Nieuwe lichttafel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sjivvie
    • Sep 2004
    • 2

Nieuwe lichttafel

Heeeey,

Ik kwam deze tafel tegen op het internet. Ik vroeg me af: is het wat voor mijn drive in disco? De foto staat nu op mn net nieuwe cu2 . www.cu2.nl/dasjivvie

Greeeeettttzzzz...

Da SjIvViE
    YOOO!!! Da sjivv is in da house!!
  • DjFx
    • May 2004
    • 307

Wat denk je nou zelf [:P]
    Doen he...

Wat kan je er mee, hoe zit het er uit, is het wel te koop (dat speelgoed ) etc. etc.

Niet dus [^]

Comment

• Iko
      • Feb 2002
      • 766

Prachtig

Comment

• Controller
        • Apr 2002
        • 745

Schitterend

Dit is zeker nog de beta versie [)]

Comment

• kokkie
          • Nov 2003
          • 1166

Ik neem aan dat er ook een wing als optie is, anders zou ik het denk niet doen!
          Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• jurjen_barel
            • Jun 2003
            • 3148

citaat:Geplaatst door kokkie
            Ik neem aan dat er ook een wing als optie is, anders zou ik het denk niet doen!
            Idd, maar net zo belangrijk is een floppy-drive voor software-updates (past dat hierin?) [)]

Comment

• vasco
              • Oct 2003
              • 2567

Ik zou hierover verder op het lichtforum gaan discozeuren [)]

Ziet er zeer goed uit en zoveel functie's. Vooral die 4096 kanaals DMX unit die er standaard al inzit met toch maar 8 knoppen om aan te sturen zonder extra menu's. Daar is over nagedacht. En dan kun je hem nog uitbreiden ook waarschijnlijk?

Comment

• Barthez
                • Dec 2003
                • 256

citaat:Geplaatst door vasco
                En dan kun je hem nog uitbreiden ook waarschijnlijk?
                Nee nee, daar zijn ze helemaal van afgestapt, de nieuwe generatie kun je alleen nog maar downgraden []

weg met al die overbodige functies, 8 knoppen zijn er al veeeeel te veel [^]
                Goed plan! ...doen we niet!

Comment

• ivo
                  • Jul 2003
                  • 390

Wat moet hij kosten, ik denk dat ik nog even doorspaar een ook zoeen aanschaf
                  Je hebt mensen die zeggen dat ze het weten, en je hebt mensen die weten wat ze zeggen.

Comment

• Dropsen
                    • Jan 2004
                    • 375

Met de bovenste knop kies je je lampje uit en hoe langer je de onderste in gedrukt houdt, hou harder je lampje gaat draaien. Perfect systeem! Iets voor de volgende feesten ipv die enorme lichttafels?
                    Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• Pieter Huijgen
                      • Sep 2003
                      • 766

Tja, 8 Softkeys en 4 touch-screens, dat is waar het heen gaat Ze hebben duidelijk een voorbeeld genomen aan de Libra, die alleen een aan/uit knop heeft en voor de rest een en al touch-screen is...
                      Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• sjivvie
                        • Sep 2004
                        • 2

owkeeeee... ik begrijp dus hieruit dat dit gewoon een bedachte tafel is?? dan ga ik toch maar even kijken of ik iets anders leuks kan vinden. weet iemand misschien nog iets?
                        YOOO!!! Da sjivv is in da house!!

Comment

• Mark-LED
                          • May 2004
                          • 822

citaat:Geplaatst door sjivvie

weet iemand misschien nog iets?
                          Ja! De zoekfunctie

Comment

• jurjen_barel
                            • Jun 2003
                            • 3148

citaat:Geplaatst door sjivvie
                            owkeeeee... ik begrijp dus hieruit dat dit gewoon een bedachte tafel is???
                            Sorry voor de teleurstelling Niels, maar dit is inderdaad alleen maar een creatie van iemand die zich te lang achter de pc heeft verveeld en een foto heeft zitten aanpassen.

Nee, dit is vanuit de verste verte nog geen echte lichttafel.

Desalniettemin (mooi Scrabblewoord ): COOLE AFBEELDING! [8D]

Comment

• Carl
                              • Nov 2000
                              • 907

Dit is eigenlijk een wisselbesturingskastje van Märklin, het enige wat eraan gefotosjopt is, zijn de hogjes in de vakjes.
                              Ik had vroeger ook een paar van die dingen bij mijn trein, geel = wissel naar links, rood = wissel naar rechts.
                              Het is zeker 30 jaar oud, en heeft geen DMX of ethernet.
                              Groetjes,
                              Carl

Comment

Working...