou ik graag willen weten of er nu Echt zoveel fout gaat met vuurwerk in Belgie?

                    Greetz Menno

                    Comment

                    • axs
                      Moderator
                      • Jun 2002
                      • 2687

                      #25
                      citaat:Geplaatst door mennobroere

                      Aangezien er hier nog al wat belgen op dit forum zitten, zou ik graag willen weten of er nu Echt zoveel fout gaat met vuurwerk in Belgie?
                      Is helemaal niks mis met het belgisch vuurwerk... integendeel zelfs:
                      Jullie Nederlanders komen het hier halen omdat het goedkoop is en wij een groter aanbod hebben.
                      Het is echter illegaal om dat vuurwerk in grote hoeveelheden mee de grens over te nemen.
                      Niks illegaals dus aan het belgisch vuurwerk, enkel jullie nederlanders doen er 'illegale' dingen mee.
                      If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

                      Comment

                      • laserguy
                        • Jun 2003
                        • 2755

                        #26
                        Ik moet zeggen dat de vuurwerkrage hier in onze omgeving toch niet zo hevig is als in Nederland. Doordat er minder mensen vuurwerk afsteken is het totale aantal ongelukken natuurlijk ook kleiner. Ook de verkrijgbaarheid is bij ons in alle streken niet even goed en van die grote dingen die ik in Nederland eens heb zien afgaan heb ik hier nog niet gevonden. Waarschijnlijk is ons vuurwerk dus ook niet zo "zwaar"? Feit is dat de vuurwerkhandelaren bij ons nog geen bunkers moeten hebben wat in Nederland wel het geval is (én nog laten keuren ook!) daardoor kunnen onze Belgische verkopers de prijzen inderdaad lager houden dan in Nederland... die prijzen van die bunkers gehoord in Nederland... schandalig! Dat er nog handelaars zijn die de moed hebben daarin te investeren... duurt jaren eer ze het eruit hebben!
                        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

                        Comment

                        • rene.derksen
                          • Feb 2004
                          • 649

                          #27
                          citaat:Geplaatst door axs
                          Is helemaal niks mis met het belgisch vuurwerk... integendeel zelfs:
                          Jullie Nederlanders komen het hier halen omdat het goedkoop is en wij een groter aanbod hebben.
                          Het is echter illegaal om dat vuurwerk in grote hoeveelheden mee de grens over te nemen.
                          Niks illegaals dus aan het belgisch vuurwerk, enkel jullie nederlanders doen er 'illegale' dingen mee.
                          Ooh dat is niet waar! Strijkers en vlinder en lawinepijlen e.d. zijn geloof ik allemaal te koop in België maar strikt verboden in Nederland. En dat we er hier ooit illegale dingen mee doen zal niet veel anders zijn dan in België (en anders komt het waarschijnlijk door de wetgeving in Nederland) Maar dat is nou eenmaal de kick van het expirimenteren, vinden sommigen [B)]
                          Licht is altijd zwaar.

                          Comment

                          • axs
                            Moderator
                            • Jun 2002
                            • 2687

                            #28
                            citaat:Geplaatst door René.D

                            citaat:Geplaatst door axs
                            Is helemaal niks mis met het belgisch vuurwerk... integendeel zelfs:
                            Jullie Nederlanders komen het hier halen omdat het goedkoop is en wij een groter aanbod hebben.
                            Het is echter illegaal om dat vuurwerk in grote hoeveelheden mee de grens over te nemen.
                            Niks illegaals dus aan het belgisch vuurwerk, enkel jullie nederlanders doen er 'illegale' dingen mee.
                            Ooh dat is niet waar! Strijkers en vlinder en lawinepijlen e.d. zijn geloof ik allemaal te koop in België maar strikt verboden in Nederland. En dat we er hier ooit illegale dingen mee doen zal niet veel anders zijn dan in België (en anders komt het waarschijnlijk door de wetgeving in Nederland) Maar dat is nou eenmaal de kick van het expirimenteren, vinden sommigen [B)]
                            Euh???
                            Dat zeg ik toch net...
                            If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

                            Comment

                            • rene.derksen
                              • Feb 2004
                              • 649

                              #29
                              citaat:Geplaatst door axs
                              Euh???
                              Dat zeg ik toch net...
                              Nee je snapt me verkeerd, ookal waren lawinepijlen, vlinders en strijkers in Nederland gemaakt en verkocht. Het is en blijft illegaal! Heeft dus niks met grenzen te maken. Echter is het in België wel legaal, hier in Nederland niet.
                              Licht is altijd zwaar.

                              Comment

                              • axs
                                Moderator
                                • Jun 2002
                                • 2687

                                #30
                                citaat:Geplaatst door René.D

                                citaat:Geplaatst door axs
                                Euh???
                                Dat zeg ik toch net...
                                Nee je snapt me verkeerd, ookal waren lawinepijlen, vlinders en strijkers in Nederland gemaakt en verkocht. Het is en blijft illegaal! Heeft dus niks met grenzen te maken. Echter is het in België wel legaal, hier in Nederland niet.
                                K ik zie het al... blijkbaar ergens in mijn reactie verloren gegaan dat hetgene wat jullie hier in belgie kunnen krijgen in nederland verboden is. Daarmee dat wij een grote aanbod hebben...
                                If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

                                Comment

                                Working...