nieuw in verhuur

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sparky
    • Apr 2002
    • 2104

Niet vergeten de juiste tiprichting op de kist te zetten he![]
    Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• DJEM
      • Jul 2004
      • 254

Hmm je kan hem wel verhuren als doodskist, best wel orginele uitvaart voor iemand die in licht en geluid werkt!
      Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge

Comment

• vasco
        • Oct 2003
        • 2567

citaat:Geplaatst door DJEM

Hmm je kan hem wel verhuren als doodskist, best wel orginele uitvaart voor iemand die in licht en geluid werkt!
        Alleen jammer dat je hem dan daarna eerst wel zelf moet uitgraven om terug naar de verhuurder te brengen. Als de persoon voor crematie heeft gekozen is ongeschonden terug brengen een groter probleem

Comment

• fredjuhh
          • Sep 2002
          • 215

Cremeren is sowieso geen optie, dan moet je eerst alle flightware er af slopen (normaal gaan dr geen niet-verbrandende delen mee bij t cremeren).
          ---hier staat nix---&gt;

Comment

• maarten_dever
            • Jun 2002
            • 150

@ sparky: tiprichting staat op het deksel (er is aan alles gedacht hoor)
            en die doodskist moet lukken, aan een doodskist zijn ook koperen handvaten enzo...
            dus zal dat fc materiaal ook wel mogen.
            heb me wel is laten wijsmaken dat je een speciale bodemplaat moet hebben dan.
            (is geen grap)

Comment

• Upgrading your system
              • May 2003
              • 1684

Ja, en waterdicht sluitprofiel tegen het stinken.. want denk erom dat zo'n dooie onder zijn armen gaat stinken na een week.
              Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• DidierB
                • May 2003
                • 337

Hmmz, het deksel van een Midas XL3 heeft me vroeger ook wel wat kunnen bekoren, je kon als deze op z'n wielen stond gewoon op de bodem slapen en de open kant tegen de muur rollen. Ben zo wel ooit eens eruit rollend wakker geworden toen ze de kist gingen dichtdoen... Heeft ongeveer 10 minuten geduurd vooraleer de buik(lach?)spieren terug voldoende ontspannen waren om het ding op te heffen....

Groeten,

Beghin Didier
                Ampli bvba

Comment

• test12
                  • Jan 2003
                  • 901

Hier ga je toch geen kist voor huren of maken.
                  Die laat je toch gewoon liggen na 4 dagen.

herman

Comment

Working...