NIEUWE FORUM MEETING 2005 ???

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • musicjohn
    • Aug 2001
    • 1102

NIEUWE FORUM MEETING 2005 ???

Hallo allemaal,

Zoals de meeste van jullie weten woon- en werk ik in zuid Spanje. Ik kom echter in de laatste week van Februari even een weekje naar Nederland.

Nu lijkt het mij een leuk idee om een forum meeting te houden op één van de locaties waar ik moet optreden.

Het betreft zondag 27 Februari a.s. en de locatie is een gezellig eetcafé in Moordrecht (nabij Gouda). Het optreden vind plaats tussen 17:00 en 22:00 uur. Het is een gezellig café en je kunt er ook heerlijk eten voor weinig geld. Met de auto is het makkelijk te bereiken en er is voldoende parkeergelegenheid (gratis), en met het openbaar vervoer zijn er ook mogelijkheden (Station Gouda, bus richting Rotterdam of taxi ca. 6 minuten).

Een map met locatie en route instructies volgt nog.

Vooralsnog lijkt het me handiger als iemand van het forum de organisatie op zich wil nemen. Vanuit Nederland gaat dat toch wat makkelijker dan vanuit Spanje. Het lijkt me een goed idee om een soort lijstje aan te leggen van diegene die willen komen. Dan weet ik (en de café eigenaar) waar we op moeten rekenen.

Het zou (bij voldoende belangstelling) best een hele leuke relaxte namiddag en avond kunnen worden. Het eerste biertje is van mij !!!

Is het wat? Laat maar horen !!!

Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>
  • rinus bakker
    • Mar 2002
    • 5429

Helaas pindakaas
    tot begin mei zo goed als geen weekeinde meet vrij...
    een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• AJB
      • Jul 2003
      • 2289

Goed plan John; ik vind 't wel wat...
      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
      ------------------------------------------------
      Arvid Buit
      Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Spotter
        • Nov 2003
        • 77

niemand gaat er een traan om laten (een van de zekerheden in het leven, naast de belasting), maar m'n oma word dan 97, dus gaat echt niet lukken
        Flightcasedouwer en kabelslaaf

Comment

• lifesound
          • Apr 2003
          • 1052

en ik dacht net de 2 eerste weken va maart naar spanje te gaan .... 8-)

Comment

• Upgrading your system
            • May 2003
            • 1684

John, je weet toch de voordelen van ons vak?? lekker het hele weekend aan het werk als andere vrij zijn... Mij gaat het dus helaas ook niet lukken, maar als het doorgaat, plaats wel ff de partypic's, ben wel benieuwd naar de opkomst.

GRz Ron
            Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• musicjohn
              • Aug 2001
              • 1102

Ja amigo's, ik weet dat de meeste (net zoals ik) in de weekenden moeten werken.

Maar ik mag toch aannemen dat er een flink groepje is die toevallig op zondag 27 Februari niets te doen heeft?

Je weet het hé, voor een feestje geld: "Hoe meer zielen, hoe meer vreugde".

Ennuh Ron, de vraag is niet OF het doorgaat, maar of er een leuk clubje J&H forumers komt. Het optreden staat vast en gaat gewoon door. Dit eetcafé was jarenlang mijn stam-café en mijn "thuisbasis" voor m'n optredens. Gewoon een lekker relaxed sfeertje in een gezellig eetcafé. Nederlandstalig, engelstalig, hits van toen en van nu.

Dus laat maar komen die reacties !!!
              Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

Comment

• Radar
                Moderator
                • Jul 2002
                • 890

Ik heb m'n chef ook even gevraagd maar die ziet ook geen
                kans om mij dat weekeinde in nederland te laten zijn.
                Zelfs de pa markt schiet er dit jaar bij in, ben ik op
                weg naar koeweit.
                Ik doe niet aan bijgeloof.
                Dat brengt ongeluk.

Comment

• vasco
                  • Oct 2003
                  • 2567

Helaas, zit in Utrecht met een klusje.
                  Misschien op de terugweg naar huis als ik langs Gouda rij

Comment

• jurjen_barel
                    • Jun 2003
                    • 3148

27 februari zit ik ergens tussen Duitsland en Oostenrijk in een auto mij alvast te verheugen op het snowboarden. Sorry John...

Comment

Working...