Ik ben eigelijk ook al een paar maanden opzoek naar een kistje voor onze geliefde senseo! Nooit echt tijd om zoiets te knutsellen. Misschien in de vakantie maar is wat proberen. Zou wel handig zijn als ik een voorbeeldje had. Leuk topic dit trouwens.
Koffie en Thee
Collapse
X
-
Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT] -
kijk maar op www.eurovisiondiary.com
in diary en dan eerste dag of zelfs de 2 weken daarvoor, mooie case [8D]Comment
-
nog even en dan zijn er van die mafkezen die een complete thuisbioskoop in een case bouwen inc 30ich lcd scherm en dolby digitalde groeten SCF
Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''Comment
-
Nog even en je kan een complete slaapkamer in flightcase kopen.
Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment
-
-
whah in flightcase begrafen worden das wel coolw jah en dan laten zakken met ingebouwe lodestar takel zkerde groeten SCF
Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''Comment
-
Carré rond het gat in de grond, takels erin... opletten voor de schuine reeptrek natuurlijk! En zakken maar... kunnen er meteen wat VL's in, linearraytje misschien! Hey misschien is dit wel een ontzettend gat in de markt, er zijn wel meer culturen waar een begrafenis veel gezellig is dan bij ons (als in: feest).
Ik denk er overigens sterk over ook maar een Senseo kistje te bouwen komende zomervakantie, toch niet veel beters te doen een aantal dagen en verrekte handig af en toe! Want koffie lijkt alleen in theaters een vast feit.Comment
-
Zal is kijken of ik wat kan schetsen op de PC voor een leuk senseo kisje. Als het lukt post ik het natuurlijk even hier
Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment

)]

Comment