Sound & Vision

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sparky
    • Apr 2002
    • 2104

citaat:Geplaatst door DJ.T

Het sarcasme straalt van de opmerking van Sparky af (hint hint) [:P]
    Sarcastisch? Who!? Me!???? Wel nee joh

Punt is; ik zie genoeg kroegjes, podia en jongerencentra waar acht parren al teveel zijn (elke par een ander kleurtje, leueueueueuk, en natuurlijk moet iedreen op het podium ook altijd een knalrood, groen , of blauw hoofd hebben. Als men geslaagd is op het hoofd te mikken tenminste.....
    Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• sparky
      • Apr 2002
      • 2104

citaat:Geplaatst door kokkie

Nou lijkt me eigenlijk wel een leuk idee voor hier. Steigertje uitlichten met 8kW naar keuze. Eens kijken hoe het hier zit met de creativiteit.
      8KW? Da's best veel lichtslang, moet wat mee te doen zijn[]
      Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• rene.derksen
        • Feb 2004
        • 649

kun je eens een linkje geven van die schoolwebsite?

Ik ben zelf ookal aan het zoeken. Heb op het moment de opleding audiovisueel (=licht, geluid en beeld) op het oog in eindhoven. Maar dat is mbo niveau en ik zoek iets wat op hbo niveau is. Volgens mij bestaan die niet, maar ik heb me laten vertellen op die school in eindhoven, dat ze bezig zijn met een niveau 4 voor het mbo, en opleidingen met licht en geluid voor het hbo. dus ik ben benieuwd
        Licht is altijd zwaar.

Comment

• DJ_Compact
          • Jan 2004
          • 234

citaat:Geplaatst door René.D

kun je eens een linkje geven van die schoolwebsite?

Ik ben zelf ookal aan het zoeken. Heb op het moment de opleding audiovisueel (=licht, geluid en beeld) op het oog in eindhoven. Maar dat is mbo niveau en ik zoek iets wat op hbo niveau is. Volgens mij bestaan die niet, maar ik heb me laten vertellen op die school in eindhoven, dat ze bezig zijn met een niveau 4 voor het mbo, en opleidingen met licht en geluid voor het hbo. dus ik ben benieuwd

Ik heb me ook ingeschreven in Eindhoven en dat is volgens mij echt geen HBO, maar gewoon MBO niveau 3...
          Mjaaaa....

Comment

• rene.derksen
            • Feb 2004
            • 649

Dat zeg ik maar over een jaar of 2, 3 willen ze opleidingen klaar hebben voor MBO 4 niveau (zodat je door kunt naar het HBO) en opleidingen op HBO niveau... maar dat is nu dus niks merkbaars van.
            Licht is altijd zwaar.

Comment

• deurklink

Denk ook niet dat het uitvoerbaar is op HBO niveau ! Dan krijg je kantoorbaantjes met bijv. het berekenen van dB's! Denk dat je op mbo niveau een redelijke basis kan leggen (dmv stage) en dat je verder moet groeien in het vak! Het blijft een praktisch beroep licht & geluid en HBO is na mijn idee te theoretisch! Vraag me af of een HBO daar iets aan kan toevoegen.. Misschien alleen op ontwerp niveau.

Comment

• DJ_Compact
                • Jan 2004
                • 234

citaat:Geplaatst door René.D

Dat zeg ik maar over een jaar of 2, 3 willen ze opleidingen klaar hebben voor MBO 4 niveau (zodat je door kunt naar het HBO) en opleidingen op HBO niveau... maar dat is nu dus niks merkbaars van.
                Sorry, verkeerd gelezen denk ik[:I]

Maar idd, als je dit op HBO wilt doen dan kun je trussen gaan berekenen ofzo...
                Niks voor mij, dus ik doe het gewoon op MBO...

Greetzz Sander
                Mjaaaa....

Comment

• rene.derksen
                  • Feb 2004
                  • 649

I zal het nog niet weten, ik heb toch nog minstens 1,5 jaar bedenktijd dus Ik verwacht zelf dat ik ook wel op MBO niveau terrecht zal komen, maar dan heb ik toch wel liever niveau 4, mocht ik dan tóch verder willen gaan met studeren kan ik bijvooreeld electrotechniek gaan doen op het HBO, o.i.d.

Maar voorlopig blijft het vooral rondkijken, vragen, vragen en nog eens vragen
                  Licht is altijd zwaar.

Comment

• PHsound
                    • Mar 2002
                    • 190

Halee,

Ik zelf volg deze bout opleiding........
                    t eerste jaar is dat nu en het loopt voor geen meter maar ach opstart problemen he!!

Die opdracht is verder wel doordacht nu de opleiding nog!

Comment

• sound-vision
                      • Oct 2004
                      • 14

Zoiets ik zit ook op de opleiding S&V en het gaat niet echt perfect. Die parren is wel uitged8 hoor in de eerste doe je nie veel meer dan met parren en een mic. In de eerste moet je het hebben van je stage. Maar we blijven hoop houden

Comment

• wallie
                        • Dec 2004
                        • 51

ik doe nu eerste jaar op het Grafisch lyceum rotterdam..
                        en wat ik daar van moet zeggen.. heb er weinig goeds voor.
                        ik ben blijven hangen in de hoop wat te leren, maar veel
                        doe je er niet. zeker niet met een ouwe vent voor de klas die
                        een dik half uur aan het uitleggen is wat een aux is.!! en die
                        dit dan vervolgens 3 lessen later weer uitgebreid herhaald!!
                        ik word gek!!

kan iemand vertellen of je op andere av-medewerkers opleidingen wel wat leert?

p.s. wij hadden trouwens helemaal geen toelatings opdracht of iets dereglijks.
                        weinig mensen in mijn klas hebben dan dus ook ervaring met geluid/licht/beeld
                        ~~
                        Ewald

"...But a cow is not entirely full of milk; Some of it is hamburgers!" - Jim the Security Guard "

Comment

• Dekkertje
                          • Feb 2003
                          • 49

citaat:Geplaatst door wallie

een ouwe vent voor de klas
                          Ha, je bedoelt Douma, ik zit in 't 3e jaar daar.
                          Heb wel genoeg geleerd daar, maar 't meeste ga je leren op de stages.
                          Degenen die een klas onder me zitten hebben al weer meer vakken gehad. De opl.Let ook niet op wordt elk jaar wat beter.
                          de 'hier en daar!?' wat gammele app.
                          Buiten is het kouder dan \'snachts.

Comment

• BAJ productions
                            • Jul 2003
                            • 587

ik heb 19 april om 2.15 uur een intake gesprek op roc van Amsterdam gooi en vechtstreek.
                            te hilversum. zijn er hier nog meer die naar de ze school gaan?? of al zitten!

opleiding Audiovisueel medewerker

zijn er andere die er ook heen gaan??
                            zeiden ook dat het tot ongeveer 5 uur duurt.

groetjes,
                            Bas

Comment

• moderator
                              Moderator
                              • Apr 2001
                              • 5946

kijk, dat is dan wel een opleiding die snapt hoe het werkt...
                              Midden in de nacht solliciteren en direct 5 uur achtereen, dus tot het alweer licht is

Zo weet je zeker dat de eerste mietjes met nine to five mentaliteit direct afvallen[:0][:X][:X]
                              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• kokkie
                                • Nov 2003
                                • 1166

Maar dan zou het toch om de opleiding Rock 'n Roll medewerker moeten gaan.
                                Sorry voor alle zere schenen, maar AV medewerker klinkt zelfs al stoffig.
                                Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

Working...