Voor de liefhebbers: ik kwam op het Martin forum een link tegen die verwees naar een volledige foto reportage over het Roskilde festival van dit jaar. Leuk om eens te bekijken!
Roskilde 2005
Collapse
X
-
Lijkt me wel een leuk podium, zo rond. Verder gaat het zo te zien hetzelfde als hier, net een verhuisbedrijf.
Weet iemand wat voor dimmers dat zijn met dat display aan de linkerkant? ziet er goed uit.Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).Comment
-
Ziet er wel gezellig uit allemaal.
Alleen 2 van die buizen kunnen die wel 4 six barren houden :S
(blijkbaar wel maar klopt het da bedoel ik)
Comment
-
En die kastjes die daar op dat podium hangen (althans één kant ervan) heb ik van de week nog in mijn handen gehad. Die gaan de boel denk ik nog redelijk op z'n kop zetten. Daar komt een partij druk uit, maar heel fris. Zonder schreeuwerig te worden.
En voordat er een hele meute vragen komt: dat zijn de nieuwe kasten van Turbosound: Aspect TA-890H en TA-890L."I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem."Comment
-
Wat doe jij nou weer bij Bourgonje? Want dit heeft niets met relatiegeschenken te maken. Of heb je ze ergens anders in je handen gehad? Die kasten op de foto zijn ook van Bourgonje trouwens 1 van de 2 stackjes werd met hun spullen gedaan. En volgens mij is dit spul beter inzetbaar dan een line-aray.citaat:Geplaatst door Rock On
En die kastjes die daar op dat podium hangen (althans één kant ervan) heb ik van de week nog in mijn handen gehad. Die gaan de boel denk ik nog redelijk op z'n kop zetten. Daar komt een partij druk uit, maar heel fris. Zonder schreeuwerig te worden.
En voordat er een hele meute vragen komt: dat zijn de nieuwe kasten van Turbosound: Aspect TA-890H en TA-890L.Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).Comment
-
Hey! Leef je ook nog! Ik hoorde dat je nu vast bij één van de groten zit. Ik heb ze bij Fredje in mijn handen gehad toen ze uit Roskilde terug kwamen. Ik ben zelf freelance gaan werken, want dat kantoorwerk was niets...[xx(]"I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem."Comment
-
Tja, Transtechnik ken ik alleen van de PWA zaal waar ze een Transtechnik tafel hadden waar ik weleens mee moest werken, maar verder ben ik het eigenlijk nooit tegengekomen. Maar die dimmers ga ik nog wel een keer bestuderen.Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).Comment
-
Hehe, dan ben je nog nooit bij ons in het theater geweest
Staat 2 TranstechniK Prisma NT + Libra touchscreen in de lichtcabine,
1 Transtechnik Focus NT icm. Wysiwyg en 1 Focus NT voor gebruik tijdens bouwdagen....
Verder weet ik geen lokaties in NL waar die tafels staan.....Lid van het Front tegen zijlichtComment

]

Comment