wij zijn sinds vanmiddag eigenaar van een zero88 elara, een pracht van een stuurtafel(tje)!!! Nu is mn vraag, heeft iemand onder jullie een nederlandstalige handleiding ( de engelse hebben we al maar een nederlandse zou handiger zijn) of kan iemand mij in enkele stappen uitleggen hoe je scenes moet progameren in deze tafel?

Zero 88 handleiding

Collapse

X
- 

Excuses... had niet gezien dat het om een NL versie moest gaan; die bestaat niet vrees ik. Of er moet ergens een hobby-bob vertaald hebben.

Link van boekeltje is de handeiding voor de Sirius, heb je dus weinig aan denk ik.Comment
- 

Bij zero88 kun je handleidingen in pdf format downloaden; maar die (Engelse) zit natuurlijk al bij de elara.
 Misschien heb je wat aan deze link??

kort maar krachtig??
 Comment
- 

zou ik wel ,mn mail-adres aanzetten, zo gaat het natuurlijk nooit lukken...Originally posted by dralion13bijde links doen het niet
 en ik zoek met spoed de nederlandse handleiding van de zero88 elara

als iemand die mij vanochtend nog kan geven zou ik daar erg blij mee zijnComment
- 

- 

Ik heb ook gezocht naar een NL versie
 maar nergens kunnen vinden
 het makkelijkste is gewoon de stappenlijstjes in handleiding volgen met de tafel voor je neus en dan voor jezelf effe begrijpelijk op papier zetten wat je moet doen

LVSIk ben Sneller dan het lichtComment
- 

NL handleiding Alcora Zero88

Beste forumbezoekers,

Ik ben op zoek naar een nederlandstalige handleiding van de Alcora.
 Kan iemend mij hierbij helpen en/of eventueel doormailen.
 Alvast bedankt voor jullie reactie.

Mvg
 John VerheyenComment
- 

Voor zover ik weet, bestaat deze niet.
 Op de middelbare school hadden we zo'n ding (zullen ze nog steeds wel hebben, maar ik zit er allang niet meer) en toendertijd hadden we alleen een Engelse handleiding erbij en internet bood ook geen uitkomst.

Helaas.  Comment
- 

Alcora is ook prima te doen in het Engels, alleen het Super User menu ingaan lukte me destijds niet voor de softpatch. Dat gedeelte van de manual is een beetje wazig omschreven, voor de rest was het geen probleem.Comment
- 

Mensen die een NL handleiding nodig hebben om een lichtafel te proggen wensen wij heel veel sterkte, voorlopig voorziet de fabrikant, de NL importeur en het dealernetwerk hier niet in.

Dit heeft een reden...Wanneer u klaar bent met het vertalen van de originele handleiding, het vertalen naar leesbaar Nederlands bedoel ik dan, dan bent u uiteraard van harte welkom om uw beste huisvlijt met anderen te delen, de hosting van deze verataling neem ik graag op me.

Tot die tijd is het raadzaam om uw voordeel te doen met de nuttige tips die u krijgt en de minder nuttige tips links te laten liggen. Het staat u vrij om er een mening over te hebben, de discussie is er op geen enkele wijze bij gebaat.Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment

Comment