Hoe moet ik dit versterken ? (lol inside :-)
Collapse
X
-
Hoe moet ik dit versterken ? (lol inside :-)
PSL Bvba powered by
L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
Yahama LS9-32 / MC7L-48
Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / AtomicLabels: None -
-
gewoon zien dat die oven-lul die niet verpletterd (maarja, een SM58, toch onverwoestbaar
)
PSL Bvba powered by
L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
Yahama LS9-32 / MC7L-48
Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / AtomicComment
-
-
Nu weet ik waarom er kant-en-klare keukens in flightcases worden vervoerd!
Volgens mij zijn ze inmiddels wel bezig met hun tweede fornuis, de eerste staat nogal doorgezakt naast de vriezer. [:I]
Valt dit nou onder budget-klussen (aangezien er geen dure instrumenten gekocht hoeven te worden), of is dit witgoed van een A-merk? [
)]
Comment
-
Iets minder extreem, maar wel een erg leuke act die onlangs werd uitversterkt...Emmer Nemmer, uit de zaanstreek, twee erg muzikale gasten met keys en voor de rest...emmers, veul plastic emmers!!!
fotootje...
Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment
-
Whahaha, ja daar kan ik de humor wel van inzien, zullen de piekfijn winkels toch erg goeie zaken doen als die jongens eens naar nederland komen....

Alleen dat licht, dat had 3 keer beter gekund [8D]cheers,
DeeJ
zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel grootComment
-
Hier in gemert, elk jaar weer met carnaval komt er een groep die muziek maken met vanalles en nog niks, vorig jaar met steigers, verkwasten, specietonnen, etc. Ditjaar met klompen en flippers aan de handen en houten blokken, die gasten verzinnen elk jaar wel wat en het wordt steeds leuker (ook de show die ze eromheen maken zo met carnaval).Licht is altijd zwaar.Comment
-
Eindelijk een bandje gevonden waar ik bij mee kan zingen
groeten alex
Als je de bank 1000 euro schuldig bent, heb jij een probleem. Maar als je de bank een miljoen euro schuldig bent, hebben zij een probleem.Comment
-
Ze hebben de verkeerde witgoed neergezet, tegenwoordig hebben ze wel een elektrisch koelkast
(net als elektrische gitaar)
M.v.g. Sander
Heeft nu EV, CP2200 en ZX1. Dateq en Denon
Nieuw SB122 en Dynacord S1200Comment

]

Comment