Schade aan je apparatuur

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3150

citaat:Geplaatst door ikke1234

mijn broer heeft een speciale verzekering ; als er iets -wat dan ook-met zijn laptop gebeurt word die hersteld op de verzekeringsmaatschappij zijn kosten.
    dus als hij een glas cola over zijn laptop morst dan valt dat onder de verzekering .
    Heeft deze verzekering nog een speciale naam? En hoe (toren)hoog zijn de premies? [?]

Comment

• Mark-LED
      • May 2004
      • 822

citaat:Geplaatst door Dj Mark

Omdat er nog garantie op zit schroef ik hem zelf niet open, maar ik wil hem toch wel graag schoongemaakt hebben, mailtje naar de TD van Packard Bell doen?

Comment

• Spotter
        • Nov 2003
        • 77

citaat:Geplaatst door jurjen_barel

citaat:Geplaatst door ikke1234

mijn broer heeft een speciale verzekering ; als er iets -wat dan ook-met zijn laptop gebeurt word die hersteld op de verzekeringsmaatschappij zijn kosten.
        dus als hij een glas cola over zijn laptop morst dan valt dat onder de verzekering .
        Heeft deze verzekering nog een speciale naam? En hoe (toren)hoog zijn de premies? [?]
        Ik heb mijn laptop ook meeverzekerd met mijn fotografiespullen (kan niet los). 2,75% (per jaar) dacht ik, met €200 eigen risico, en €250 voor val en stootschade.
        Flightcasedouwer en kabelslaaf

Comment

• hugovanmeijeren
          • Oct 2004
          • 1436

citaat:Geplaatst door Ibvee

En waar kan je die krijgen?
          Als je in Nederland op school zit of werkt, kun je die dingen via de school aanvragen. (Leraar informatica...)

...bekentenis,
          de school moet wel een licentie hebben om leerlingenlicenties te 'verkopen', onze school niet dus, maar daarom mogen leraren hem nog wel voor hun zelf bestellen...

Maar goed we dwalen zo een beetje van het topic af...

Groeten Hugo
          Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• Watt Xtra
            • Oct 2004
            • 1119

euhm kunt ook alleen je labtop of wat dan ook verzekeren, heb zelf een aansprakelijkheids verzekering, inboedel en de zooi die bijna nieuw is ook verzekerd. gaat na leeftijd, afschrijving en waarde. geef ik dus elke keer op als er nieuws wordt aangeschaft en dan de serie nummers doorgeven ivm diefstal. Na uiterlijk twee jaar alles er weer uit. is het netjes verzekerd en loop je weinig risico, let wel op waar je verzekerd en welke voorwaarden ze stellen!!!! en ja het kan dan best wel eens oplopen met premie betalen
            maar als er dan iets gebeurd dan kan ik ook snel weer verder.
            JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• Mark-LED
              • May 2004
              • 822

Kennelijk wordt de hint niet begrepen.

Ik vraag niks over een licentie, of over een verzekering, ik vraag om een mogelijkheid om het toetsenbord schoon te (laten) maken.

Back on-topic dan maar, en een apart topic voor verzekeringen en licenties e.d?

Comment

• Disco Service Apeldoorn
                • Nov 2000
                • 299

To DJ T

Als je in jouw overeenkomst zaken zet die in strijd zijn met het Nederlandse ( of Belgische) recht is jouw gehele kontract waardeloos . Iedere beetje gisse advocaat zal in zo'n geval jouw contract nietig verklaren.
                Beter is om de voorwaarde op te nemen dat de organisator van het evenement verantwoordelijk te houden is voor orde tijdens het evenement , ze zijn daar zo wie zo toe verplicht ( zeker als het wat groter is ) al dan niet met een externe beveiligings dienst.
                Gooit er dan iemand al dan niet moedwillig iets kapot, dan kan je de organisatie in gebreke stellen voor het niet handhaven van de orde tijdens het evenement.
                Je staat dan een stuk sterker, plus de organisatie zal dan ook proberen de desbetreffende persoon aan te houden om de schade te verhalen.

Comment

Working...