Mode?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • test12
    • Jan 2003
    • 901

2 Dj Nvie
    citaate reebok dj sneaker... vind hem eerlijk gezegd nog mooi ook
    dit voorjaar in de winkel... geef uw mening!
    Als je dan ook nog de goede maat koopt kun je ervast ook nog wel mee lopen, en dat is dan toch weer mooi meegenomen.

Herman

Comment

• VERVALLEN

Geef mij naar een schoen van globe of nike of een sprintje van puma. In ieder geval vind ik die reebok DJ sneakers weer opgefokte commerciele reklame zonder er een dj meerwaarde van zal hebben of hij / zij het al dan niet zou dragen.

Comment

• Ibvee
        • Nov 2002
        • 714

Ik ben dan geen dj, maar niets gaat boven mijn All*Star's!! Die ga ik echt niet omruilen voor zo'n raar zwart glad ding [xx(]
        De groeten => Micha

Comment

• johan L.
          • May 2001
          • 384

Doe mij maar gewoon een setje veiligheidsschoenen.
          Net deed ie het nog.

Comment

• Dj Nvie
            • Dec 2004
            • 155

citaat:Geplaatst door moderator:
            er zijn ook dj's die niet met hun eigen aanhanger onderweg zijn, maar die gewoon dik betaald krijgen om ergens een setje platen te gaan draaien.
            Helaas voor de mensen die wel met een aanhanger/bakbus vol met spullen onderw eg zijn, de dj's die met een platenkoffer hun knaken verdienen...dat zijn de jongens en meiden waar door de jeugd tegenop wordt gekeken
            Ik noem voor de beeldspraak DJ Tiesto, DJ Jean, DJ PAVO, lady Dana...
            denk dat ik het daar wel mee eens ben...
            als Tiesto die dingen draagt dan zal de afzet opeens een gigantische trap onder zijn kont krijgen... denk niet dat het zozeer om ons "kleine" dj's e.d. gaat...
            Hier staat iets, maar het gaat over niets...

Comment

• Dj Nvie
              • Dec 2004
              • 155

nog niet [)] maar mensjes als tiesto hoeven ook niet hun eigen zootje op te zetten
              Hier staat iets, maar het gaat over niets...

Comment

Working...