Ja, ik vind die nieuwe spelling ook niks, al met al word het een sch(ei/ij)t verhaal.
Maar ik blijf erbij, in stron(t/d) moet je niet roeren dat gaat stinken.
Herman
Maar ik blijf erbij, in stron(t/d) moet je niet roeren dat gaat stinken.
Herman




)]





Comment