DJ Expo 14-11-04

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Max
    • Feb 2003
    • 680

DJ Expo 14-11-04

Wie is er vandaag naar de DJ Expo geweest dat werd gehouden in de TU Eindhoven?

Graag uw reactie.
  • Iko
    • Feb 2002
    • 766

Ik, met een standje. En Tom en Michel en Rob en Remco en Remy en Lars.

Comment

• JasperT
      • May 2003
      • 100

En Jasper...
      heb wat foto's op http://homepages.adc.fcj.hvu.nl/1121896/DJEXPO/

en 2 filmpjes op http://homepages.adc.fcj.hvu.nl/1121...O/filmpjes.htm
      Here I am, so what are your 2 other wishes?

Comment

• DJ.T
        • Nov 2002
        • 1502

Ik ben ook even langs geweest tussen een uurtje of 1 en 5.
        We're ready to party, are you?

Comment

• Lazy
          • Sep 2003
          • 294

Had ik maar geweten dat dat was...

Er lopen wel een paar lokale talentjes rond zie ik wel weer...

Comment

• mbottens
            • Feb 2004
            • 743

Ik ben er ook de hele middag geweest, vond het wel gezellig, lekker rond struinen. Heb bijna niet gekeken naar alle platenspelers mengpanelen en cd spelers die er werden aangeboden maar het ging mij gewoon om de sfeer, de bedrijven en we wilden ons muziek project promoten bij de platen labels die aanwezig waren maar van de 6 die op de lijst stonden waren er 3 volgens mij en 2 waren interessant voor ons. Maar daar hebben we wel gezellig mee kunnen kletsen.

Een nadeel vond ik wel dat iedere stand (die tegen elkaar aanstaan) verschillend geluid produceerde en daardoor was het wel een wirwar van lawaai, maar wel een leuke sfeer.

Verder lekker gerelaxed en de workshop van robpapen was wel leerzaam

De DJ school vond ik al een raar bedrijf (dat vak kun je niet leren op een school, dat moet je gewoon doen, platenspelers kopen kijken en luisteren naar de dj's en gaan). Maar na de workshop waren mijn voorgevoelens bevestigd. Dat betekent niet dat ik het een slecht idee vind om een DJ school te beginnen, want er zijn zoveel wannabe's'die er wel voor willen betalen om (DJ) te worden.

OK ik heb me goed vermaakt had alleen 2,5 uur vertraging doordat de trein waar ik in zat tussen eindhoven en utrecht een aanrijding had met een auto.

Groeten Martin
            Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!

Comment

• ralph
              Banned
              • Aug 2000
              • 2649

citaat:OK ik heb me goed vermaakt had alleen 2,5 uur vertraging doordat de trein waar ik in zat tussen eindhoven en utrecht een aanrijding had met een auto.
              Dan heb je in ieder geval recht op restitutie van je treinkosten

2lazy: jij bent echt de enige Nederlander die geen spam mail over de dj expo heeft ontvangen [8)]

Comment

• Jan-Peter
                • Jan 2001
                • 311

Op zondagmiddag zonder files naar Eindhoven. Alleen dat was al bijzonder.

In mijn ogen was er veel van hetzelfde aanwezig en de één probeerde nog meer herrie te maken dan de ander. Jammer dat de organisatie daar niet anders mee omging. Terwijl Funktion-One een setje open draaide op een geleende versterker, kon ik niet meer met de standhouder drie stands verderop een gesprek voeren.

De lokatie was met al z'n trappetjes niet echt makkelijk toegankelijk. Ik hoorde van standhouders dat het echt wel dringen was bij de lift om apparatuur e.d. naar de etage te krijgen.

Totale aanbod was redelijk, maar had gezien de beschikbare ruimte wel iets meer gespreid opgesteld mogen staan.

Grappig waren ook de kleine zaaltjes met of een paar "DJ's" van de jongste categorie of een "TT-Houseparty" o.i.d. waar ook niemand naar binnen ging, alleen vanwege het afschuwelijke geluid.

Het viel mij op dat op de eerste etage er zomaar een truss-poot van een carré midden voor een doorgaang stond. Lijkt mij toch niet echt een veilige situatie. Maar ja, de brandweerman liep er vrolijk rond met zijn kindertjes, want die vonden het toch wel erg spannend al de muziek en knipperende lampjes.

Wel vreemd dat er op de toegangskaartjes geen entreeprijs vermeld stond en een BTW faktuur voor de entree ook niet mogelijk was. Van standhouders heb ik begrepen dat zij ook geen BTW faktuur hebben ontvangen...
                16 februari 2008... PA-markt !

Comment

• Remco vd Werff
                  • Apr 2001
                  • 753

De djexpo, begon wat vroeg en aangezien de standhouders geen dag van tevoren in het pand konden moest er erg vroeg opgebouwd worden. Aangezien alle standhouders zware materialen bij zich hadden, wilde iedereen dan ook met de lift zijn goederen naar boven brengen wat resulteerde in een wachtrij voor de liften.
                  Wij hebben op onze stand van Think! Audio inderdaad enkele minuten een kast van Funktion One aan gehad. Dit was dan ook geen stand van Funktion One zelf, maar van ons als dealer. Aangezien de combi van de geleende versterker, de brakke platen en de herrie om ons heen geen goed resultaat opleverde, hebben we al snel weer besloten om de herrie-makerij weer aan anderen over te laten. Al met al een foutje van ons dat voortkwam uit enige frustratie over de herrie om ons heen.

Al met al was het weer leuk om met collega's in contact te komen en bekenden te praten.
                  Groeten, Remco

Comment

• Max
                    • Feb 2003
                    • 680

Ben ook geweest van 10.00 - 17.00

Moet zeggen dat eht toch een zeer geslaagde Dag was.

Er waren genoeg stands met veel verschillende materialen, Af en toe waren er wat kleinig heden waarvan ik zei dat ze dat wel beter hadden mogen organiseren zoals het verduidelijken van de Ingangen en de Prijsuitreiking. Maar Daar bleef het dan ook bij, vondt het verder erg leuk. (oja, Tip voor volgend jaar met zit gelegenheden bij de Catering!)

Heb ook twee keer de Workshop van DJ school bijgewoond, maar heb alleen gekeken [)].

Verder een aantal bekende gezien zoals Remco en Remy bij de Think Audio Stand, en Cyberdance en IKO bij de P&B Stand. En ook even gepraat met HGL, Allemaal wel leuk dus!

Verder een hoop leuke DJ gear, Geluidssets en lasers gezien, Dus zal vanavond maar eens beginnen met mijn Sinterklaas verlanglijstje .

Al met al, een zeer egslaagde Beurs, Voor herhaling vatbaar.

Comment

• elmer
                      • Jul 2003
                      • 139

ziet er leuk uit die beurs!! vooral foto nummer 64

Comment

• Iko
                        • Feb 2002
                        • 766

citaat:Geplaatst door Max
                        Verder een aantal bekende gezien zoals Remco en Remy bij de Think Audio Stand, en Cyberdance en IKO bij de P&B Stand. En ook even gepraat met HGL, Allemaal wel leuk dus!
                        Het is Iko, geen bedrijfsnaam of iets, gewoon me eigennaam, zit bij CyberDance Had ff gedag gezegd! Weten we ook wie je bent.. Heb alleen Lars gesproken..

Lossen was zwaar bagger idd, uiteindelijk alles behalve subs en ledpanelen met de trap omhoog gedaan [xx(]

Comment

• Fritz
                          • Oct 2001
                          • 621

Ik ben d'r ook de hele middag geweest.

Ik vond het een zeer leuk opgezette beurs met slechts een paar nadelen, waarvan sommige al beschreven zijn:

-Geen zitplaatsen (vooral bij catering gemist)
                          -Veel te laat een microfoon aanwezig bij de lottotrekking
                          -Workshop en lotto tegelijk (workshop is wel verzet geloof ik)

Maar gelukkig ook veel positieve dingetjes, waarvan de dames van Conijn er zeker 2 waren
                          Kortom: een naar mijn mening zeker geslaagde beurs met geloof ik ook over het algemeen veel bezoekers!

Comment

• mbottens
                            • Feb 2004
                            • 743

Ik vond het jammer dat ik geen funktion one kon beluisteren, misschien ook een goed idee voor sommige (wat serieuzere) merken om in een aparte ruimte te gaan staan of in een gedeelte hal ofzo. Zodat je ook een geluidsset van bijvoorbeeld Funktion One kon beluisteren.

Maar ja het was een DJ Beurs en geen PA beurs maar ik zou het wel interessant gevonden hebben.

Binnenkort plaats ik ook wel een paar foto's online (en plaats ik de link natuurlijk even).

Groeten Martin
                            Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!

Comment

• Fritz
                              • Oct 2001
                              • 621

Oja en ik miste Denon! Nergens, maar dan ook nergens een spelertje van gezien!

Comment

Working...