t-shirt voor promotie / reklame

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • smokey
    • Dec 2003
    • 31

t-shirt voor promotie / reklame

hee, weet er mischien iemand waar ik t-shirt's kan kopen/bestellen?
    Ik ben op zoek naar een t-shirt van clay paky of sgm.
    Ik heb al op het internet rond gezocht maar kan niks vinden
  • admin
    Administrator
    • Aug 2000
    • 1009

Al Bundy : If you want something fixed right, get an ugly guy to do it.

Comment

• smokey
      • Dec 2003
      • 31

bedankt voor de link, het is dus nog niet zo makkelijk om aan die reclame t-shirts te komen

Comment

• rinus bakker
        • Mar 2002
        • 5430

dus jij gaat betalen om reclame voor iemand / iets te maken..
        dat is de omgekeerde wereld.
        (mail me maar ...
        rhinorigs t-shirts zijn ook in de verkoop - tegen naar boven aangepaste prijzen - beschikbaar!)
        een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• Barthez
          • Dec 2003
          • 256

citaat:Geplaatst door rinus bakker

dus jij gaat betalen om reclame voor iemand / iets te maken..
          dat is de omgekeerde wereld.
          (mail me maar ...
          rhinorigs t-shirts zijn ook in de verkoop - tegen naar boven aangepaste prijzen - beschikbaar!)
          Lijkt me de omgekeerde wereld van marketing rinus

Pas maar op, de jonge generatie loopt niet hard meer voor deze vorm van advertisement ( hoop ik)

ps. als je van die rhinorigs shirts af moet, ik heb nog wel wat ruimte over in m'n wasmand... []
          Goed plan! ...doen we niet!

Comment

• Joost van Ens
            • Jan 2001
            • 628

Die van mij begint te verslijten, waar kan ik een nieuwe bestellen

Comment

• Pieter Huijgen
              • Sep 2003
              • 766

Doe mij ook maar een Rhinorigs T-Shirt. Van SBW krijgen we alleen maar een niet-schrijvende markeerstift
              Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• Upgrading your system
                • May 2003
                • 1684

Moet je dan tegenwoordig voor die poetslappen betalen?? Vroeger kreeg je ze nog wel eens bij een aankoop [:P] Zeker gelijktijdig met de koopkracht veranderd?
                Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• rinus bakker
                  • Mar 2002
                  • 5430

citaat:Geplaatst door par-av.nl

Van SBW krijgen we alleen maar een niet-schrijvende markeerstift
                  Hoi Pieter, wat je dus eigenlijk zelf al toegeeft:

- je volgt een cursus bij de verkeerde club ..
                  en
                  - voor teveel geld ...
                  en
                  - ook in teveel dagen ...
                  en
                  - ook gegeven door in het entertainment-vak onkundige en onervaren mensen..
                  die kwezels en farizeers daar hadden twee jaar geleden nog niet eens van 'klimtakels' of 'truss' gehoord...
                  en in hun vorige cursusmap stond de trekroede nog gewoon op zijn kop afgebeeld....
                  via een smerige truc hebben ze mijn cursusmap bemachtigd, en zelfs toen moesten ze bij Prolyte nog om hulp gaan vragen, ik heb de verhalen daarover van Marc Hendriks met smaak aangehoord

Maar wel een mooi duur gebouwencomplex (voor een deel dus met bouw-frauduleus en ook gewoon overheidsgeld betaald!)
                  en
                  mooi briefpapier ... (corporate identity en marketeers blablabla)
                  en
                  mooie stempels van de overheid (ook te koop!)
                  en ....
                  nog te belazerd om een shirtje weg te geven aan hun cursisten!
                  Maar ja welke zichzelf respecterende entertainmenttechneut durft zich te hullen in een shirt van het SBW -> naar de olie-peilstok ermee!

It's a f*u*c*k*i*n*g shame.

Ik heb gezegd.

Comment

• Lazy
                    • Sep 2003
                    • 294

Wytec is SGM importeur en verkoopt SGM shirts...

Wytec trade is een toonaangevend bedrijf op het gebied van professionele audio-, video en lichtapparatuur, gevestigd in Tilburg. Zij levert een groot assortiment aan een brede groep gebruikers in Nederland en profileert zich als een onpartijdige leverancier van A-merken met daarnaast een eigen import en distributie. Binnen Wytec trade zijn ruim 20 medewerkers actief op het gebied van advisering, verkoop, installatie, service en onderhoud.

Comment

• Jasper-Lichtbron
                      • Jun 2001
                      • 2155

Je kunt op de Tenfeet site een shirt bestellen als je wilt, maar die komen niet aan kan ik je vertellen

Comment

• rinus bakker
                        • Mar 2002
                        • 5430

Want elke postbode heeft wel een zoon, buurjongen of neefje die lichtontwerper wil worden of er al een beetje mee bezig is.

Comment

• kokkie
                          • Nov 2003
                          • 1166

citaat:Geplaatst door (iCe)

Je kunt op de Tenfeet site een shirt bestellen als je wilt, maar die komen niet aan kan ik je vertellen
                          Ik zou wysirik daar maar eens op aanspreken als ik jou was, ik wil je mijn tenfeet shirtje wel aanbieden, maar dan moet je dan waarschijnlijk ergens in roemenie ophalen (sorry rik)[^]
                          Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• Pieter Huijgen
                            • Sep 2003
                            • 766

Tenfeet T-shirtje bestellen werkt idd niet. En nee, ik heb geen buren die lichtontwerpers zijn cq willen worden.
                            Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• Jasper-Lichtbron
                              • Jun 2001
                              • 2155

citaat:Geplaatst door kokkie

Ik zou wysirik daar maar eens op aanspreken als ik jou was, ik wil je mijn tenfeet shirtje wel aanbieden, maar dan moet je dan waarschijnlijk ergens in roemenie ophalen (sorry rik)[^]
                              Ik wil zelf ook nogwel eens websites maken, en had daarom de gewoonte om de niet werkende zaken aan andere webmasters te melden. Opzich een aardige gewoonte totdat er meer rommel dan fatsoenkijke pagina's online staan, dus daar ben ik maar mee opgehouden
                              Als Rik hier nog overheen leest mag ie me een mailtje sturen en even doorgeven dat hun website niet echt geweldig werkt (op dat punt dan).

Comment

Working...