DJ Expo 14-11-04

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DMXlaser
    • Jun 2004
    • 27

citaat:Geplaatst door JasperT

En Jasper...
    heb wat foto's op http://homepages.adc.fcj.hvu.nl/1121896/DJEXPO/
    Was een mooie show die we daar neergezet hebben nietwaar ?
    Weet je meteen waar je terecht kunt als je lasers of een lasershow nodig hebt

Verder, om even on-topic te blijven, vonden wij het een leuke beurs, echter de kakofonie van geluiden uit de zaal beneden maarke horen en zien totaal vergaan. We waren zelf erg blij met het lokaal boven.

Deze dag hebben ruim 500+ bezoekers onze stand bezocht welke een combistand was van DMXLASER en DJ-SPECIALS.

Tarm Laser Sales was aanwezig omdat DMXLASER de nederlandse distrubutie doet ook van deze zeer speciale lasers.

Al met al een dag om op terug te kijken....en dan zullen we het maar niet hebben over de lift die bij het afbouwen het begaf...

Grtx,

Peter
    DMXLASER
    DMXLASER - Lasersystems

Comment

• boes123
      • Aug 2001
      • 49

was inderdaad een hele mooie laser stand

net zoals de rest al zei inderdaad er had wat meer zit ruimte mogen zijn
      er had wat meer overleg mogen zijn ivm geluids overlast (leuk als je buren muziek gaan maken als jij net een dj heb staan) beetje respect zou dan wel op zijn plaats zijn

leuk dat er op veel forums zo veel over de conijn dames gesproken word
      voor de gene die nog wat willen spelen (nee niet met die dames) heeft conijn op 24 november een clinic waar zowel numark met de cdx als pioneer met de dvj zullen zijn

wie weet zijn de dames er ook weer we zullen elkaar daar dan wel zien

groetjes

Comment

• Markje
        • Oct 2004
        • 27

Wij stonden er ook nog met een standje.

Vooral de aandacht voor de flightcases was groot. Vooral het kistje voor de 19"mixer en 2 platenspelers op poten. In tegenstelling tot anderen was het voor ons verstandiger te focussen op iets waar je je mee kunt onderscheiden. CD-spelers, mixers en platenspelers genoeg daar!

Comment

• vasco
          • Oct 2003
          • 2567

Leuk om te lezen dat de beurs gezellig was. Hoop alleen dat de organisatie de volgende keer het gezonde verstand gebruikt en niet weer gaat spammen op de manier als dit jaar. Geprobeerd via het linkje af te melden (doe ik normaal nooit bij spam maar dacht een Nederlandse organisatie zal toch wel werken) maar helaas. Ik vond dat toch echt een anti-reclame en ik ben ook nog eens geen DJ.

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5950

Lijkt me niet zinvol om wederom een heel onderwerp te beginnen over de spamaktie die deze organisatie heeft gehouden. Alle info is door die spamaktie in eerste instantie van het forum geknikkerd. Vrij zinloos om nu nog eens een ouwe koe uit de sloot te dreggen....

Reactie met een volledige mailcorrespondentie verwijderd, dat is zeker not done!
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Upgrading your system
              • May 2003
              • 1684

Zie wel hele mooie dames bij die C&P en Pioneer Stand.. durf te wedden dat daar mensen zijn bijven hangen met andere redenen dan faders en potmeters [:P]
              En mocht iemand telefoon-nummers van ze hebben.. mail ff Ik ben momenteel vrijgezellie
              Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• MC Party
                • Sep 2003
                • 481

DANCEBEURS TREKT VOORAL TOEKOMSTIGE DJ'S

Met een beteuterd gezicht kijkt een jongetje van een jaar of acht naar twee dj-draaitafels. Zijn ogen komen amper erboven uit, dus aan de knopjes draaien en de platen aan elkaar mixen zit er niet in. Zijn vader troost hem en neemt hem mee naar de grote zaal van de Technische Universiteit Eindhoven, waar net de beginnerscursus platen mixen begint van de dancebeurs DJ Expo.
                Wie zondag op de eerste editie van de beurs was, kon zien dat een jongere generatie klaarstaat om de boel over te nemen, als ze de juiste leeftijd bereikt heeft. De toekomst van de dance lijkt gegarandeerd.
                Organisatie muziekbeurzen.com had het auditorium van de universiteit voor de gelegenheid omgebouwd tot een walhalla voor aspirant dj's en andere ingewijden in de dance. Volgens de organisatie kwamen ongeveer 2500 mensen af op de beurs, waar tachtig bedrijven hun nieuwste snufjes en gadgets op het gebied van draaitafels, mengpanelen, licht en geluid presenteerden.

Jane Gray (33) en haar elfjarige zoontje Mitchell kwamen helemaal uit Almere naar de DJ-Expo, op zoek naar draaitafels voor de tiener. Jane zag een carrière al helemaal zitten. Met een knipoog: 'Volgend jaar is Mitchell de jongste dj van Nederland en staat hij op Dance Valley.' Het jongetje zelf was aanzienlijk bescheidener: 'Dj Tiësto is mijn favoriet. Maar trancemuziek draaien lijkt mij vooral een leuke hobby.'

Voor Kees Aerts van de organisatie kwam de gemiddelde leeftijd van het publiek als een verrassing. Aerts: 'Ik had wel jong publiek verwacht, maar zo jong toch niet. Ik ben echter uitermate blij met het resultaat. Het is een echte gebruikersbeurs geworden. Het is leuk om te zien hoe populair zo'n workshop platen mixen is.'

Bron: www.zibb.nl/horeca
                Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

Working...