@ gaffer.. Played Alive?
trampoline
Collapse
X
-
dat nummer van safri duo is volgens mij ook "played alive"
en in da genre kan je missschien ook kiezen voor "puertorican drums" van (als ik mij niet vergis) Robbie Rivera of batacuda (weet ni van wie het origineel is maar daar bestaan een redelijk aantal remixen van)And *** said: \"let there be light\" and so the lightjockey was bornComment
-
Ben Liebrand ft. Herman van Veen - Opzij, Opzij (Ben Liebrand remix)
the Partymasterz - Jumpy
en uiteraard: Als je nou niet springt ben je een homofiel! [
]
Tot zover de meligheid. [
)]
Ik denk dat je ook een flink aantal Bubbling nummers kan gebruiken. Ook een lekker, stevig ritme waarop je goed kan springen.
Comment
-
Nummertje zonder jump er in dan:
(the new) 2unlimited - wanna get up
Ff voor de gein:
Een hardcore nummertje van vroeger. Artiest kan ik me niet meer vergeten (wel dat ie op een Thunderdome cd stond). maar de tekst ging zoe iets van up and up and up and down (grab your p.....censuur). Ok mod...........ga je gang...sorry!!!!!
Soms zijn symphonische nummers ook erg leuk. Denk ook eens aan Lord of the dance. Veelal opbouwende nummers dus mooi voor turnen (en ook veel gebruikt )\"Oeeeeeeehhh, what does this button doooooooo??????\"Comment
-
Ik heb eventueel wel een goed nummer hier voor je, is van 'chicane' en is getiteld 'halcyon'
De versie die ik heb is 9 minuten en heeft diverse lekkere breaks er in zitten en gaat daarna weer lekker door.
Dit nummer is geschikt voor een zeer breed publiek, heeft geen vocals en ik denk dat dit is wat je zoekt....mail me maar, dan stuur ik hem door als Mp3 (192 kbps)Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....Comment
-

(Inside joke...)[8D]
Comment