top 5 van meest irritante plekken om te draaien

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mister Music
    • Aug 2005
    • 39

top 5 van meest irritante plekken om te draaien

wat is jullie top 5(of meer of minder) van meest irritante plekken om te draaien?(krappe zolders bejaardensoos etc)

i'm waiting
    Groeten van<h3><b><font color=\"blue\">MM</font id=\"blue\"></b></h3>
    Wat maakt mensen die muziek maken?
  • Barthezz80
    • Aug 2004
    • 365

meest irritant qua geluid om te vullen was voor mij persoonlijk een heeel groot droog/open grasveld zonder huizen, flatgebouwen, betonnen vloeren in de buurt.. oftewel niks wat het geluid vasthoudt! + het feit dat het die dag heel hard waaide, dus al het geluid vervloog in het niets. Ik had het zwaar onderschat en had een enkele SA w-bin set bij me(SA 4518, SA4512 + hooghoorn) met 3x600 watt aan versterkervermogen, dit was leuk voor een tiental aantal meters, maar daarbuiten was er veel te weinig laag/mid druk! Grote blunder natuurlijk, maar ervaring is de beste manier om te leren!

Als ik met de zelfde set midden in de stad op een groot plein tussen de gebouwen sta, dendert alles als een jekko! Maar voortaan bij dit soort 'moeilijke omstandigheden'-klusjes, neem ik minstens 2 w-bin's per kant mee!
    Of een stack van 4 w-bins in het 'midden'!
    Bart

Comment

• dj_lucv
      • Aug 2001
      • 616

Plaatsen waar tenten uiteindelijk toch zo lek zijn als een mandje terwijl men zegt dat dit niet zo is. Verder willen we natuurlijk graag ideeen van de TopicStarter weten!

Comment

• AJB
        • Jul 2003
        • 2289

De topicstarter is met name bezig om erg veel voor de hand liggende topics te openen... Ook zijn reacties blijven daarna uit... Misschien een idee om je handjes van je toetsenbordje af te halen Boy Music ?
        If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
        ------------------------------------------------
        Arvid Buit
        Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Mister Music
          • Aug 2005
          • 39

de meest irritantste plek tot nu toe waar ik heb gedraaid is op een kinder/zwembadfeestje waar die kinderen heel leuk(stoer doen voor de rest) een plaatje wilde aanvragen, geen probleem natuurlijk alleen word het minder als ze onderand op je mengpaneel liggen omdat ze denken dat je ze niet hoort en ook vele kinderen die zeurden van doe die lamp is aan en die en die enz. dan zeg je; jah dan zeg je tog NEE maar t waren groep 8tertjes en die bleven maar doorzeiken. erg erie dus
          Groeten van<h3><b><font color=\"blue\">MM</font id=\"blue\"></b></h3>
          Wat maakt mensen die muziek maken?

Comment

• jurjen_barel
            • Jun 2003
            • 3148

citaat:Geplaatst door Mister Music

de meest irritantste plek tot nu toe waar ik heb gedraaid is op een kinder/zwembadfeestje waar die kinderen heel leuk(stoer doen voor de rest) een plaatje wilde aanvragen, geen probleem natuurlijk alleen word het minder als ze onderand op je mengpaneel liggen omdat ze denken dat je ze niet hoort en ook vele kinderen die zeurden van doe die lamp is aan en die en die enz. dan zeg je; jah dan zeg je tog NEE maar t waren groep 8tertjes en die bleven maar doorzeiken. erg erie dus
            1) Dit ligt dus niet aan de lokatie (plek), maar aan je onervarenheid met kinderlijk publiek.
            2) Er is al een topic voor ergenissen.
            3) Als je specifieke plekken noemt, creƫer je toch iets van een Black List? VERBODEN DUS!!

Comment

• DJ_Compact
              • Jan 2004
              • 234

Plekker waar het irritant is om daar te moeten werken. Een feesttent met een toffe band met tussendoor nog wat acts. Leuk enzo, en normaal is een feesttent ook geen probleem. Het weer was de weken ervoor droog en warm geweest, maar heel toevallig had het daar de nacht van te voren gestortregend. Kom je daar aan met je 10 tonner... Bijkomend voordeel was, was dat het ter gelegenheid van een tractorwedstrijd ofzoiets was. Er waren iig hele sterke tractors in de buurt, iets waar we heel blij mee mochten zijn[:I]
              Mjaaaa....

Comment

• moderator
                Moderator
                • Apr 2001
                • 5946

graag ergernissen in het ergernissen topic....
                slotje door modje!
                Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...