Diefstal

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

ben 5 autoradio's, 8 s-200's en 2 laptops ( met voor 5000 euro software erop..) kwijtgeraakt in mijn armzalig bestaan.

en je gelooft het of niet , maar er is precies 1 autoradio teruggekomen, omdat de dief ( die ik achteraf best wel goed kende...-(...) zostom was het spul in de bosjes bij een tankstation verborg, en laat daar nou net de dag erop de tuinman aan het werk gaan , en de radio terugvinden...

Maar als de politie al als 2e opmerking vraagt : U is toch wel verzekerd? dan weet je waar je weer voor staat te werken...

Ik ben dit land meer dan zat. En ga binnenkort passende maatregelen treffen.

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5946

Weet MusicJohn al dat je komt?
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Michel_G
        • Dec 2003
        • 376

citaat:Geplaatst door **************

Ik ben dit land meer dan zat. En ga binnenkort passende maatregelen treffen.
        Ik kan je absoluut geen ongelijk geven !
        Is weer terug !

Comment

• Mark-LED
          • May 2004
          • 822

Vandaag een telefoongesprek gehoord waarin mijn opdrachtgever belde met mega-sound, en waarbij hij ook vroeg of de truck alweer terecht was. Ook is er gevraagd of het een geintje was en aan zijn reactie te zien ging het om een geintje. Een publiciteitsstunt dus toch..

Comment

• Niels1987
            • Oct 2004
            • 57

Ik geloof niet dat het een publiciteitsstunt was hoor ...Want als jij een truck en oplegger ergens neer zet en opebreekt en wat monitoren en eev vliegkist er uithaalt ga ik er vanuit dat het gewoon een arme jonge is die z`n PA wil uitbrijden ... Gelukkig hebebn ze alles weer trug. Of er zit zo`n carnavals vereniging achter ... Pas maar op anders hebbie heel de achterhoek op je nek ...
            lijmklem rigging :S

Comment

• DJ.T
              • Nov 2002
              • 1502

Je snapt het ook echt niet hea...
              Probeer het geintje eens te zien als van een andere kant komend
              We're ready to party, are you?

Comment

• flurk
                • May 2003
                • 409

Mijn Cd's (diefstal 3 jaar terug)heb ik niet terug.Daders zijn wel gevonden,maar de cd's waren al gaan vliegen.Ik ben daar voor vergoed geweest,maar zeker niet voor wat het waard is.Een collectie cd's van jaren(ongeveer 4000 cd's) ,daar kan je moeilijk de waarde van inschatten.
                Mijn bestelwagen (diefstal 3 feb 2003),die is met de noorderzon verdwenen,alsook het materiaal die erin zat.Waarschijnlijk al in Polen of zo.

Comment

• eddy56
                  • Mar 2004
                  • 102

Van Jovink.nl
                  citaate balans na 1 dag 'truck-kaping'
                  dinsdag 30 november 04

Na inventarisatie is gebleken dat er 6 monitors en een persoonlijke flightcase van een van de Jovinkroadies is verdwenen. De meeste schade is toegebracht aan spullen van verhuurbedrijf Megasound. De Jovinx zelf hebben meer geluk gehad, want alle instrumenten zijn er nog! De totale kosten incl. de vernieling aan trekker en oplegger worden geraamd op €10.000,- Een meevaller als je er al van uit bent gegaan dat je alles kwijt bent, maar desalniettemin geen kattepis "Er zijn dagen bij dat ik minder verdien", aldus Maneger Nijman :-)
                  En nee, de suggestie van sommige gastenboekschrijvers ten spijt: dit is zeer zeker geen publiciteitsstunt van de Jovinx. Iemand die beweert dat de diefstal de band veel publiciteit heeft opgeleverd, die heeft gelijk. Maar die publicity is dus helaas niet geheel gratis...
                  Denken aan een publiciteits stunt? dan ben je toch niet lekker bij je hoofd, je zet tig mensen op de uitkijk, zorgt ervoor dat zoveel mogelijk mensen het weten, daarom is ie naar mijn mening ook terug. van de politie moet je het zelf niet hebben denk ik.

Greetz Eddy
                  Apogee, i\'m loving it!

Comment

• Olaf Duffhuës
                    • Oct 2000
                    • 2477

citaatenken aan een publiciteits stunt? dan ben je toch niet lekker bij je hoofd
                    Zal niet de eerste keer zijn...!! Zeker niet uit die hoek..!!

Ik weet niet of je het verhaaltje kent van Normaal en de gebroken spiegel? Anders moet je dat ff opsnorren...Dan weet je precies wat ik bedoel...
                    Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• eddy56
                      • Mar 2004
                      • 102

sorry ken het verhaal niet, en kan het ook niet vinden.

beknopte versie? ben wel benieuwd olaf

Greetz Eddy
                      Apogee, i\'m loving it!

Comment

• Olaf Duffhuës
                        • Oct 2000
                        • 2477

Jaren 70, singel Oerend hard is een hit, Normaal gaat naar TopPop, breekt per ongeluk een spiegeltje in de kleedkamer. Staat er de volgende dag inde krant : Normaal maakt schade van ƒ 200.000,00 en rand een vrouw aan in de TopPop studio...
                        Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• Michel tenhage
                          • Jul 2002
                          • 41

citaat:BTW, 250.000 voor die ouwe meuk (crest-century, en nog meer 90"er jaren-meuk..)

wordt tijd dat mega openheid van zaken geeft. Ik geloof van het hele verhaal geen ene barst.
                          Wat wil je horen..?
                          Alleen al de PA bestaat uit:

6x EAW KF750
                          6x EAW SB750z
                          8x EAW LA400
                          8x Lab.Gruppen fP-6400
                          2x EAW MX-8750

EN NEE, ik kan met enige zekerheid zeggen dat het GEEN publicitietsstunt is/was. Mocht dat wel zo zijn; in één woord FANTASTISCH! waarschijnlijk wel de duurste ooit...
                          groeten,

Michel

Comment

• rinus bakker
                            • Mar 2002
                            • 5429

Als dit echt een stunt is -
                            dan mogen deze heren dezelfde cel in waarin die hersenverkrampte (ex-)voorzitter van de LPF in zou moeten met zijn aan zichzelf gestuurde 'fundamentalisten'-bedreigingsfax.

Dan is dit misbruik maken van de publiciteitsbereidheid die ontstaan is over de ruggen van de echte gerdupeerden.
                            Waarbij ik overigens ook de verzekeringsmaatschappijen reken, want die betalen ook mee aan een niet-funktionerend politie+justitieapparaat.
                            een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• Sjaak_
                              • Dec 2004
                              • 1

Jongens, wat is het probleem??? Middels suggesties wordt beoordeeld of de trailer al dan niet gestolen was. Nou neem maar van mij aan; Hij was echt gejat en het was dus geen stunt.

Comment

• rinus bakker
                                • Mar 2002
                                • 5429

Als je erbij was weet je dus ook alle details!?
                                Was jij soms de dief die zichzelf nu indirect bekendmaakt?

Dan rest toch nog steeds de vraag:
                                Waarom is hier nu bijna alles teruggevonden? (Amateur-boefjes?)
                                Terwijl dat bij tot nu toe bekend gemaakte (vrijwel) nooit het geval was
                                en naar alle waarschijnlijkheid bij komende diefstallen ook weer niet zo zal zijn?

Enige achterdocht is toch op zijn plaats.
                                Alleen hebben de Jovink's het (ingecalculeerde?) geluk
                                dat we een waardeloos politieapparaat hebben,
                                dat dus ook dit echt niet allemaal gaat uitzoeken. Want 'zoeken' is een werkwoord.
                                een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

Working...