CARNAVAL 2005

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • R. den Ridder
    • Sep 2000
    • 1500

Mooi is dat he...twee weken voor carnaval heb je niks in je agenda staan, en de dag voor carnaval knipper je met je ogen en is je toko helemaal leeg tot de rotste monitorset toe....

Comment

• Banned
      Banned
      • Dec 2003
      • 951

hahahahahaha yep dat is zo ja . en het leukste is de prijs is altijd goed de laatste dagen

Comment

• ralph
        Banned
        • Aug 2000
        • 2649

Snappie....maar dan wel de Nederlandse versie.....liefst zo min mogelijk duits..
        direct de uitzondering (niet nieuw, wel goed)
        Klaus Densow - Frauen sind Sweinen

Mijn voorspelling voor de plaat die het best aan gaat slaan:
        Starkoo - ik wil je.

Als goede runners up:
        Van Bill Ft. Jannes - Ga maar weg
        Bad Brothers - Leef als een Zigeuner ( eerst ff Frank van Etten tot eerste couplet...)
        Tino - bloed, zweet en tranen

Tjoeke Tjakke lied...ben blij dat daar een vlottere versie van uit is, viel vorig jaar bijna in slaap....mag ik trouwens mensen vragen hier filmpjes van te maken...ik bedoel: polonaise is één ding, maar mensen zo gek krijgen om dit lied mee te doen...categorie vogeltjesdans...

Prettige Carnaval Allemaal (sterkte Olaf[])
        Voor de mensen die toevallig in de buurt zijn en/of ff willen komen buurten:
        Van zaterdag 5 feb t/m dinsdag 8 Feb staan wij in Leutbunker Dezibel in Harmelen (provincie Utreg)
        U is meer dan van harte welkom, entree kost noppes en biertje weinig!

Comment

• jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3148

citaat:Geplaatst door ralph

Bad Brothers - Leef als een Zigeuner ( eerst ff Frank van Etten tot eerste couplet...)
          Moest een tijdje geleden ergens draaien waarbij dit 3x per uur op moest. GEK WERD IK ERVAN!!! [}]

Boven de Maas geen echt carnaval (mag al van geluk spreken als er een kleine optocht is), dus ik ben niet echt op de hoogte. Ik houd het topic wel gewoon in de gaten (neem ik me voor). [)]

Comment

• Jan-Peter
            • Jan 2001
            • 311

Er zijn best wel wat carnavals singles uitgekomen en ja de meeste toch wel bij Berk Music vandaan. Begin januari had ik de mailing al binnen en heb die ook gepubliceerd op het DJ-collectief. De release volgers hebben deze CD's (bijna 20 stuks) allemaal per post toegezonden gekregen. Ik denk dat dit toch één van de voordelen is van het DJ-collectief, waarvan er toch nog veel te weinig lid zijn.

Hoewel ik carnaval leuk vind, is het onmogelijk om in deze tijd, als professional, tegen de hobbyisten op te gaan, die voor een handvol consumptiebonnen de hele garagebox leeg sjouwen om op een carnavals dag te mogen "werken"

Voor vele jaren terug heb ik drie dagen in een bijzaal van het lokale Dorpshuis met de drive-in show gestaan... Of ik maar vooral GEEN caranvalsplaatjes wilde draaien, want het moest de disco zijn voor de jeugd. En wie stonden er te dansen en te feesten... De raad van 11 en gevolg... En de jeugd kwam vragen om de carnavalshits. Dus lekker toch de polonaise en een groot feest.

'k Heb nog niets verhuurd aan een carnavalsvereniging. Wel allemaal van die aanvragen van: "Heeft u een geluidsset dat op een aggregaat mag. Veel herrie zodat je elkaar niet kan verstaan op de wagen...!"
            Gewoon NEE verkopen dus, want je apparatuur komt gesloopt terug.

16 februari 2008... PA-markt !

Comment

• ricardoke
              • Oct 2004
              • 136

De mega party mix van schnappi is ook wel leuk [8D]

Comment

• Roeltej
                • May 2001
                • 761

vanmiddag even stapeltje hoempapa muziek opgehaald...

Bertie Lukano - Knijnzijn kan volgens mij ook een grote worden...
                Vitality Show

Comment

• Prins
                  • Apr 2003
                  • 98

citaat:Boven de Maas geen echt carnaval
                  Haha, bij jullie misschien niet! Hier in Oldenzaal (naast Enschede) wordt het vanaf vrijdag weer knallen! Zondag optocht met meer dan 100.000 bezoekers. Hier ontzettend veel Duitse muziek, maar natuurlijk ook veel Nederlandstalig en apres-ski.

Mijn toppers van 2005 :

Hohner - Viva Colonia
                  Jan Smit - Als De Nacht Verdwijnt
                  Jannes - Dam Dam
                  Schappie (D) en geen Snappie (NL)
                  Bad Brothers - Rocky
                  SRV Manner - Fiesta Mexicana
                  Die Randfichten - Der Holzmichel (originele Duitse versie van de Houthakker enz)

Op de site van Berk zijn nog veel meer toppers te beluisteren en te bestellen.

Comment

Working...