ben 5 autoradio's, 8 s-200's en 2 laptops ( met voor 5000 euro software erop..) kwijtgeraakt in mijn armzalig bestaan.
en je gelooft het of niet , maar er is precies 1 autoradio teruggekomen, omdat de dief ( die ik achteraf best wel goed kende...-(...) zostom was het spul in de bosjes bij een tankstation verborg, en laat daar nou net de dag erop de tuinman aan het werk gaan , en de radio terugvinden...
Maar als de politie al als 2e opmerking vraagt : U is toch wel verzekerd? dan weet je waar je weer voor staat te werken...
Ik ben dit land meer dan zat. En ga binnenkort passende maatregelen treffen.
en je gelooft het of niet , maar er is precies 1 autoradio teruggekomen, omdat de dief ( die ik achteraf best wel goed kende...-(...) zostom was het spul in de bosjes bij een tankstation verborg, en laat daar nou net de dag erop de tuinman aan het werk gaan , en de radio terugvinden...
Maar als de politie al als 2e opmerking vraagt : U is toch wel verzekerd? dan weet je waar je weer voor staat te werken...
Ik ben dit land meer dan zat. En ga binnenkort passende maatregelen treffen.

dan ben je toch niet lekker bij je hoofd, je zet tig mensen op de uitkijk, zorgt ervoor dat zoveel mogelijk mensen het weten, daarom is ie naar mijn mening ook terug. van de politie moet je het zelf niet hebben denk ik.
Comment