foto's sis! want het zegt mij nog ff niets...en dan blijkt toch weer: "aint seen nothing yet..."
Seen it all ??
Collapse
X
-
Mmm, misschien het Modje niet, maar ik kan anders aardig ergens tegen [8D]cheers,
DeeJ
zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel grootComment
-
Mietjes!
Om even referentiekader aan te geven: onderstaande url is niet geschikt voor kijkers onder de 18!!!
Om die reden ook niet de afbeelding direct weergegeven, maar uitsluitend de url.
Herhaling: onder de 18 of geen schokkende beelden gewenst, niet deze url aanklikken!
en sis, waar blijft nu jouw foto?Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment
-
Mod. sorry maar meer heb ik niet [:I]
Denk dat Stevie wel een foto-album heeft [
]
ze staat rechts
en hier helemaal onderaan [
]
http://www.vanherck.com/evergem/zomerfeest/Foto's2004/Foto's%20maandag/pages/Marina%20Wally_jpg.htm
hier met een boa-contrictor
sisFulltime freelance muzikant, producer , componist.Comment
-
heb er helaas geen foto van, maar ik ben wel eens de kleedkamer binnengekomen, en meteen weer uitgelopen...Schijnt dat de artiest er later nog mee getrouwd is...
Shit, die foto was ondertussen een 10.000 euro waard geweest...Comment
-
Sis...het heeft een paar dagen geduurt, maar het enige positieve wat ik over die foto kan zeggen is dat het ***zijdank een klein afbeeldinkje is....En dat terwijl bij jullie de feesten zo vaak zoveel beter/wilder/heftiger/beterder zijn!
voel ik een meeting in België aankomen, moet nieuwe kar inrijden[
]
Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment
-
er staan echt ranzige foto's in die dir! [:0]citaat:Geplaatst door moderator
Mietjes!
Om even referentiekader aan te geven: onderstaande url is niet geschikt voor kijkers onder de 18!!!
Om die reden ook niet de afbeelding direct weergegeven, maar uitsluitend de url.
Herhaling: onder de 18 of geen schokkende beelden gewenst, niet deze url aanklikken!
en sis, waar blijft nu jouw foto?grtz, Niels
Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!Comment
-
http://www.xs4all.nl/~modje/feestjes/feestjemark/ dus,
tot en met 16 valt het besty mee. Vanaf 30 wordt het zelfs wel gezellig///Comment
-
Heeren....Het is niet de bedoeling dat jullie zomaar gaan lopen neuzen in mn feestpics he
Je ziet dus dat naast theater klussen, riggingklussen er ook nog wel eens een feestje wordt gedaan...
Echt nieuwsgierige mensen hebben vette pech, heb even opruiming gehouden, sommige mensen vinden 1 ranzig plaatje schijnbaar niet genoeg
Om maar even te laten zien dat ik ook wel nette klussen doe, dit waren mijn collegae tijdens oud&nieuw 2004-2005, locatie Little London, Gerlos Oostenrijk en ja...die dames zijn echt zo leuk als ze der uitzien[:X]
Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment

Comment