Nieuwe collega!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3148

Nieuwe collega!

mms://streams.omroep.nl/vara/variate...vice_dj-hi.asf (als ie niet werkt, vanuit Windows Mediaspeler openen via het bekende ctrl+c en ctrl+v systeem)

Echt geweldig! [8D]
  • Dropsen
    • Jan 2004
    • 375

Deze heb ik bij ons in de schouwburg gezien en idd: hijs stoer! Vooral dat simpele gezicht: dan ga je zitten en een btje draaien. Maar die actie daarna is egt geweldig, alleen of ik hem als collega wil hebben.... [8D]
    Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• Ibvee
      • Nov 2002
      • 714

Nix aan, kan ik ook [8D][]

Is dit nou zo'n "low-budget dj"??
      De groeten => Micha

Comment

• DJ_Compact
        • Jan 2004
        • 234

Sorry voor de dubbelpost, maar deze vond ik ook nog...

Wat een rolletje Gaffa niet teweeg kan brengen...

Mjaaaa....

Comment

• Mark-LED
          • May 2004
          • 822

citaat:Geplaatst door jurjen_barel

mms://streams.omroep.nl/vara/variate...vice_dj-hi.asf (als ie niet werkt, vanuit Windows Mediaspeler openen via het bekende ctrl+c en ctrl+v systeem)

Echt geweldig! [8D]
          Dj Beatbox oid?

Comment

• Jaap @ monitoring
            • Jun 2005
            • 61

Volgens mij gewoon Najib amhali in plaats van dj beatbox, wie komt er dan nog naar zn show als hij zo zou gaan heten en meer mensen niet zouden weten dat het de echte uit de pan geroeleerde Najib Amhali zou zijn.

Comment

• showband
              • May 2001
              • 4516

Het is minder uniek dan je denkt. Er zijn zelfs wedstrijden in... Als mensen dit ook willen leren? Andy Ninvalle geeft in Den Haag cursussen beatboxen (en B-boy dansen).

tip,tip:
              Het intressante aan hiphop is, dat er in een hoop plaatsen uitstekend gemeentelijke subsidies voor te krijgen is. Creƫr je eigen werk DJ's en PA bedrijven! Door nog iets leuks/goeds voor de jeugd te doen ook. [8D] En dit zal je zeker en vast helpen bij je volgende keer contact met de gemeente ook.
              lekker belangrijk!

Comment

• Mark-LED
                • May 2004
                • 822

citaat:Geplaatst door Jaap @ monitoring

Volgens mij gewoon Najib amhali in plaats van dj beatbox, wie komt er dan nog naar zn show als hij zo zou gaan heten en meer mensen niet zouden weten dat het de echte uit de pan geroeleerde Najib Amhali zou zijn.
                Ik bedoelde het meer als geintje

Comment

Working...