Immitator Frans Bauer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LichtNichtje
    • Nov 2004
    • 220

Ik heb dit ook eens meegemaakt met zo een "idool" -gastje (had ook nog niet eens in de finale gezeten). Hij moest en zou zn eigen draadloze micro gebruiken. Gevolg: opnieuw kabelkes inprikken, afstellen, ...

Maar hij was zo vriendelijk om geen nieuwe batterijen in zn mic te doen, ....
    Gevolg kan je wel voorstellen...

Natuurlijk de mixer keilastig, en zijne "manager" probeerde het ook nog op deze man af te reageren, hoewel hij niets gedaan had (mocht). De manager had namelijk alles "aangesloten"...

Comment

• sis
      • Jul 2003
      • 3305

Kijk , ik ben blijkbaar niet de enige [xx(][V]
      Gewoon WEG met al die prutsers !!!

sis
      Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• mverdult
        • Dec 2003
        • 123

ik heb vorige week zondag samen moeten werken met " Roy de Koning ". sloeg helemaal nergens op en die had toevallig hetzelfde materiaal achter in zijn kofferbak liggen wat sis beschrijft in zijn eerste verhaal. mischien de zelfde immitator ?

Comment

• Jasper-Lichtbron
          • Jun 2001
          • 2155

Nou doe ik net zo mn best om geen namen te noemen!

Comment

• sis
            • Jul 2003
            • 3305

citaat:Geplaatst door (iCe)

Nou doe ik net zo mn best om geen namen te noemen!
            ik ook
            sis

Comment

• MC Party
              • Sep 2003
              • 481

Heeft die kerel nog best wat optredens ondanks ze kwantiteiten

Ff googlen:
              Roy de Koning heeft in het voorprogramma van veel bekende Nederlanders gestaan [8D]

'Zondag 17 April om 15:00 gaf Roy de Koning een optreden bij ons. Het was gezellig druk!'

Dat ene toppie links is vast van hem
              Vind hem ook niet echt op Frans lijken eerlijk gezegd.
              Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• sis
                • Jul 2003
                • 3305

citaat:Geplaatst door MC Party

Heeft die kerel nog best wat optredens ondanks ze kwantiteiten Ff googlen:
                Roy de Koning heeft in het voorprogramma van veel bekende Nederlanders gestaan [8D]
                Ja ik heb ook naast bekende Belgen en Nederlanders gestaan
                Zo heb ik Koen Wauters " clouseau " zijn vrouw eens een zangtest afgenomen
                En dan is er een reden om een ferme prijs te vragen
                sis

Comment

• mverdult
                  • Dec 2003
                  • 123

citaat:Geplaatst door MC Party

Dat ene toppie links is vast van hem

Klopt, de andere set die er stond was van mij,maar dat van hem was beter !! Pfffff

Comment

• jurjen_barel
                    • Jun 2003
                    • 3148

Zaterdag kwam er een man naar me toe, was de manager van de neef van Frans Bauer of zoiets. Frans van Wijk. Kreeg een singel en een fotokaart in mn handen gedrukt. Kaartje afgegeven (mss dat ie nog eens over mijn PA gaat zingen).

Iemand ervaring met deze man? [:I]

Comment

• Gerrit Hurkens
                      • Dec 2000
                      • 252

citaat:Wel,als je daar toch staat en geen pa moet doen omdat hij zijn eigen instalatie meeheeft,waarom dan niet de pa opbergen flightcases dicht en lekker gaan lachen hoe hij het verknalt.Dan zien de mensen toch duidelijk dat je er niets mee te maken hebt!!
                      De uitbater kan toch niets op tegen hebben dat je opruimt want je staat er toch voor piet snot.Dan kunnen ze jouw niets verwijten.
                      Kheb eigenlijk nog geen ervaring met zo'n dingen maar dat lijkt met het simpelste en doeltreffenste
                      mvg
                      jeffrey
                      Ik ze je al gaan. Heb je een avondvullende band met zo'n imitator als tussendoortje. Ff je stack weghalen om problemen te voorkomen.
                      Misschien iets voor de voorwaarden afdeling?

Btw. het kan ook mooier.
                      Sta je als drive-in show met je meubel achterop een podium waarop op dat moment Close 2 you (toen nog bekend) staat. Leuke kontjesparade (zang was gelukkig tape).

Maar ik kan het wel begrijpen dat je je eraan stoort. Het stomme is dat in veel gevallen de "manager/vadervan/ikkenhemwelenikregeldatwel" het allemaal beter weet en gaat lopen zeuren, terwijl ze naderhand als eerste bij je staan. Hoezo bord voor de kop?
                      \"Oeeeeeeehhh, what does this button doooooooo??????\"

Comment

Working...