Par64 Deco

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dropsen
    • Jan 2004
    • 375

citaat:Geplaatst door F.V.D.88

Nee hoor das helemaal niet moeilijk, ik help je wel mee als je dat wilt?

Gaan we gewoon ff langs de doe-het-zelf zaak: een paar spulletjes halen en t komt wel goed!
    Dat is wel een heel vriendelijk gebaar! Maaruhm ... kennen wij elkaar?
    Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• LuxProDeo
      • Feb 2003
      • 245

Een ND filter gaat precies doen wat jij wilt, en wat KoenB beschrijft, maar het lijkt me toch geen serieuze optie om een 500W of 300W (raylight) halogeen bron permanent vol aan te zetten als decoratie? (Vanwege het energieverbruik, de stroomrekening en dat je bij een halo toch zo'n 90% van die 500 W terugkrijgt in de vorm van warmte, lijkt me meer iets voor een koude decembermaand? )

Gewoon de fitting eruit halen en tijdelijk een E27 erin zetten. Fitting eruit halen kan probleemloos, en zet je ook zonder problemen weer terug als je hem weer als reguliere parcan nodig hebt. Een E27 heb je er ook zo in, moet je alleen iets vinden om die mee vast te zetten, maar daar is van alles op te bedenken, mits het met enig respect voor electriciteit en brandveiligheid gebeurt.

Een Par56 (1 maatje kleiner) met E27 kun je trouwens zo van de plank kopen voor een behoorlijk klein prijsje als je het qua fabrikant bij ShowTec / Botex / etc. houdt, lijkt me voor een deco effectje best een optie.

Een Par64 afslijpen en een E27 fitting erin kleven zou niet helemaal mijn ding zijn, maar mits veilig is dat alleen een kwestie van smaak verder.

LuxProDeo

Comment

Working...