Winnaar "Gratis shoppen voor 1000 euro"

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ.T
    • Nov 2002
    • 1502

Een leuk par setje moet je er toch wel van kunnen maken.
    Enne verkopen, tsja het is een optie, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling als je iets wint.
    Je stelt iets samen wat je zelf wilt en niet alleen maar om het snel door te verkopen en er wat anders van te kopen.
    Bij mij is het toch het idee dat ik ''iets gewonnen heb'' en daar ben ik dan vaak wel blij mee. Ook al is het een onnozel dingetje, dan gaat het toch daar om, dat is zeg maar je prijs.
    We're ready to party, are you?

Comment

• vasco
      • Oct 2003
      • 2567

Ik heb een setje samengesteld welke als ik hem win naar een basisschool toe gaat omdat die vaak geen budget hebben hiervoor, uiteraard een school waar ik wat mee te maken heb.

2x Behringer Euro-Live B1520
      1x Behringer EUROPOWER EP 1500
      2x DAP Speakon to Speakon Speakercable 2x2.5mm 15m

Waarde € 893,--

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5950

citaat:Geplaatst door (iCe)

Vond het maar een domme actie. Als je geen interesse hebt in 1000 euro aan drive-in show spul kun je het wel vergeten, want profi-spullen bijelkaar sprokkelen is niet zo'n probleem; maar om aan een hele set te komen is dan weer een ander verhaal. Volgend jaar maar weer gewoon kerstballen zoeken enzo?
        Juist om te blijven innoveren is zo'n actioe weer eens wat anders. Zou een creatieve lichtechie toch moeten aanspreken
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Controller
          • Apr 2002
          • 745

citaat:Geplaatst door moderator

citaat:Geplaatst door (iCe)

Vond het maar een domme actie. Als je geen interesse hebt in 1000 euro aan drive-in show spul kun je het wel vergeten, want profi-spullen bijelkaar sprokkelen is niet zo'n probleem; maar om aan een hele set te komen is dan weer een ander verhaal. Volgend jaar maar weer gewoon kerstballen zoeken enzo?
          Juist om te blijven innoveren is zo'n actioe weer eens wat anders. Zou een creatieve lichtechie toch moeten aanspreken
          Het is wel gelukt om een compleet lichteffect setje te krijgen heb allee nog geen bericht gehad [)]

Comment

• vasco
            • Oct 2003
            • 2567

Als je een beetje crea bent kon je best wel iets leuks samenstellen. Heb zo een beetje zitten rond klikken maar verder dan dat Behringer setje kwam ik qua geluid niet. Nu zal het die kids een rotzorg zijn wat er op staat als ze maar hun groep 8 musical kunnen doen en nog belangrijker, discofeestjes kunnen houden waarbij ze op een halve kilometer van elkaar kunnen "slowen"

Comment

• admin
              Administrator
              • Aug 2000
              • 1009

Heren en dames,

De winnaar m.b.t. de "voor 1000 euro gratis shoppen" actie is bekend. Mocht je geen e-mail van ons hebben ontvangen dan ben je het helaas niet geworden.

Binnenkort zal middels een e-mail bekend worden gemaakt wie de uiteindelijke winnaar is geworden en met welke set hij of zij dat geworden is.

De actie was een groot succes en zal zeker een vervolg gaan krijgen.

Schrijf je snel in op onze nieuwsbrief (http://www.licht-geluid.nl/mail/e-mailing.htm) om hiervan op de hoogte te blijven.

J&H Licht en Geluid
              Al Bundy : If you want something fixed right, get an ugly guy to do it.

Comment

• LuPuS
                • Dec 2002
                • 457

ik ben benieuwd
                ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

• Dj Nvie
                  • Dec 2004
                  • 161

eigenlijk moet iedereen gewoon z'n set krijgen [] wordt nog leuk met de financiën... kijk uit voor (zzzzzzzzzzzzzz)zalm!
                  Hier staat iets, maar het gaat over niets...

Comment

• Jasper-Lichtbron
                    • Jun 2001
                    • 2155

citaat:Geplaatst door moderator

Ahja wat heeft dat nu weer met elkaar te maken? Hoe dan ook, een set gaan samenstellen om die daarna weer te gaan verkopen vind ik helemaal onzin [}] Ach ja, de winnaar krijg mijn felicitaties, en ik wacht wel weer op de volgende keer dat ik iets kan winnen, innoveer dan maar weer een andere kant op

Comment

• Dj Nvie
                      • Dec 2004
                      • 161

Maar de vraag is nog steeds, wie is de winnaar?? ook de hartelijke felicitaties van mij en dat ie maar snel rijk mag worden

Comment

• DJP-BIM
                        • Jan 2004
                        • 289

citaate winnaar m.b.t. de "voor 1000 euro gratis shoppen" actie is bekend. Mocht je geen e-mail van ons hebben ontvangen dan ben je het helaas niet geworden.

Binnenkort zal middels een e-mail bekend worden gemaakt wie de uiteindelijke winnaar is geworden en met welke set hij of zij dat geworden is.
                        euhm... lees ik nu scheel of.. ben ik gewoon dom...

bimshowequipment.nl

Comment

• moderator
                          Moderator
                          • Apr 2001
                          • 5950

De winnaar heeft een mailtje gehad dat hij-zij gewonnen heeft...

Heb je geen mail ontvangen, heb je niet gewonnen.
                          Binnenkort verschijnt de set die gewonnen heeft in de nieuwsbrief.

Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• DJP-BIM
                            • Jan 2004
                            • 289

haha oké ! bedankt nu valt het kwartje
                            bimshowequipment.nl

Comment

• Prins
                              • Apr 2003
                              • 98

Krijg net een mailtje binnen...and the winner is :

Max van Meel....de starter van dit topic. Gefeliciteerd he!

Comment

• Dj Nvie
                                • Dec 2004
                                • 161

over stom toeval gesproken van harte!

Comment

Working...