PA-Markt 12 Maart 2005

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BAJ productions
    • Jul 2003
    • 587

tja ervaring andere jaren willen ze al weer weg

(me collega's dan)

zo veel ligt er nie
    groetjes,
    Bas

Comment

• oversound
      • Dec 2003
      • 218

Meeting, gezellig zeg.

Uurtje of 12 lijkt me wel iets
      Turbosound met QSC PL versterking en XTA processing. Ach doet het best goed!

Comment

• Bastisito
        • Sep 2004
        • 185

Iedereen die mij ziet lopen mag me gerust aanspreken hoor :-P. Houdt het wel zo gezellig dacht ik zo. Een foto van mezelf is op mijn site wel te vinden.
        Meneer, waar is dat ene knopje nou precies voor?

Comment

• Sietse
          • Sep 2004
          • 62

Ik stem ook voor 12 uur. Ik zal rondlopen met 2 collega's, waarvan bovenstaande er 1 is.
          Vrij veilig, neuk een appel!

Comment

• BAJ productions
            • Jul 2003
            • 587

oke 12 uur tijd voor zuipen dan!

als jullie ons ergens anders zien mogen jullie me altijd aan spreken!

herkening buiten:

groetjes,
            Bas

Comment

• MC Party
              • Sep 2003
              • 481

Zullen de buren blij mee zijn )))
              Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• BAJ productions
                • Jul 2003
                • 587

staat meestal binnen hoor.

dit was toen ik um kocht, nu staat die trouwens wel voor op de straat!
                groetjes,
                Bas

Comment

• oversound
                  • Dec 2003
                  • 218

Gaan jullie nog voor bepaalde spullen heen?

Ik moet nog een boel guitel wielen hebben dus daar ga ik even naar op zoek en voor de rest kijken wat er op me pad komt.

Comment

• Max
                    • Feb 2003
                    • 680

citaat:Geplaatst door oversound
                    Ik moet nog een boel guitel wielen hebben dus daar ga ik even naar op zoek en voor de rest kijken wat er op me pad komt.
                    Jij ook al? moet er nog zo'n 16 stuks hebben.

Comment

• Michel_G
                      • Dec 2003
                      • 376

Ik ga in de eerste plaats voor een versterker erbij. Liefst een Ram bux voor bij de gene die ik al heb. De importeur van Ram staat er ook dus wie weet. Of misschien dat ik een andere leuke tegen kom, dan neem ik die misschien mee.

Ten tweede voor een aantal cases kijken. Ook nog een paar simpele, maar stevige, statiefjes. Oja, en mocht ik nog ergens een leuke luispreker proccesor (a la driverack PA van dbx) tegenkomen, dan zal ik daar ook nog wel eens naar kijken.

En neem altijd nog wel wat mee wat ik eigenlijk niet nodig heb maar toch niet kan laten liggen
                      Is weer terug !

Comment

• voorn
                        • Mar 2005
                        • 1

Wie van jullie weet of ik voor 600 (700 met elementen en zo) twee technics SL1210 (zwart) kan kopen op deze beurs? Ik heb echt geen idee wat het aanbod is maar ben bij mijn technics zoektocht wel getipt met deze PA-beurs ..

dank voor de hulp

Comment

• Fritz
                          • Oct 2001
                          • 621

citaat:Geplaatst door voorn

Wie van jullie weet of ik voor 600 (700 met elementen en zo) twee technics SL1210 (zwart) kan kopen op deze beurs? Ik heb echt geen idee wat het aanbod is maar ben bij mijn technics zoektocht wel getipt met deze PA-beurs ..

dank voor de hulp

Van tevoren weet je gewoon echt niet wat je kan verwachten...
                          De enige die antwoord op je vraag zou kunnen geven, zou een bedrijf zijn die dit bericht leest en toevallig voor dat bedrag die technics te koop aanbiedt op de PA-markt.

Comment

• Fritz
                            • Oct 2001
                            • 621

Ik heb m'n kaarten trouwens nog niet binnen, denk dat ik dan het beste ff kan bellen of zijn er meer mensen bij wie dat het geval is?

Comment

• ralph
                              Banned
                              • Aug 2000
                              • 2649

Even contact opnemen met de beurs organisatie lijkt me de meest korte lijn....

Overigens...ben de hele ochtend op de pa markt aanwezig, voor de mensen die me niet kennen...de stand van J&H en dan die kale[8D]

Comment

• oversound
                                • Dec 2003
                                • 218

citaat:Wie van jullie weet of ik voor 600 (700 met elementen en zo) twee technics SL1210 (zwart) kan kopen op deze beurs? Ik heb echt geen idee wat het aanbod is maar ben bij mijn technics zoektocht wel getipt met deze PA-beurs ..
                                Weet dat het niet echt het antwoord op jou vraag is maar ik zie wel geregeld op tweedehands sites 2 draaitafles voor die prijs staan.
                                Voordeel van Pa markt is weer dat je ze meteen even kan testen.

citaat:Ik heb m'n kaarten trouwens nog niet binnen, denk dat ik dan het beste ff kan bellen of zijn er meer mensen bij wie dat het geval is
                                Een collega had de kaarten gisteren gekregen na een telefoontje en een mailtje, dus dat kan je het beste even doen.

groet,
                                emiel

Comment

Working...