Eigen disco

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Basement-club
    • Mar 2005
    • 32

Blijkbaar wel. maar het is hem bij deze vergeven.

Comment

• SpaceyDeeJ
      • Sep 2001
      • 876

ok ok ok ok ok (meteen bewijs dat de spatie balk nu wel werkt..)

Ik geef toe, nu (nadat de knoppen wel werken) moet ik eerlijk toegeven dat de inrichting best gaaf gedaan is, zijn dat lichtjes in de bar ? (kerstlampjes oid)

Frustratie ging er meer om, dat op het moment dat ik de site bezocht (vlak nadat de link was geplaatst) de meeste knoppen en functies niet werkte....

Hou zelf meer van, of doe het goed, of doe het niet...

Maar de site is idd leuk, misschien een volgende forum meeting in zijn basement ?
      cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• Basement-club
        • Mar 2005
        • 32

Er sinds de plaatsing van de link gn verandering gebeurt aan de site hoor.Het gaat hem voorlopig om de afbeeldingen en filmpjes. Mr ik begrijp je reactie wel. Die ingebouwde lampjes zijn ledjes, niet te vergelijken met kerstverlichting trouwens. Was een saai werkje trouwens om ze allemaal in te bouwen. De bedoeling is zelfs dat er in het plafond ook ng wat leds komen. Verschillende kringen met verschillende kleuren die dan een programmatje doorlopen. Maar momenteel kank gn ledjes meer zien.

Greets

Comment

• Drive inn tnt
          • Sep 2003
          • 1082

Voor zover ik het op de foto;s en filmpjes kan zien is het ongeveer 20 m2 of zo. Klopt dat?
          Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Basement-club
            • Mar 2005
            • 32

Ja zoiets. Niet erg groot dus maar daarom niet minder gezellig.

Comment

• zjeten
              • Mar 2003
              • 331

wel
              ben ook zo begonnen.
              feestjes geven op zolder,leren draaien en dan zo naar drive in gegaan.Nu staat alles altijd paraat om uitgeleend te worden.
              verder sparen en je komt er wel.
              mvg jeffrey

Comment

• PZ
                • Apr 2004
                • 7

Ziet er leuk uit, ondanks dat het uiteraard om de techniek gaat mis ik wel de vrouwen, het is nog leuker dat er ook wat mensen dansen
                in je clubje (vind ik)....

Comment

• Basement-club
                  • Mar 2005
                  • 32

Zal ervoor zorgen. Ken er wel een paar lekkere. Mss is een danspaal ng wel een leuk idé

Comment

• LJ Magirus
                    • Mar 2005
                    • 16

Yow,
                    Ik kan me hier ook wel mee vergelijken ongeveer 9 jaar trug.

De lichtsturing met de ledjes, is daar een geluidsdrukmeter ofzo op aangesloten?(had ik)

En graag had ik nog een woordje gezegd over de cd's op de muur, (ben ook zo begonnen) en heb nu 8 meter ''dj boot doeken'' (dus doeken die over het dj meubel hangen), heb er wel veel werk mee gehad mak ben wel fier op het resultaat ). dus als ge u eens verveeld is dees mss ene tip

greets
                    Always look on the bright side of light!!

Comment

Working...