iemand naar U2 geweest ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • axs
    Moderator
    • Jun 2002
    • 2687

citaat:Geplaatst door discomidway

Wa ik nou echt geen biet van snap is da een band van formaat zon geluid heeft.
    (als het waar is natuurlijk)
    Da kan toch nie op da nivo uitvallen en dergelijke...:S

wie legt da mij uit....
    (dat soort voor vallen heb ik al eerder gezien/gehoord voorbeeld bij inqontrol viel in een zaal rechter kant van line array weg (lacoustic))
    Elektronica blijft elektronica en software blijft software... net zoals mensen als mensen handelen en dus fouten kunnen maken.
    en ja, dat loopt nogal eens mis.
    Ik kan je vertellen dat zelfs met de meest hoogtechnologische stuff het nog regelmatig grondig mis gaat!
    Ik spreek dan over bv medische apparatuur van ettelijke miljoenen euro's... En laat dat net de apparatuur zijn die best NOOIT uitvalt. Maar toch...
    Gelukkig maar, aangezien ik daar voor mijn vaste job nogal wat aan moet verdienen
    If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• discomidway
      • May 2005
      • 140

ja maar dan wil ik toch het voorbeeld aanhalen wa ik zelf hoorde op inqontrol.
      Waar gewoon een fucking kabel breuk er voor zorgde da de line array weg viel teminste dat meende ik zeker te horen :S
      kijk dan heb je een set van weet ik hoeveel centen en dan geen kabels kunne solderen :S ofzo

Comment

• badboyscrew
        • Aug 2000
        • 304

En als je het dan zelf beter kan doe het dan ......
        Houd er wel effe rekening mee dat zulke produktie's ver boven een disco show gaan.

En het blijft een feit daar waar mensen werken worden fouten gemaakt hoe groot de show ook is!
        groeten alex

Als je de bank 1000 euro schuldig bent, heb jij een probleem. Maar als je de bank een miljoen euro schuldig bent, hebben zij een probleem.

Comment

• discomidway
          • May 2005
          • 140

citaat:Geplaatst door badboyscrew

En als je het dan zelf beter kan doe het dan ......
          Houd er wel effe rekening mee dat zulke produktie's ver boven een disco show gaan.

En het blijft een feit daar waar mensen werken worden fouten gemaakt hoe groot de show ook is!
          Ja ik weet da ik het nog nie kan duzz doe ik het ook nie das simpel.
          En helemaal mee eens da waar dr gewerkt fouten worden gemaakt.
          Maar hele delay`s die wegvallen en dergelijk is best lomp vind ik....

Comment

• ronny
            • Dec 2002
            • 2138

citaat:kijk dan heb je een set van weet ik hoeveel centen en dan geen kabels kunne solderen :S ofzo
            hoe meer kabels gebruikt worden, hoe meer ze afzien... zeker in toeringomstandigheden. Dat heeft niets te maken met slechte solderingen.

Heb zopas 150m ep5 kabel(diverse lengtes),250m xlr kabel(diverse lengtes), en een hoop 230V kabels bijgemaakt. Daar ben ik zeker van dat die een heel lange tijd mee zullen gaan, maar vroeg of laat liggen er toch weer een paar op de herstellingsbank hoor....

mvg
            ronny
            niet zagen, gewoon doen!

Comment

• kokkie
              • Nov 2003
              • 1166

Wat is het verschil tussen een microfoon op draad die uitvalt of een kabel naar een delaystack?

De oorzaak is hetzelfde, het gevolg is alleen groter en het probleem is moeilijker op te lossen. Maar het kan gewoon altijd gebeuren en de spullen hebben nu eenmaal wel het een en ander te lijden op een back-to-back tour.
              Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• discomidway
                • May 2005
                • 140

daar heb je een punt.
                ook lekker belangrijk zon discussie maar ik wil wel aangeven dat fouten maken menselijk is maar het geen vrij brief is OM ze te maken. en als ik het begin van de discussie moest gelove waren het fouten die eik net nie konden zeg maar maar goed

Comment

• Jasper-Lichtbron
                  • Jun 2001
                  • 2155

Zag net op TV dat er op Yorin een verslagje van komt gepresenteerd door Chris (S/Z)*egers, misschien nog een leuk kijkje achter de schermen om wat van het backstage gedeelte van de show te kunnen zien. Weet alleen niet precies wanneer.

*doorhalen wat niet van toepassing is.

Comment

• Kevin_DM
                    • May 2003
                    • 577

citaat:Geplaatst door discomidway

Wa ik nou echt geen biet van snap is da een band van formaat zon geluid heeft.
                    (als het waar is natuurlijk)
                    Da kan toch nie op da nivo uitvallen en dergelijke...:S

wie legt da mij uit....
                    (dat soort voor vallen heb ik al eerder gezien/gehoord voorbeeld bij inqontrol viel in een zaal rechter kant van line array weg (lacoustic))
                    Klank die uitviel bleek ergens een powerprobleem te zijn, waardoor de generator een aantal malen is uitgevallen. Reden weet ik niet echt, wss ergens een domme kortsluiting door slecht contact of dergelijke, maar begin maar eens te zoeken in midden van show...
                    --- watt ever you want ---

Comment

• Jasper-Lichtbron
                      • Jun 2001
                      • 2155

Aflevering staat hier:

http://www.rtl.nl/(channel=yorin,progid=chriszegersgoesutwo)/system/media/wvx/muziek/chriszegersgoesu2/miMedia/2005/week25/maandag_chris_zegers_goes_u2.avi_plain.xml/wm364.wvx

Kun je openen met Media Speler (URL openen). Weinig heads, maar zeker erg mooi en erg gaaf!

Comment

• Daan Hoffmans
                        • Aug 2000
                        • 1225

Jaja, ben dr vrijdag bij geweest...

Het geluid was echt om te janken zo slecht, maargoed daar is het de Arena voor.

Licht/decor/graphics waren echt waanzinnig. Ongelooflijk hoeveel er uit een setup die er bij binnenkomst zo eenvoudig uitziet gehaald werd...
                        <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

Comment

Working...